soldiership

  • ۰
  • ۰

جلسات درمانی


VA برای vets
آیا بیش از آنچه باید بنوشی ؟ آیا کسی در خانواده شما هست ؟
سربازان قدیمی و اعضای خانواده آن‌ها در هنگام بازگشت یا ترک ارتش با تغییرات زیادی مواجه هستند . بسیاری از این تغییرات می‌تواند چالش‌هایی را ایجاد کند که منجر به آزار و اذیت الکل شود .
جری ، یک سرباز کهنه‌کار نیروی دریایی که چهار سال در ویتنام خدمت کرده بود ، گفت : " من قبل از اینکه وارد خدمات شوم یک مشکل [ نوشیدن ] داشتم ، اما وقتی بیرون آمدم ، دراماتیک بود . " او به خانه خود آمد و نامزد دیگری شد و یک سال بعد با یک زن دیگر ازدواج کرد . اگر چه تقسیم ازدواج او به دلیل ترکیبی از چیزهای بسیار زیاد بود ، اما مصرف الکل بخشی از مشکل بود و گفت : " نوشیدن عاملی بود که نمی‌توانستم رابطه شخصی نزدیکی داشته باشم . "


توسعه تجاری عضو نگهان دعاوی سربازان گردهمایی مالی سیستم حرکت پایان سال




تشخیص مشکل نوشیدن همیشه آسان نیست . مصرف کنندگان الکل گاهی تنها به عنوان " partiers " فکر می‌کنند و یا عادت‌های غذایی خطرناک می‌توانند شامل نوشیدن هر روز یا نوشیدن زیاد در یک زمان شوند . این عادت‌ها می‌توانند منجر به روابط تیره و یا خراب شوند، کار را از دست بدهند ، کار را از دست بدهند و به سختی کاری را که شما شروع می‌کنید به پایان برسانند. برخی از افرادی که با الکل دست و پنجه نرم می‌کنند ، مشکلات قانونی مانند دستگیری‌های پیش از رانندگی دارند .
دکتر الیزابت گیفورد ، روانشناس VA ، گفت : "اگر یک خانواده داشته باشید، " سو مصرف الکل می‌تواند تاثیر عمیقی داشته باشد و نقش drinker's را به عنوان پدر و مادر تحت‌تاثیر قرار دهد . " او هماهنگ‌کننده بالینی موسسه تحقیقات توسعه کیفیت برای استفاده از مواد برای استفاده از مواد ( suds ) در دانشکده مراقبت بهداشتی پالو آلتو و دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد ، Menlo پارک ، کالیفرنیا است .
گیفورد گفت : " پس از بازگشت ، اغلب تجربه به نقش خانواده خود بازگشته است . علاوه بر این ، آن‌ها می‌توانند با درد مزمن ، اختلال استرس پس از استرس ، آسیب مغزی ناشی از ضربه و یا فشار مزمن که در طول خارج از کشور تجربه کرده‌اند ، بازگردند . وقتی مصرف الکل را به مسائل دیگر اضافه می‌کنید ، این مشکلات بزرگ می‌شوند ."
رفتن به سابر
هنگامی که دکترها به جری گفتند که او بیش از شش ماه است که مشروب می‌نوشد ، تصمیم گرفت استعفا دهد . جری پس از اتمام دوره درمان کوتاه‌مدت با VA در حال حاضر تحت درمان دراز مدت و برنامه اسکان موقت برای افراد بی‌خانمان است . او از ۳۱ اکتبر ۲۰۱۱ هوشیار بوده‌است .
جری می‌گوید : " بسیاری از افراد در اینجا سربازان قدیمی هستند ، بنابراین آن‌ها می‌دانند که از کجا می‌آیند .
تست‌های غربالگری در HealtheVet من در دسترس هستند . یک ابزار غربالگری چهار پرسش درباره الکل می‌تواند در کم‌تر از یک دقیقه به شما پاسخ دهد . برای سو استفاده از الکل و دیگر مواد ، از قبیل تجویز دارو و داروهای غیر قانونی ، برای سو استفاده از الکل و مواد دیگر به صورت کمی طولانی‌تر است . همه پاسخ‌ها همچنان محرمانه هستند . شما تنها کسی هستید که می‌تواند به اطلاعات دسترسی داشته باشد . هیچ‌کس در VA یا هر شخص دیگری دیده نمی‌شود .
به تنهایی برو .
گیفورد گفت : " منابع بسیاری در the برای سربازان قدیمی وجود دارند که از الکل سواستفاده می‌کنند و منابع بیشتری برای مشارکت افراد حاضر در درمان Veteran's وجود دارد . " به عنوان مثال ، VA یک مسیر آنلاین برای اعضای خانواده نگران و همسران سربازان قدیمی را با suds در اختیار خواهد گذاشت . این درس نحوه کنار آمدن ، اجتناب از تعارض و حفظ امنیت را پوشش خواهد داد . همچنین به سربازان کهنه‌کار کمک خواهد کرد تا درمان شوند و به مسائل مربوط به آن بپردازند .
مطالعه سربازان ارتش سه‌تا چهار ماه پس از بازگشت از استقرار نیروها به عراق نشان داد که ۲۷ درصد از معیارهای سواستفاده از الکل و افزایش ریسک ابتلا به رفتارهای مضر مرتبط ، مانند نوشیدن و رانندگی ، و استفاده از مواد مخدر غیر قانونی ، افزایش‌یافته است .
موسسه ملی اعتیاد به مواد مخدر
همه مراکز مراقبت‌های بهداشتی ابتدا غربالگری و مداخله الکل برای سربازان قدیمی را ارائه می‌دهند . سربازان قدیمی نیز به درمان sud دسترسی دارند . سربازان قدیمی ممکن است انتخاب کنند که اعضای خانواده را در درمان خود قرار دهند . مشارکت افراد خانواده می‌تواند از یک بازدید تنها در یک دوره درمان مانند "زوج‌ها رفتاری " فاصله داشته باشد . در درمان ، اعضای خانواده در جلسات درمانی با سربازان کهنه‌کار شرکت کردند .



شبکه خارج سهم تطبیق کف صابون دست مزد ساعتی تخمین رتبه کنکور سراسری 96 کارشناسی جدول رشته ها و مواد امتحانی آزمون ورودی دوره های دکتری (Ph.D) سال 97




منبع

  • ۹۸/۰۴/۳۰
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی