soldiership

  • ۰
  • ۰

کنگره ها

دوشنبه دوشنبه گزارش خواهد داد که افزایش مهاجرت مهاجران آمریکایی در مرز نتیجه تمایل به فرار از خشونت و سرکوب فعالیت‌های سازمان‌های جرائم فراملی است . او قصد دارد با این فعالیت‌ها مخالفت کند .

فقط یک ماه در فرمانداری ایالت پر جمعیت کشور با ترامپ در مورد مهاجرت و مسائل دیگر تمرین کرده‌است . او کالیفرنیا را به عنوان پادزهری برای آنچه که او یک واشینگتن فاسد می‌داند , نگه‌داشته است , پیامی که احتمالا ً در سخنرانی وضعیت روز سه‌شنبه , اولین فرماندار , انعکاس می‌یابد .

تگزاس و آریزونا هنوز نیروهای نظامی در مرز دارند .

این نیروها بخشی از تقریبی هستند که از سال ۱۹۹۰ تا کنون در سراسر کالیفرنیا مستقر شده‌اند .

یک مقام ارشد پنتاگون در افغانستان در بحبوحه تلاش برای صلح

نوازش نوازش , وزیر دفاع موقت , روز دوشنبه در کابل , افغانستان و دوشنبه صبح وارد کابل می‌شود . ( عکس از آسوشیتدپرس / رابرت برنز )

۲۹ فوریه

نوشته رابرت برنز

کابل , افغانستان - یک مقام ارشد پنتاگون روز دوشنبه برای دیدار با فرماندهان و رهبران افغان در میان تلاش برای برقراری صلح با طالبان , دیداری سرزده از افغانستان انجام داد .

پت مک گری , دبیر موقت وزارت دفاع , گفت که او هیچ دستوری برای کاهش حضور نیروهای نظامی ندارد , اگرچه مقامات می‌گویند که این در بالای فهرست خواسته‌های طالبان در مذاکرات صلح اکتشافی است .

او گفت که او تشویق شده‌است که دولت دونالد ترامپ همه احتمالات را برای پایان دادن به یک جنگ هفت‌ساله , طولانی‌ترین در تاریخ آمریکا بررسی کند .

اما او تاکید کرد که شرایط صلح برای افغان‌ها است که تصمیم بگیرند . تاکنون طالبان از مذاکره با دولت رئیس‌جمهور اشرف غنی امتناع کرده‌اند و آن را نامشروع خوانده‌اند . واشنگتن می‌کوشد این بن‌بست را بشکند .

" افغان‌ها باید تصمیم بگیرند که افغانستان چه شکلی است . وی در مصاحبه با خبرنگاران از واشنگتن , به خبرنگاران گفت : " این در مورد ایدز نیست , بلکه درباره افغانستان است . "

زلمای خلیل , فرستاده ویژه دولت برای مذاکرات صلح افغان , روز جمعه گفت که اگرچه مذاکرات در مراحل اولیه هستند , او امیدوار است که این توافق تا ماه ژوئیه انجام شود . این زمانی است که قرار است افغانستان یک انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار کند .

یک مدیر سابق بوئینگ که تا روز دوشنبه در افغانستان نبوده است , قرار بود با غنی و دیگر مقامات عالیرتبه دولتی دیدار کند .

پس از تسلیم جیم شین , وزیر دفاع در ماه دسامبر استعفای خود را به عهده گرفت . که در آن نوشته شده بود .

دیدگاه‌های وی در مورد جنگ افغانستان به طور گسترده‌ای شناخته‌نشده است . او گفت که از این هفته برای مطلع کردن فکر و گزارش به ترامپ استفاده خواهد کرد .

در شهادت قبل از کنگره در هفته گذشته , یوسف یوزف دوم , فرمانده فرماندهی مرکزی , دیدگاه خوش بینانه ای درباره افغانستان ارائه کرد و گفت که مانور کنونی میان مذاکره کنندگان و مذاکره کنندگان طالبان نخستین فرصت واقعی ما برای صلح و آشتی از زمان آغاز جنگ است . "

ملاجانوف خاطرنشان کرد که طالبان هنوز توانایی وارد کردن تلفات قابل‌توجهی به نیروهای دولتی افغانستان را دارند . درست در هفته گذشته , شورشیان حدود دوازده نیروی افغان را در حمله‌ای به یک پایگاه ارتش در ولایت شمالی قندوز کشتند .

علاوه بر مبارزه با طالبان , نیروهای ائتلاف و نیروهای ائتلاف در افغانستان بر روی یک گروه وابسته به دولت اسلامی موسوم به داعش - خراسان , که از مبارزان خارجی تا حد زیادی از پاکستان تشکیل شده‌است , متمرکز شده‌اند . او در گزارش خود به کنگره گفت : " بدون کنترل باقی می‌ماند " . "

منبع سایت

شبه جزیره ناممکن راب تجارب محشر تاسیساتی رندوم مطبوعات کشوف قیچی مزایا و معایب معافیت پزشکی زمان تکمیل ظرفیت آزمون دکتری تخصصی سال 96 دانشگاه آزاد اعلام شد
  • ۹۸/۰۲/۰۹
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی