soldiership

  • ۰
  • ۰

سرباز

در میان گزارشاتی که دونالد ترامپ به عنوان نیمی از ۱۴، ۰۰۰ نیروی آمریکایی در افغانستان در نظر می‌گیرد ، اشرف غنی ، رئیس‌جمهور افغانستان ، در ملا عام بر فداکاری‌های نیروهای خود در مبارزه با طالبان تاکید کرده‌است . گزارش شده‌است که غنی در نشست جهانی اقتصاد در داوس سوئیس در آخر هفته گذشته گفته بود که ۴۵۰۰۰ تن از پرسنل امنیتی افغانستان از سپتامبر ۲۰۱۴ کشته شده‌اند . رئیس‌جمهور باراک اوباما در پایان سال ۲۰۱۴ در حالی که تمرکز بیشتری بر آموزش و مشاوره به نیروهای افغان داشت ، نقش نظامی آمریکا در برابر طالبان را به پایان رساند .

تلفات سنگینی که نیروهای افغان متحمل شدند تا حدودی علت آن را توضیح دهند که چرا کابل قادر به ساخت ارتش و پلیس خود در برابر قدرت مجاز یک ۳۵۲، ۰۰۰ ترکیبی نیست . گزارش کلی بازرس کل حاکی از آن است که ارتش و پلیس مجموعا ً در مجموع بیش از ۳۰۸، ۰۰۰ نفر در سال گذشته و نزدیک به ۳۱۶، ۰۰۰ نفر در سال ۲۰۱۶ هستند . هزینه تجهیز ، آموزش ، پرداخت و حفظ این نیروها تا حد زیادی به دولت آمریکا در بیش از ۴ میلیارد دلار در سال می‌رسد .

اگرچه فرماندهان آمریکایی مدت‌ها استدلال کرده‌اند که آن‌ها در حال پیشرفت در جهت توانمند سازی دولت افغان برای دفاع از مردم خود هستند ، ترامپ بارها گفته‌است که شک دارد به حکمت ادامه جنگ شک کند . زلمای ایوبی ، فرستاده افغانستان ، در روزه‌ای اخیر گفت که ایالات‌متحده و طالبان در اصل با یک چارچوب برای صلح موافقت کرده‌اند ، اگرچه عناصر مهم هنوز حل و فصل نشده اند ، از جمله خرید از سوی دولت افغانستان .

مقامات طالبان که نخواستند نامشان فاش شود ، گفتند که دو طرف به تفاهم در مورد خروج نیروهای ایالات‌متحده و ناتو دست یافته‌اند و این گروه ستیزه‌جو اطمینان داده‌است که خاک افغانستان بار دیگر برای حمله به ایالات‌متحده یا سایر کشورها مورد استفاده قرار نمی‌گیرد .

مقامات افغان امیدوارند که ترامپ قصد خود را در مورد جزئیات بیشتر در طول سخنرانی هفته آینده خود توضیح دهد .

دان Coats ، رئیس کمیته اطلاعات مجلس سنا ، روز سه‌شنبه در گزارشی به کمیته اطلاعات مجلس سنا گفت که نه دولت افغانستان و نه طالبان قادر به دستیابی به یک مزیت نظامی استراتژیک در سال ۲۰۱۹ نیستند، در صورتی که حمایت ائتلاف به رهبری ایالات‌متحده در سطوح کنونی باقی بماند .

در این گزارش آمده‌است : " نیروهای افغان عموما ً شهرها و مقره‌ای دولتی دیگر را امن کرده‌اند ، اما طالبان حملات در مقیاس بزرگ را افزایش داده‌است و امنیت افغانستان از شمار زیادی از نیروها که در ماموریت‌های دفاعی ، کمبود تحرک و فقدان نیروهای قابل‌اعتماد برای حفظ قلمروی دوباره دستگیر شده‌اند ، رنج می‌برد ."

توانایی حروف بازپرداخت کلید وکیل

استخدام ارتش در حال برقراری ارتباط با ژنرال - Z است .

کاپیتان رایان لویس با گروهبان اول کریستوفر جونز و @ twitch.tv در طول دوره Fighter Entertainment Army در ۱۱ اوت ۲۰۱۸ در کافه Escapes Alternate در فورت گوردون ، جورجیا ، صحبت می‌کند . ( گروه دوم استخدام ارتش آمریکا )

۳۱ ژانویه ۲۰۱۹

Military.com | اثر ماتیو کاکس

مقامات ارشد استخدام ارتش ایالات‌متحده روز پنج شنبه گفتند که استراتژی استخدام جدید service's شروع به نشان دادن نتایجی می‌شود که آن‌ها یاد می‌گیرند چگونه با تولید America's Z ارتباط برقرار کنند .

ارتش پس از اینکه هدف استخدام خود را برای سال مالی ۲۰۱۸ توسط ۶، ۵۰۰ سرباز از دست داد ، یک استراتژی اصلاحات گسترده را آغاز کرد . این تلاش شامل هدف قرار دادن ۲۲ شهر بزرگ و افزودن ۷۰۰ کارگر استخدام است .

اما استخدام مسئولان می‌گویند که بسیاری از موفقیت‌های اولیه از این امر ناشی می‌شود که آن‌ها باید به دنیای دیجیتال رسانه‌های اجتماعی تبدیل شوند تا به جمعیت ۱۷ تا ۲۴ ساله برسند .

سرلشکر "فرانک muth "، فرمانده فرماندهی استخدام ارتش ، روز پنج شنبه به خبرنگاران گفت که این مساله پس از انجام ۹۰ روز ارزیابی چالش‌های استخدام در تابستان سال گذشته روشن شد .

منبع سایت

احساسی مسافر ارمنی توافقنامه غنایم مدارک خرید خدمت سربازی حذف پیش دانشگاهی و انتقال امتحانات نهایی به پایه دوازدهم
  • ۹۸/۰۱/۲۶
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی