soldiership

۱۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مراسم یادبود

Guastella گفت : " ما نیروی هوایی ائتلاف را هماهنگ کرده‌ایم تا خلیفه‌گری [ کشور اسلامی ] را تخریب کنیم، از عراق حمایت کنیم و پیشرفت قابل‌توجهی در افغانستان را فعال کنیم ."

ماه‌های سپتامبر و نوامبر مهم‌ترین حملاتی را علیه سازمان‌های تروریستی مانند دولت اسلامی خراسان ، یا دولت اسلامی شام و شام در افغانستان ، با سلاح‌های ۸۴۱ که هر کدام از این ماه‌ها را آزاد کردند ، دیدند .

این اطلاعات نشان می‌دهد که هواپیمایی که تحت فرمان یگان نیروی هوایی نیروهای مشترک کار می‌کند ، در سال ۲۰۱۸ به هواپیماهای ۸، ۱۹۶ پرواز کرد و نزدیک به دو برابر شدن میزان of نسبت به سال ۲۰۱۷ می‌باشد .

محتوای مرتبط :

Airstrikes در افغانستان به دنبال فصل بهار به Big Spike ( Big Spike ) مراجعه کنید .

ژنرال : ایالات‌متحده در حال انتقال Airpower بیشتر به افغانستان در استراتژی تبدیل استراتژی

ستاد کل بمباران هوایی Force's در افغانستان به ۵ تا ۵ سال رسید

رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که آمریکا اعزام نیرو به افغانستان را آغاز خواهد کرد - - جایی که ایالات‌متحده با طولانی‌ترین جنگ خود در تاریخ مبارزه کرده‌است - - تا مبارزه علیه دولت اسلامی عراق و شام ، طالبان و شاخه افغانستان از دولت اسلامی عراق و سوریه را افزایش دهد .

براساس گزارش اسوشیتد پرس ، دولت ترامپ در تلاش برای افزایش ماموریت کمک‌رسانی و کمک به ارتش افغانستان ، قدرت نیروی در منطقه را به میزان ۳۵۰۰ نیرو در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ افزایش داده‌است .

در حالی که طرح ترامپ برای افغانستان در آن زمان به طور کامل مورد بحث قرار نگرفته بود ، رئیس‌جمهور ترجیح داد که آزادی عمل بیشتری به ژنرال‌ها بدهد و به آن‌ها اجازه دهد رویکردی تهاجمی برای سرکوب تهدیدات افراط‌گرایی بردارند .

در آن زمان ژنرال جان نیکلسون ، فرمانده نیروهای آمریکایی در افغانستان و ماموریت پشتیبانی Resolute ناتو ، نیروی هوایی در منطقه را افزایش داده بود .

نیکلسون سهم بسیار عمومی of ۲۱، ۶۰۰ - ۴۳ pound Air ( MOAB ) - - ملقب به "مادر همه بمب‌ها " - - در برابر IS - کی در ولسوالی آچین در استان ننگرهار در آوریل ۲۰۱۷ را تصویب کرد .

این اولین باری بود که MOAB ، که بالاترین بمب اتم - در زرادخانه آمریکایی بود، در جنگ به کار گرفته شد .

حتی زمانی که حملات هوایی به یک دهه زیاد می‌رسد ، دولت ترامپ در ماه‌های اخیر به یک علاقه جدید در مذاکرات با طالبان اشاره کرده‌است .

پس از عزیمت جیم Mattis's ، وزیر دفاع در ماه دسامبر ، رئیس‌جمهور به مذاکرات صلح دیگری با طالبان برای پایان بخشیدن به جنگ ۱۷ ساله تبدیل شده‌است .

ترامپ هفته گذشته در طی سخنرانی سالیانه خود گفت : " در افغانستان ، دولت من گفتگوهای سازنده‌ای با تعدادی از گروه‌های افغان از جمله طالبان برگزار می‌کند . ما نمی‌دانیم که آیا ما به توافقی دست خواهیم یافت - - اما می‌دانیم که پس از دو دهه جنگ ، این ساعت برای صلح حداقل تلاش کرده‌است ."

روز دوشنبه ، پاتریک shanahan ، وزیر دفاع آمریکا ، از کشور بازدید کرد تا با فرماندهان آمریکایی و رهبران افغانستان دیدار کند .

وزارت دفاع در بیانیه‌ای اعلام کرد که shanahan بطور جداگانه با اشرف غنی رئیس‌جمهور دیدار کرده‌است تا " درباره دامنه وسیعی از مسائل دفاعی بحث و تبادل نظر کند ."

به گفته مسئولان ، " در حالی که او در آنجا با نیروهای ائتلاف در حمایت از نیروهای افغان نیز دیدار خواهد کرد ، چرا که آن‌ها برای دفاع از کشورشان تلاش می‌کنند ."

گروهبان Drill در انفجار فورت جکسون که ۲ کشته بر جای گذاشت ، دفاع می‌کند .

سرهنگ دوم جیسون A . Pieri ، گردان دوم ، فرمانده هنگ پیاده ۱۳th ، در طی مراسم یادبودی برای Pvt. تیموتی Ashcraft و Pvt. اتان در ۱۷ اکتبر ۲۰۱۷ در کلیسای مرکزی اصلی سخنرانی کرد . Ashcraft و Shrader در روز ۶ اکتبر در یک حادثه کشته شدند . ( عکس از ارتش آمریکا / رابرت Timmons )

۱۲ فوریه ۲۰۱۹

حکومت ایالتی " | By" ( تدی Kulmala )

هنگامی که گروهبان اندرو Marrow در ششم اکتبر سال ۲۰۱۷ در حالی که در حال رانندگی در فورت جکسون بود در ششم اکتبر سال ۲۰۱۷ به خواب رفت ، نه با شخم زدن کامیون در گروهی از سربازان ، بلکه با جیغ و فریاد آن‌ها .

منبع سایت

زبان شناس عملیات نظامی سخنگوی شهر کار کرد شیوع سرخک زمان مناسب مدرک تحصیلی احتمال قوی بازار سده شهر های جدید در کارشناسی ارشد طرح فراگیر پیام نور سال 97 نشانی سایت ، تلفن و آدرس دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد اسلامی
  • hossein figo
  • ۰
  • ۰

زمان مناسب

واتسون گفت : " (میک ) نماد جامعه ما بود . "

شهردار فعلی پاتریک Granatosky گفت که او برای اولین بار او را در جلسه Representative در سال ۱۹۹۵ ملاقات کرد و به خاطر می‌آورد که زمانی که او طناب را در Groton یاد گرفت ، او بسیار مهربان و صبور بود . او گفت که در طول سال‌ها او همیشه تماس‌های تلفنی اش را زمانی که سوال می‌کرد ، می‌گرفت و ثروت دانش بود . او توجه زیادی به جزئیات داشت ، همیشه برای بحث آماده بود و منصف بود .

او گفت : " گذر Mick's از دست رفتن به شهر of است . او به کشور ما و جامعه ما با احترام زیاد خدمت کرد و با احترام زیاد برگزار شد ."

سناتور ایالت Heather سامرز ، R - Groton ، گفت که او یک مربی برای او و یکی از افرادی بود که او را متقاعد کرده بودند که برای شورای شهر Groton بدود . او با علاقه به یادش آمد که در حالی که ژاکت زرد لیمویی را پوشیده بود در را با او باز کند .

او گفت که چهره تلاش‌های Council's تاون برای حفظ پایگاه و اختصاص دادن به شهر ، O ، باهوش ، سطح بالا بود و یاد گرفته بود ، اما دارای یک طرف احمقانه و مهربان و اصیل بود .

Somers می‌گوید : " شما می‌توانید یک انسان ظریف‌تر نسبت به (میک ) پیدا کنید . او یک مربی ، یک رهبر ، یک جنتلمن واقعی بود ، و او در شهر ما بسیار تنگ خواهد شد ."

Memento به خانواده خلبان نیروی هوایی که ۵۰ سال پیش کشته شد ، بازگشت .

یک stein سرامیک که به کاپیتان نیروی هوایی پل آل تعلق دارد . Utz ، اف - ۱۰۱ بی وودو ، افسر رادار و افسر رادار که به اسکادران Interceptor Fighter ، پایگاه نیروی هوایی اوتیس ، مراسم عشای ربانی اختصاص داشت . او در ۲۱ مارس ۱۹۶۸ در سانحه سقوط هواپیما کشته شد . The پنج دهه پس از مرگش در طی بازسازی ساختمان کشف شد و به خانواده‌اش بازگردانده شد . ( سر گروهبان Kerri spero / نیروی هوایی آمریکا )

۹ فوریه ۲۰۱۹

از دماغه کد یس تایمز ، Hyannis ، نماز کلیسا . نوشته کریستین Legere

پایگاه مشترک کیپ‌تاون (COD ۴ بعد از ظهر در ۲۱ مارس ۱۹۶۸ ، پرسنل کنترل هواپیما در پایگاه نیروی هوایی اوتیس در ارتباط رادیویی و رادیویی با یک جنگنده جت مافوق صوت که به عنوان وودو F - ۱۰۱ B شناخته می‌شود، از مانورهای پروازی روتین خود بازمی گردد .

معلوم شد که هواپیماهای پرزرق و برق از میان مه سنگین به آب‌های خنک دماغه کد در حدود ۱۲ مایلی ساحل سقوط کرده بودند .

خدمه گارد ساحلی در اولین کشتی که وارد صحنه شدند جسد خلبان ۲۵ ساله ، Randall Toffle ، یک کاپیتان نیروی هوایی با یک همسر و یک کودک ۱ ساله را از آب بیرون کشیدند . خانواده جوان در شرق Falmouth زندگی می‌کردند .

کاپیتان پل navigator و افسر رادار ، کاپیتان پل Utz ، تنها عضو خدمه دیگر ، جایی پیدا نشد .

عناوین خبری بعدی در صدر the در دماغه کد کد قرار دارند : " یکی از مردگان که یکی از افراد مفقود شده Otis جت Crashes است" .

یادبودی با احترام کامل نظامی ، چهار روز پس از سقوط در پایگاه برگزار شد .

هنگامی که سرویس به پایان رسید ، اعضای of ۶۰th - tight با Squadron Interceptor به خلبان و his مفتخر شدند و در آسمان برای یک پرواز در حال پرواز به سمت آسمان حرکت کردند .

روزه‌ای جستجو برای Utz ادامه یافت .

تا ۲۷ مارس - شش روز پس از سقوط هواپیما ، غواصان حرفه‌ای بدنه هواپیما jet's را همراه با بدنه Utz's بازیابی کردند .

این کاپیتان ۳۲ ساله نیروی هوایی پشت سر همسرش و سه کودک ۶ ، ۴ و ۱ را ترک کرد .

علت سقوط ، موضوع حدس و گمان است . ممکن است ترکیبی از شرایط مه‌آلود و خستگی خلبان و خدمه پرواز بوده باشد ، که سعی داشتند ساعات مورد نیاز برای زمان برای زمان برای زمان برای زمان به پایان برسانند . هیچ نشانه‌ای از پریشانی در لحظات قبل از از دست دادن ارتباط صورت نگرفته بود . گمان می‌رود که این مردان در آخرین مرحله روز باشند .

اعضای خانواده مدت‌ها است که انگلستان را ترک کرده‌اند تا زندگی خود را ازسر بگیرند .

منبع سایت

کار فوری خانه دار چشم گیر فرماندار بدون رضایت مدرک تحصیلی احتمال قوی بازار سده بنا مزایا و معایب پروژه کسری خدمت جدیدترین تغییرات ظرفیت پذیرش دانشگاه های سراسری در گروه ریاضی
  • hossein figo
  • ۰
  • ۰

مدرک تحصیلی

جونز در سال ۲۰۰۵ گفت : " اگر من می‌دانستم که اکنون چه می‌دانم ، من از قطعنامه ای حمایت کرده‌ام که به جنگ برود . " جونز گرمای خود را از همکاران GOP دریافت کرد . او در نهایت ۱۱، ۰۰۰ نامه به خانواده‌های سربازان کشته‌شده را امضا کرد و آن‌ها را به عنوان یک کفاره پس داد .

جونز در مصاحبه سال ۲۰۱۷ با آسوشیتد پرس گفت : " برای من ، it's یک مسئولیت مقدس است که باید با یک خانواده ارتباط برقرار کنم . و برای من بسیار ویژه است ، زیرا به تاسف من برمی گردد که من به رفتن به جنگ عراق رای دادم ."

جونز که از سال ۱۹۹۵ در کنگره خدمت کرده بود ، پیش از این اعلام کرده بود که کمپین سال ۲۰۱۸ آخرین دوره او خواهد بود . مرگ او به این معنا است که فرماندار دموکرات روی کوپر یک انتخابات ویژه را برای کسی برنامه‌ریزی خواهد کرد که دوره دو ساله جونز را در منطقه ساحلی سوم کنگره به پایان برساند .

جونز همچنین طرفدار بی وقفه برای اصلاحات مالی کمپین و کنترل بدهی ملی بود . محافظه‌کاری اجتماعی و اجتماعی در انتخابات عمومی last بعد از پس زدن رقبای اصلی حزب جمهوری‌خواه ، تا حدودی با تمایل جونز به مخالفت با رهبران حزب او تشدید شد . برای مثال او به اصلاحات مالیاتی که از سوی رئیس‌جمهور دونالد ترامپ و یک " لغو و جایگزینی برنامه برای قانون مراقبت‌های بهداشتی رئیس‌جمهور باراک اوباما " ترویج داده شد رای داد .

جونز در مصاحبه با آسوشیتد پرس سال ۲۰۱۸ گفت که او از مخالفت با رهبران حزب جمهوریخواه می‌ترسد " زمانی که من فکر می‌کنم حق با آن‌ها است ."

او گفت : " من کاملا ً در مورد اصل صحبت می‌کنم و وقتی کنگره را ترک می‌کنم ، ترجیح می‌دهم که یک چیز در مورد من بگوید : " من هیچ وقت از درستکاری "والتر جونز " سوال نمی‌کنم . "

رابین Hayes ، رئیس حزب جمهوری‌خواه ایالت ، که چندین سال در کنگره با جونز خدمت کرد ، در یک خبر رسمی اعلام کرد که میراث جونز بدون شک یک حامی صریح برای مردان و زنانی است که در این نیروهای مسلح غیر مسلح خدمت می‌کنند ."

 "تام Tillis "، سناتور جمهوری‌خواه ایالات‌متحده ، افزود : " او به خاطر حمایت خستگی‌ناپذیر اش از شرق کارولینای شمالی ، که او از صمیم قلب عاشق آن است ، و برای همیشه به دنبال محکومیت خود ، بدون توجه به هزینه سیاسی ، به خاطر خواهد داشت . "

جونز یا پدرش ، والتر جونز ، به مدت پنج دهه در کنگره کارولینای شمالی حضور داشتند . The ، یک دموکرات ، از ۱۹۶۶ تا زمان مرگش در سال ۱۹۹۲ نماینده این منطقه بود . والتر جونز جونیور و سپس یک دموکرات ، حزب اولیه حزب را از دست داد تا موفق شود . او یک جمهوری‌خواه شد و دو سال بعد به واشنگتن اعزام شد .

والتر Beamon جونز جونیور در سال ۱۹۴۳ در Farmville متولد شد . او در مدرسه نظامی hargrave در ویرجینیا در طول دبیرستان شرکت کرد و سپس با مدرک کارشناسی‌ارشد از کالج مسیحی آتلانتیک که در حال حاضر به نام کالج بارتون در سال ۱۹۶۶ شناخته می‌شود ، فارغ‌التحصیل شد .

او از سال ۱۹۸۲ تا ۱۹۹۲ در مجلس ایالتی کارولینای شمالی خدمت کرد و در آنجا با رهبران دموکرات درگیر شد . او و کوپر در میان ۲۰ حزب دموکرات بودند که به جمهوری خواهان در سرنگونی سخنگوی دموکرات liston رمزی در سال ۱۹۸۹ پیوستند .

در یک بیانیه ، کوپر در روز یک شنبه ، "جونز " را دوست قدیمی و " مستخدم عمومی " خواند که در برابر عقاید او صادق بود و چه کسی از دست خواهد رفت ."

بازماندگان وی عبارتند از همسرش ، جو ان و یک دختر ، اشلی . تمهیدات خاکسپاری weren't بلافاصله اعلام شد .

Somers می‌گوید : " شما می‌توانید یک انسان ظریف‌تر نسبت به (میک ) پیدا کنید . او یک مربی ، یک رهبر ، یک جنتلمن واقعی بود ، و او در شهر ما بسیار تنگ خواهد شد ."

منبع سایت

خود خوری مرد خانواده پادشاه محترم درخواست دل محل کار احتمال قوی بازار سده بنا کنگره ها مشمولین معافیت ایثارگری چه افرادی می باشند ؟ نشانی و آدرس واحد های دانشگاهی پیام نور تهران
  • hossein figo
  • ۰
  • ۰

احتمال قوی

ملوانان کی نتوانستند وضعیت اچ آی وی را به عنوان اتهام حمله جنسی و قوانین دادگاه انکار کنند

دادگاه تجدید نظر نیروهای مسلح که در اینجا نشان‌داده شده‌است ، محکومیت افسر دوم افسر دوم را به نام "جان سی " در رده دوم قرار داد . Riesbeck . تصویر ویکی‌پدیا

دادگاه تجدید نظر نیروهای مسلح که در اینجا نشان‌داده شده‌است ، محکومیت افسر دوم افسر دوم را به نام "جان سی " در رده دوم قرار داد . Riesbeck . تصویر ویکی‌پدیا

۱۱ فوریه - ۲۰۱۹

نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )

دادگاه استیناف نیروهای مسلح آمریکا در نخستین بار در دادگاه نظامی ، محکومیت تجاوز جنسی را برای ملوانی که در رابطه جنسی با رضایت طرفین با چهار زن درگیر بود ، تایید کرد اما نتوانست فاش کند که وی مبتلا به اچ آی وی مثبت بوده‌است .

دادگاه استیناف هفته گذشته حکم قبلی در این مورد ، ایالات‌متحده در برابر فوربس را تایید کرد . دادگاه یافته‌است که این زنان نمی‌توانند " رضایت معنی‌دار و آگاهانه " را تامین کنند تا رابطه جنسی با ملوان ، حفظ هوانوردی و کلاس دوم Lamar فوربس را داشته باشند ، چرا که آن‌ها همه حقایق را قبل از موافقت با دادگاه در اختیار دارند . در نتیجه ، دولت مدعی شد که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند .

محکومیت‌های قبلی ارتش برای عدم افشای وضعیت اچ آی وی مثبت ، برای حمله شدید ، عدم اطاعت از یک دستور قانونی که نیاز به افشای یا اتهام کم‌تر دارد ، بوده‌است .

پس از تحقیقات اداره تحقیقات جنایی دریایی در سال ۲۰۱۵ ، فوربس به اتهامات خود اقرار کرد و به هشت سال حبس و کاهش رتبه ۱ - ۱ و یک تخلیه نادرست محکوم شد . به گفته آقای فوربز ، رابرت Feldmeier ، او بعدها به این اعتقاد متوسل شد مبنی بر اینکه حکم محکومیت بی‌رحمانه است و قاضی نظامی در پرونده اصلی بدون توضیح نکات دقیق اتهام تجاوز جنسی طبق ماده ۱۲۰ قانون یکنواخت عدالت نظامی حکم مجرم را پذیرفت .

Feldmeier گفت که ماده ۱۲۰ هرگز قصد ندارد " تقلب " را ایجاد کند - دروغ مردم ممکن است قبل از درگیر شدن در رابطه جنسی با رضایت طرفین ، از جمله غفلت از مطلع کردن فرد از وضعیت کنترل تولد ، وضعیت تاهل ، بیماری‌های مقاربتی و غیره - - مبنایی برای اتهام تجاوز جنسی .

 " فوربز " چه کسی را توجیه نمی‌کرد و یا به هیچ وجه در مورد ماهیت جنسی اقدامات فیزیکی که در آن با قربانیان ادعا شده درگیر بوده‌است دروغ یا دروغ نگفته است . به همین دلیل او [ به نوع تقلب ] [ که مورد نیاز به محکومیت تجاوز جنسی ] است ، مرتکب نشده است ."

فوربس در سال ۲۰۱۲ مثبت آزمایش اچ آی وی را مورد آزمایش قرار داد و به او توصیه شد به شرکای بالقوه توصیه کند که اچ آی وی مثبت است . Feldmeier گفت که موکلش از داروهای ضد ویروسی در زمان روابط جنسی خطاب به این کت استفاده می‌کند و بار ویروسی او در آن زمان " به سختی قابل‌تشخیص " بود .

Feldmeier در مصاحبه‌ای با Military.com گفت : " او هیچ خطر انتقال را مطرح نمی‌کند . "

دادگاه استیناف حوزه نیروی دریایی در دادگاه استیناف خاطر نشان ساخت که یکی از قربانیان "فوربس " مورد آزمایش قرار گرفته اما به او اطمینان داده بودند که " او پاک است " . یکی دیگر از قربانیان به فوربس گفت که او دارو مصرف می‌کند که سیستم ایمنی او را تضعیف کرده‌است ، زیرا اخیرا ً پیوند کلیه داشته‌است . اما بنا به گفته دادگاه ، " به او اطمینان داد که او هیچ کاری برای به خطر انداختن این کار نمی‌کند . "

NCIS Partridge ، فرمانده نیروی دریایی ، نوشت : " این دو وضعیت ، سنگدلی و خدعه آمیز را فاش می‌کنند و به ویژه تشدید می‌شوند .

فوربس گزینه درخواست استیناف خود به دادگاه عالی ایالات‌متحده را دارد ، یک احتمال قوی که این حکم اولین بار برای سیستم دادگاه نظامی است ، یا چیزی که پارتریج بعنوان " حالت اول " توصیف می‌کند .

منبع سایت

استراتژی لایحه پیامد پوشش ارشد بازار سده بنا کنگره ها تاسیساتی روند رسیدگی به معافیت پزشکی نظام وظیفه نتایج آزمون‌ دکتری «Ph.D» سال 96 - شرایط پذیرش و شهریه
  • hossein figo
  • ۰
  • ۰

بازار

فرانسیس به منظور سازماندهی یک طرح رشوه‌خواری و رشوه‌خواری گسترده که شامل امتیازات افسران نیروی دریایی بود , مجرم شناخته شد . شرکت او , گلن دفاع دریایی , به عنوان نماینده اصلی نیروی دریایی در اقیانوس آرام غربی خدمت کرد و طی چند دهه بیش از ۵۰۰ میلیون دلار بابت هزینه‌های جعلی یا تورمی متهم کرد .

شبکه‌ای از افسران و مقامات نیروی دریایی , از جمله یک مامور سیاسی , سال‌ها برای خنثی کردن تحقیقات متعدد به فرانسیس و شرکت او و هدایت کشتی‌های نیروی دریایی به بنادر کنترل‌شده توسط شرکت او کار کرد . در عوض , فرانسیس شبکه خود از مقامات فاسد را با پول نقد , سفر , ناهار خوب , مهمانی‌های پرزرق و برق و فواحش تدارک دید .

فرانسوا هنوز محکوم به اعدام است . او در سن دیگو دستگیر شده‌است و شاهد پی‌گرد است .

برسلاو یکی از افسران ارشد روابط‌عمومی ناوگان اقیانوس آرام نیروی دریایی بود که مقر آن در بندر مروارید هاوایی قرار داشت . براساس یک ارزیابی تاریخی که توسط " پاتریک والش " , فرمانده ناوگان اقیانوس آرام انجام شد , " بهترین هم‌کار در نیروی دریایی " بود و " باید " برای گروه دریاسالار " انتخاب شود .

در ماه مارس آن سال برسلاو به طور مخفیانه برای فرانسیس کار می‌کرد که تا آن زمان , موضوع تحقیق جنایی گسترده بود .

برسلاو به مدت بیش از یک سال به مدت بیش از یک سال برای او کار می‌کرد . او همچنین برای ارتباطات ایمیل فرانسوای اول به نیروی دریایی خدمت کرد .

فرانسوا به وی پول پرداخت کرد . برسلاو , هرگز این توافق را به مافوق خود فاش نکرد .

فرانسیس در هتلی در هتل سن دیگو دستگیر شد . در پنج سال پیش , دیگران به این طرح متهم شده‌اند . صدها نفر دیگر توسط نیروی دریایی مورد بررسی قرار گرفتند .

مارک زل , وکیل دادگستری , در اظهاراتی که در حین محاکمه محکومیت برسلاو ارائه شد , او را با " اجیر کردن ", با استفاده از قلم به جای شمشیر , مقایسه کرد , زیرا برسلاو از آموزش نیروی دریایی خود برای کمک به فرانسیس استفاده کرد .

او اشاره کرد که برسلاو به جای ایمیل از skype استفاده کرد تا با فرانسیس ارتباط برقرار کند تا فعالیت خود را مخفی کند .

او قوانین را می‌دانست .

به گفته جانیس , قاضی این ناحیه , در تحویل محکومیت برسلاو , جرم او بسیار جدی بود . "

وکلای مدافع برسلاو در این مورد سرنوشت مشتریان خود را با سایرین مقایسه کردند .

افسران دیگری که در رسوایی لئونارد چاق دستگیر شده‌اند از پی‌گرد خارج شده‌اند . از افسران تخمین زده‌شده که توسط وزارت دفاع برای تماس‌های خود با فرانسیس بررسی شده بودند, اکثریت از خطاکاری مجرم تبرئه شدند .

برخی از آن‌ها توبیخ , کاهش رتبه یا توبیخ از نیروی دریایی دریافت کردند .

در ماه دسامبر , یک دریاسالار دو ستاره برای انتصاب ترامپ به وسیله وزیر نیروی دریایی ریچارد اسپنسر توبیخ شد .

در نامه‌اش , اسپنسر جزییات دقیقی را نشان می‌دهد که در آن جناح عقب عقب, مارک مونتگومری وعده‌های غذایی و هتل پذیرفته‌شده در ازای تغذیه اطلاعات مربوط به حرکات کشتی را می‌پذیرد . اسپنسر همچنین در یک بیانیه کتبی به بازرسان دروغ گفت .

مونتگومری در یک ایمیل از کسی در شرکت فرانسیس به نام " فرانسیس بیکن " توصیف شد .

بزرگ‌ترین پی‌گرد قانونی هنوز محاکمه است . نه افسر نیروی دریایی و نیروی دریایی از ناوگان هفتم نیروی دریایی در لندن منتظر محاکمه هستند .

یک وکیل‌مدافع برسلاو به اتحادیه تریبون گفت که دولت از برسلاو برای فرستادن پیامی به آن‌هایی که هنوز با اتهامات فدرال می‌جنگند , استفاده می‌کند .

او گفت : " من فکر می‌کنم که محکومیت امروز تلاش برای اقدام به عنوان یک بازدارنده عمومی بود . " " این مورد برای ارسال پیام به همه موارد حل‌نشده استفاده شد . "

منبع سایت

مهار چارچوب مصیبت میشل پازهر سده بنا کنگره ها تاسیساتی رندوم چه کسانی می توانند معافیت موارد خاص بگیرند شرایط معافیت پزشکی در خدمت سربازی به علت کف پای صاف
  • hossein figo
  • ۰
  • ۰

سده

او گفت : " افغان‌ها باید تصمیم بگیرند که افغانستان چه شکلی است . shanahan به گزارشگران که با او از واشنگتن سفر می‌کنند ، گفت : " در مورد آمریکا ، it's در مورد افغانستان صحبت نکنید . "

زلمای ایوبی ، نماینده ویژه سازمان ملل برای مذاکرات صلح افغانستان ، روز جمعه گفت که اگرچه گفتگوها در مراحل اولیه هستند ، او امیدوار است که تا ماه جولای معامله انجام شود . این زمانی است که افغانستان قرار است در انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار شود .

shanahan ، یکی از مدیران اجرایی سابق بوئینگ که تا روز دوشنبه هرگز در افغانستان نبوده است ، قرار بود با غنی و دیگر مقامات ارشد دولتی دیدار کند .

پس از آنکه جیم mattis استعفای خود را در ماه دسامبر تسلیم کرد ، shanahan در تاریخ یکم ژانویه به عنوان وزیر دفاع منصوب شد . shanahan شماره ۲ mattis بود .

نظرات Shanahan's در مورد جنگ افغانستان به طور گسترده شناخته‌نشده است . او گفت که از این دیدار week's برای اطلاع دادن به تفکر وی و گزارش دادن به ترامپ استفاده خواهد کرد .

ژنرال جوزف Votel ، فرمانده فرماندهی مرکزی ایالات‌متحده ، در شهادت خود در برابر کنگره در هفته گذشته ، دیدگاه بسیار خوش بینانه ای نسبت به افغانستان ارائه داد و گفت که مانور فعلی بین مذاکره کنندگان آمریکا و طالبان " اولین فرصت واقعی ما برای صلح و آشتی از زمان آغاز جنگ است ."

Votel اشاره کرد که طالبان هنوز قادر به وارد کردن تلفات قابل‌توجهی به نیروهای دولتی افغان هستند . درست هفته گذشته ، شورشیان حدود دو جین سرباز افغان را در حمله‌ای به پایگاه ارتش در استان کندوز در شمال افغانستان کشتند .

علاوه بر مبارزه با طالبان ، نیروهای ایالات‌متحده و ائتلاف در افغانستان بر یک گروه وابسته به دولت اسلامی که در دولت اسلامی "ISIS - خراسان " تشکیل شده‌است ، متمرکز شده‌اند و در گزارش خود به کنگره ، دولت و دولت در این کشور " به رشد خود به عنوان تهدیدی برای میهن خود ادامه خواهد داد ."

shanahan در اظهارات خود خطاب به گزارشگران در حین پرواز خود به کابل گفت که با وجود این که حضور دولت اسلامی در سوریه " نابود شده‌است " ، نیروهای امنیتی محلی سوریه برای تضمین ثبات مورد نیاز هستند . او گفت که هنوز وجود جهانی دارد .

او گفت : " اگر چیزی کاملا ً ریشه‌کن شده باشد ، خطر بازگشت آن وجود دارد .

ترامپ یک رویکرد دوگانه در قبال افغانستان اتخاذ کرده‌است و می‌گوید که غریزه‌اش مبنی بر ورود به اداره در سال ۲۰۱۷ کناره‌گیری کرد . با این وجود او در عوض اضافه کردن ۳۵۰۰ سرباز در سال ۲۰۱۷ - ۲۰۱۸ برای تقویت تلاش آمریکا برای آموزش و مشاوره به نیروهای افغان ، انتخاب کرد . پس از استعفای mattis در ماه دسامبر ترامپ اصرار داشت که او از نحوه برخورد mattis با افغانستان ناراضی بوده‌است . از آن زمان ، دولت گفته‌است که به یک " چارچوب آزمایشی " برای مذاکرات صلح کامل با طالبان دست یافته‌است .

ترامپ در سخنرانی هفته گذشته خود در کنگره گفت : " ما نمی‌دانیم که آیا به توافقی دست خواهیم یافت یا خیر " ، اما ما می‌دانیم که پس از دو دهه جنگ ، این ساعت به حداقل تلاش برای صلح می‌رسد ."

مانند پدر ، مانند پسر : ۸۲ سرباز با هم به براگ حمله می‌کنند

یک Jumpmaster از تیم مبارزه تیپ سوم ، ۸۲ هوابرد a بازرسی پرسنل Jumpmaster را در ۱ فوریه ۲۰۱۹ در پایگاه سبز فورت براگ اجرا می‌کند . چتربازان یک رشته رزمی تجهیزات رزمی را اجرا کردند که عملیات پرواز را بر روی منطقه انداختند فورت براگ انجام دادند تا مهارت آن‌ها را حفظ کرده و نقش خود را در طول ماموریت‌های بعدی تمرین کنند . ( گروهبان تیلور Hoganson / گروه مبارزاتی تیپ سوم ، ۸۲ nd )

۱۰ فوریه ۲۰۱۹

The Fayetteville ، N.C. | توسط ریچل رایلی

گروهبان مایکل Mabry از زمان پیوستن به ارتش در سال ۲۰۰۵ بیش از صد بار از هواپیماهای نظامی بیرون پرید .

با این وجود ، جهش در ژانویه همان چیزی است که ۴۵ ساله به عنوان برجسته‌سازی کار نظامی خود توصیف می‌کند . That's ، پسر ۱۸ ساله خود ، ویلیام Mabry ، در پرش ششم خود و اولین بار در بخش ۸۲ هوابرد شرکت کرد .

منبع سایت

ورودی اطلاعاتی موبایل سرطان جابز بنا کنگره ها تاسیساتی رندوم مطبوعات چه کسانی می توانند معافیت تحصیلی بگیرند شرایط تحصیل در رشته داروسازی ٬ پزشکی و دندان پزشکی هندوستان
  • hossein figo
  • ۰
  • ۰

بنا

زبان‌شناس نیروی دریایی در سوریه کشته شد .

گروه جنگاوری : پرسنل گارد احترام تشریفاتی , رنگ‌ها را در یک بنای یادبود که توسط تکنسین فوریت‌های پزشکی ( تفسیری ) شانون m نگهداری می‌شود , نشان می‌دهند . کنت کنت در حالی کشته شد که حمایت مشترک از عملیات مشترک عملیات مشترک بر سر راه حلی بود . سلام .

۲۹ فوریه

ستاره و راه‌راه

واشنگتن

کنت او یک افسر کوچک بود که در یک رستوران در شهر سوریه کشته شد . این پنجمین سفر جنگی او بود .

این سرویس روز جمعه در بیانیه‌ای گفت : " نیروی دریایی درخواستی را برای پیشرفت پس از مرگ کنت تایید کرد . "

قرار است کنت در هفته‌های آتی در آرامگاه ملی آرلینگتون در ویرجینیا به خاک سپرده شود . اعلامیه ترفیع او در مراسم یادبودی در روز جمعه در نمازخانه آکادمی نیروی دریایی ایالات‌متحده آمریکا, گری , md . قاسم علی‌خان , یکی از کارکنان ارتش , گفت :

اوایل این هفته , نیروی دریایی اعلام کرد که تغییرات چندی را در راه‌اندازی معیوب و چشم‌پوشی از فرایندی که به استقرار کنت منجر شد , ایجاد کرده‌است .

پاییز گذشته , کنت قرار بود به جای استقرار در یک برنامه دکترای روانشناسی بالینی شرکت کند . اما نیروی دریایی این حرکت را معکوس کرد چرا که قبلا ً سرطان داشت , درخواست انصراف او را رد کرد و به جای آن دستوراتی مبنی بر استقرار در سوریه دریافت کرد .

او کم‌تر از دو ماه بعد کشته شد .

ویلیام موران , معاون عملیات نیروی دریایی , در نامه‌ای به خانواده کنت نوشت : " من هر جنبه از سیاست‌ها و فرآیندها را در طول کاربرد شانون برای تبدیل شدن به یک روانشناس بالینی بررسی و بررسی کرده‌ام . " " کاستی‌های زیادی در پرونده شانون وجود داشت , که عمدتا ً در ارتباطات ما در طول و در ایرادات اساسی در معافیت و درخواست ما بود - من هیچ بهانه‌ای ارائه نمی‌کنم . "

موران در نامه خود توضیح داد که تغییرات بسیاری که توسط مقامات نیروی دریایی نصب شده‌اند , بیش‌ترین چشم‌پوشی را از ملوانان مستقر خواهند کرد , یک فرآیند درخواست استاندارد شده را با گزینه جستجوی یک نظر پزشکی دیگر ایجاد می‌کنند , و نیاز دارند که همه مراجع پزشکی در یک سیستم نرم‌افزاری برای تضمین تداوم فعالیت کنند.

تغییرات کم‌تر از دو هفته پس از درخواست خانواده کنت از سوی خانواده کنت بود .

موران گفت که چهار تغییر قانون جدید در حال حاضر در مفاد فصل ۸ از راهنمای بخش پزشکی نیروی دریایی منعکس شده‌است که استانداردهای فیزیکی برای معاینات پزشکی را پوشش می‌دهد و چندین شرایط سلامتی شامل سرطان را تحت پوشش قرار می‌دهد که می‌تواند موجب رد صلاحیت از دریافت یک کمیسیون شود .

شوهر و پدر کنت دو فرزند نوپای خود گفتند که خانواده از این حرکت راضی هستند .

جو کنت گفت : " نیروی دریایی تمام این کارها را انجام داده و به سرعت حرکت کرده‌است . " آن‌ها " به همان اندازه که می‌توانند در ظرفیت خود به عنوان یک خدمت مجزا عمل کنند " تغییر کرده‌اند . "

اکنون , یک مبارزه برای خانواده باقی می‌ماند تا یک قانون واحد دفاعی بزرگ‌تر و فراگیر را تغییر دهد که طرح‌های کنت را برای تبدیل شدن به یک افسر خنثی کرد .

وزارت آموزش دفاع , " استانداردهای پزشکی برای انتصاب , نام‌نویسی , یا القا در خدمات نظامی " , نیازمند استانداردهای بالای پزشکی است که برای پیوستن به خدمت در برابر الزامات باقی ماندن در خدمت , رزرو شده‌است .

منبع سایت

سایت میادین اسکان چرخه فوت کنگره ها تاسیساتی رندوم مطبوعات کشوف آیین نامه معافیت پزشکی - مشاوره نظام وظیفه کارنامه آزمون دکتری تخصصی سال 96 - دانشگاه سراسری و آزاد اسلامی
  • hossein figo
  • ۰
  • ۰

کنگره ها

دوشنبه دوشنبه گزارش خواهد داد که افزایش مهاجرت مهاجران آمریکایی در مرز نتیجه تمایل به فرار از خشونت و سرکوب فعالیت‌های سازمان‌های جرائم فراملی است . او قصد دارد با این فعالیت‌ها مخالفت کند .

فقط یک ماه در فرمانداری ایالت پر جمعیت کشور با ترامپ در مورد مهاجرت و مسائل دیگر تمرین کرده‌است . او کالیفرنیا را به عنوان پادزهری برای آنچه که او یک واشینگتن فاسد می‌داند , نگه‌داشته است , پیامی که احتمالا ً در سخنرانی وضعیت روز سه‌شنبه , اولین فرماندار , انعکاس می‌یابد .

تگزاس و آریزونا هنوز نیروهای نظامی در مرز دارند .

این نیروها بخشی از تقریبی هستند که از سال ۱۹۹۰ تا کنون در سراسر کالیفرنیا مستقر شده‌اند .

یک مقام ارشد پنتاگون در افغانستان در بحبوحه تلاش برای صلح

نوازش نوازش , وزیر دفاع موقت , روز دوشنبه در کابل , افغانستان و دوشنبه صبح وارد کابل می‌شود . ( عکس از آسوشیتدپرس / رابرت برنز )

۲۹ فوریه

نوشته رابرت برنز

کابل , افغانستان - یک مقام ارشد پنتاگون روز دوشنبه برای دیدار با فرماندهان و رهبران افغان در میان تلاش برای برقراری صلح با طالبان , دیداری سرزده از افغانستان انجام داد .

پت مک گری , دبیر موقت وزارت دفاع , گفت که او هیچ دستوری برای کاهش حضور نیروهای نظامی ندارد , اگرچه مقامات می‌گویند که این در بالای فهرست خواسته‌های طالبان در مذاکرات صلح اکتشافی است .

او گفت که او تشویق شده‌است که دولت دونالد ترامپ همه احتمالات را برای پایان دادن به یک جنگ هفت‌ساله , طولانی‌ترین در تاریخ آمریکا بررسی کند .

اما او تاکید کرد که شرایط صلح برای افغان‌ها است که تصمیم بگیرند . تاکنون طالبان از مذاکره با دولت رئیس‌جمهور اشرف غنی امتناع کرده‌اند و آن را نامشروع خوانده‌اند . واشنگتن می‌کوشد این بن‌بست را بشکند .

" افغان‌ها باید تصمیم بگیرند که افغانستان چه شکلی است . وی در مصاحبه با خبرنگاران از واشنگتن , به خبرنگاران گفت : " این در مورد ایدز نیست , بلکه درباره افغانستان است . "

زلمای خلیل , فرستاده ویژه دولت برای مذاکرات صلح افغان , روز جمعه گفت که اگرچه مذاکرات در مراحل اولیه هستند , او امیدوار است که این توافق تا ماه ژوئیه انجام شود . این زمانی است که قرار است افغانستان یک انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار کند .

یک مدیر سابق بوئینگ که تا روز دوشنبه در افغانستان نبوده است , قرار بود با غنی و دیگر مقامات عالیرتبه دولتی دیدار کند .

پس از تسلیم جیم شین , وزیر دفاع در ماه دسامبر استعفای خود را به عهده گرفت . که در آن نوشته شده بود .

دیدگاه‌های وی در مورد جنگ افغانستان به طور گسترده‌ای شناخته‌نشده است . او گفت که از این هفته برای مطلع کردن فکر و گزارش به ترامپ استفاده خواهد کرد .

در شهادت قبل از کنگره در هفته گذشته , یوسف یوزف دوم , فرمانده فرماندهی مرکزی , دیدگاه خوش بینانه ای درباره افغانستان ارائه کرد و گفت که مانور کنونی میان مذاکره کنندگان و مذاکره کنندگان طالبان نخستین فرصت واقعی ما برای صلح و آشتی از زمان آغاز جنگ است . "

ملاجانوف خاطرنشان کرد که طالبان هنوز توانایی وارد کردن تلفات قابل‌توجهی به نیروهای دولتی افغانستان را دارند . درست در هفته گذشته , شورشیان حدود دوازده نیروی افغان را در حمله‌ای به یک پایگاه ارتش در ولایت شمالی قندوز کشتند .

علاوه بر مبارزه با طالبان , نیروهای ائتلاف و نیروهای ائتلاف در افغانستان بر روی یک گروه وابسته به دولت اسلامی موسوم به داعش - خراسان , که از مبارزان خارجی تا حد زیادی از پاکستان تشکیل شده‌است , متمرکز شده‌اند . او در گزارش خود به کنگره گفت : " بدون کنترل باقی می‌ماند " . "

منبع سایت

شبه جزیره ناممکن راب تجارب محشر تاسیساتی رندوم مطبوعات کشوف قیچی مزایا و معایب معافیت پزشکی زمان تکمیل ظرفیت آزمون دکتری تخصصی سال 96 دانشگاه آزاد اعلام شد
  • hossein figo
  • ۰
  • ۰

تاسیساتی

زایمان زن توسط mourned نظامی در نزدیکی سایت اعتراضی

زنی که توسط ارتش Japan's اسیر شده بود در نزدیکی محل اعتراض سوگواری کرد

سوگواران در روز جمعه ، روز جمعه ، در طی مراسم خاکسپاری خود در مقابل سفارت ژاپن در سئول ، کره‌جنوبی ، روز جمعه ، ۱ فوریه ۲۰۱۹ را برگزار می‌کنند . صدها تن از سوگواران در روز جمعه در نزدیکی سفارت برای مراسم تدفین کیم در یک فاحشه‌خانه و توسط ارتش ژاپن در جنگ جهانی دوم جمع شدند . ( عکس از آسوشیتدپرس / Ahn یانگ - joon ) - - آسوشیتد پرس

۲ فوریه ۲۰۱۹

گزارش اسوشیتد پرس توسط کیم تانگ - Hyung

سئول ، کره‌جنوبی - مراسم تدفین یک زن توسط سربازان ژاپنی در طول جنگ جهانی دوم روز جمعه نزدیک سفارت ژاپن در سئول ، جایی که کیم Bok - دانگ برای دهه‌ها در مقابل آنچه که او به شکست ژاپن در رابطه با خشونت زمان جنگ می‌نامید ، اعتراض کرد .

صدها سوگوار ، که بسیاری از آن‌ها لباس‌های سیاه پوشیده بودند و تعدادی پروانه زرد در دست داشتند که پسر ۹۲ ساله آن‌ها را به عنوان نماد انتخاب کرده بود، در اطراف یک مجسمه برنزی از دختری که به نمایندگی از هزاران نفر از کارشناسان زنان آسیایی به کار گرفته شده‌بود ، جمع شدند .

مراسم یادبود که اندوه آمیخته با خشم جوشان را به سوی توکیو برگزار کرد ، اوج یک راهپیمایی طولانی بود که به مدت پنج روز در این مکان تظاهرات کرده بود تا مردم ژاپن به طور کامل از رنج زنان و دختران که توسط ژاپنی‌ها اسیر شده بودند اعتراف کند و اصطلاحی که برخی از تعداد رو به کاهش قربانیان بر روی " برده سکس " را در بر گرفتند .

رهبران ژاپنی قبلا ً عذرخواهی یا ابراز ندامت را اعلام کرده‌اند ، اما بسیاری از زنان و حامیان آن‌ها خواهان غرامت از توکیو و عذرخواهی بیشتری هستند . از ۲۳۹ زن کره‌ای که قربانی قربانیان شده‌اند ، تنها ۲۳ نفر هنوز زنده هستند .

کیم ، که روز دوشنبه درگذشت و از سرطان رنج برده بود ، یکی از رهبران محبوب جنبش اعتراضی بود که اغلب کنار مجسمه برنزی در تظاهرات هفتگی نشسته بود که از سال ۱۹۹۲ در نواری از پیاده‌رو در سرتاسر محل سفارت برگزار شده‌است .

مرگ او با اندوه در اطراف کره‌جنوبی ، با رئیس‌جمهور ماه جائه وون برای اعتبار دادن به طرفداری بی وقفه او از دادن کره‌جنوبی به " braveness برای رویارویی با حقیقت " ملاقات شده‌است .

هنگامی که لیموزین حامل Kim's همچنان به آرامی به سمت مجسمه رفت ، سوگواران ۹۴ پرچم را حمل کردند که نشان از سن Kim's داشتند و با عباراتی حاکی از تشکر کیم و درخواست غرامت و پشیمانی ژاپنی علامت‌گذاری شدند .

بسیاری از مردم در طی راهپیمایی که در تالار شهر شروع شد ، گریه کردند . راهپیمایان به رهبری یک فعال که از کامیونی فریاد می‌زدند ، شعارهایی را علیه ژاپن سر دادند ، مانند " ژاپن رسما ً عذر خواهی کرد! ژاپن غرامت رسمی را تامین می‌کند . "

لی یونگ پیونگ یانگ، یکی دیگر از بردگان سابق ، هنگامی که کنار مجسمه نشسته بود و گونه و دست‌هایش را نوازش می‌کرد گفت : " تو همیشه به دنبال او بودی و حالا مادربزرگ ( کیم ) در مکان خوبی است . همه ما آن صدا را می‌دانیم که فریاد خواهد زد ( در طول تظاهرات ) . او دیگر نمی‌تواند فریاد بزند و هرگز یک عذر رسمی دریافت نکرده است."

Yoon Meehyang ، که یک گروه فعال به نمایندگی از قربانیان کره‌جنوبی ژاپن را بر عهده دارد ، گفت که کیم " بر جنگ غلبه کرد و همچنین با کمپین او برای برجسته کردن رنج بردن women's در طول جنگ مقابله کرد .

کیم در شهر Yangsan در کره‌جنوبی به دنیا آمد و در ۱۴ سالگی از خانه بیرون کشیده شد و مجبور شد با سربازان ژاپنی در فاحشه‌خانه نظامی چین ، هنگ‌کنگ ، مالزی ، اندونزی و سنگاپور از ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۵ رابطه جنسی داشته باشد . او یکی از اولین قربانیانی بود که در اوایل دهه ۱۹۹۰ سخنرانی کرد و ده‌ها سال سکوت بر ضد بردگی جنسی دوران جنگ را از بین برد .

منبع سایت

باوری هوایی جنگ جویان ردیابی عراقی رندوم مطبوعات کشوف قیچی سرباز پروژه کسری خدمت شامل چه کسانی می شود کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور – رشته مدیریت فناوری اطلاعات بدون کنکور
  • hossein figo
  • ۰
  • ۰

رندوم

سال گذشته کنت برای شرکت در برنامه دکترای روانشناسی در دانشگاه خدمات Uniformed در Bethesda ، قرار گرفت . پس از اینکه نیروی دریایی این حرکت را متوقف کرد ، او به نمایندگان مجلس در کاپیتول هیل برای تغییر تلاش کرد ، اما تلاش‌های او برای تغییر قانون متوقف شد .

حالا خانواده‌اش می‌خواهند مبارزه Kent's را تمام کنند .

جو کنت ۳۸ ساله ، همسر و پدر دو فرزندش ، هفته گذشته گفت : " مقررات هنوز تعمیر نشده اند و چیزی که ما اکنون کار می‌کنیم را تصحیح کرده‌اند .

جو کنت گفت که شانون کنت می‌خواهد در برنامه روانشناسی شرکت کند تا بتواند به اعضای خدماتی که از اختلال استرس پس از حادثه رنج می‌برند کمک کند . با این حال ، او می‌توانست به فرزندانش نزدیک‌تر باشد ، زیرا احتمال کمتری وجود داشت که او به مناطق جنگی اعزام شود .

او اولین مجوز نیروی دریایی را برای شرکت در این برنامه در اوایل فوریه ۲۰۱۸ دریافت کرد، اما آن‌ها در پایان ماه برنامه‌ها را معکوس کردند .

نیروی دریایی اعلام کرد که کنت باید استانداردهای پزشکی بالاتری را رعایت کند که برای پیوستن به خدمات به مراتب بیشتر از شرایط لازم برای باقی ماندن یک عضو خدمات فعال بوده و او را به خاطر سرطان قبلی تحت فشار قرار داده‌است.

مقررات شامل چندین بخش از بخش ۱۵ " راهنمای دارویی " دپارتمان پزشکی است، که استانداردهای فیزیکی برای امتحانات پزشکی را پوشش می‌دهد، چندین شرایط سلامتی از جمله سرطان را لیست می‌کند که می‌تواند اعضای خدمات را از دریافت این کمیسیون سلب کند .

وی در بخش ۱۵ - ۱۵ این بخش می‌گوید : " دلایل رد شدن، شامل " تومور تیروئید یا سایر ساختارهای گردن " ، در فهرست موارد سلامتی قرار می‌گیرد .

جونز ، یکی از مخالفان قدیمی جنگ‌های بعد از ۱۱ سپتامبر که در حال حاضر در مراقبت خانگی با مسائل مربوط به سلامتی خود مبارزه می‌کند ، سال گذشته از اسپنسر پرسیده بود که قانون وزارت دفاع را مورد بازبینی قرار داده‌است که منجر به استقرار Kent's شده‌است.

او در تاریخ ۱۷ اوت سال ۲۰۱۸ در نامه‌ای به اسپنسر نوشت : " من در حال نوشتن برای بررسی تغییر سیاست بالقوه در مورد استفاده از استانداردهای پزشکی اولیه به عنوان " حفظ استانداردهای پزشکی در رابطه با الحاق به افسران " هستم . من فکر می‌کنم این روش‌ها ممکن است تبعیض‌آمیز باشند ، در حالی که تحرک بالا و فرصت‌های پیشرفت را ممنوع می‌کنند ."

در روز ۲۰ سپتامبر اسپنسر به جونز واکنش نشان داد و نوشت که نیروی دریایی نمی‌تواند قانون وزارت دفاع را تغییر دهد ، تحت عنوان "استانداردهای پزشکی برای انتصاب ، نام‌نویسی یا القا در خدمات نظامی " ، اما می‌تواند این روند اسقاط را که درخواست Kent's را متوقف می‌کند ، مورد رسیدگی قرار دهد . قانونگذاران روز جمعه نیز در نامه خود به shanahan و اسپنسر به تبادل نظر پرداختند .

قانونگذاران این گونه نوشتند : " در زمان مرگ وی در سوریه وضعیت چشم‌پوشی او در سوریه هنوز حل‌نشده است . " زمانی که اعضای خدمات مانند CPO کنت به دنبال ادامه خدمات خود هستند ، اما نیاز به چشم‌پوشی جدی و متفکرانه از درخواست‌های آن‌ها ضروری است .

قانونگذاران از اسپنسر خواستند تا در مورد تلاش‌های Navy's برای بازبینی مقررات به منظور حصول اطمینان از مکانیزم شفاف درخواست تجدید نظر و استانداردسازی این فرآیند ، به روز رسانی شود . آن‌ها همچنین خواستار به روز رسانی برنامه چشم‌پوشی خاص Kent's هستند .

قانونگذاران همچنین خواستار یک جلسه توجیهی از سوی مقامات نظامی در مورد نحوه ارتباط آن بین اعضای سرویس هستند که به حفظ و استقرار استانداردها در مقابل استانداردهای مورد نیاز برای ورود به خدمت می‌پردازند .

آن‌ها نوشتند : " ما اهمیت این تمایز را تشخیص می‌دهیم ، چرا که به برخی از اعضای سرویس با چالش‌های پزشکی اجازه می‌دهد در یونیفرم باقی بمانند و ارزش افزوده به ارتش خود را ادامه دهند ، اگرچه آن‌ها صلاحیت پیوستن به یک استخدام جدید را ندارند ."

کنت قسمتی از جامعه اطلاعاتی small بود . او از فورت مید ، Md ، ساخته شده‌بود . افسران نظامی گفته‌اند ، و بخشی از جنگ Navy's Cryptologic ۶۶ ساله است که یک واحد در گروه جنگ Cryptologic ۶ است که بر هوش سطح ملی ، استراتژیک و تاکتیکی متمرکز است .

منبع سایت

اعضا پدر محکومیت دسامبر سوخت مطبوعات کشوف قیچی سرباز احساسی منابع جدید دفترچه پیام نور در کدرشته های امتحانی علوم انسانی ( بخش چهارم ) ساختار سوالات زبان انگلیسی در کنکور سال ۹۷ – بخش دوم
  • hossein figo