soldiership

  • ۰
  • ۰

طبق قانون


۲۹ فوریه
توسط لیندا بیلی
لیندا بیلی همسر و مراقب یک سرباز نیروی هوایی از کار افتاده در طوفان صحرا , یک افسر اداره خدمات آتش‌نشانی و یک فرمانده اداره هوانوردی غیرنظامی در تنسی است .
در واقع , شوهرم آلبرت در حین خدمت در نیروی هوایی چندین ضربه بزرگ متحمل شد . اگر چه من خجالت می‌کشیدم که با کارفرمای خود به مارک زل بزنم و مزایای بازنشستگی را به دست آورم , ناگهان مجبور شدم شغل خود را ترک کنم تا پرستار تمام‌وقت او شوم .

فیلم سیاه جنگ عراق بحران فراگیر افت آگاهی مراقبین خانواده موسسات مالی




در حال حاضر - - در سن ۶۵ سالگی - همانطور که بسیاری از مردم به دنبال بازنشستگی هستند , من چاره دیگری ندارم , اما به تلاش برای پرداخت هزینه‌های مراقبتی با هزینه بالا نیاز دارم . آلبرت حالا می‌تواند چند ساعت در زمان خودش باشد , اما پیر شدن پیچیدگی‌های جدیدی به ناتوانی‌های مرتبط با خدمت خود افزوده‌است و او هنوز نیازمند مراقبت از خارج است و همه اینها از جیب بیرون می‌آیند . اما اگر یک دهه بعد در ارتش خدمت کرده بود , این طور نبود .
متاسفانه , این داستان برای ده‌ها هزار سرباز قدیمی و مراقبان آن‌ها در سراسر کشور بسیار آشناست . سربازان قدیمی که پس از حادثه ۱۱ سپتامبر مجروح شدند , واجد شرایط مجموعه‌ای از مزایا و حمایت‌ها از جمله مراقبت موقت , آموزش پزشکی , پوشش بهداشتی و یک کمک‌هزینه ماهانه برای مراقبان خانوادگی هستند . اما طبق قانون , این افراد قبل از این تاریخ از برنامه محروم شده‌اند . این منصفانه نیست .
این اولین باری نیست که شاهد چنین دشواری‌هایی بودم . در حال بزرگ شدن , مادرم به طور خستگی‌ناپذیر به عنوان مراقب پدرم خدمت می‌کرد - - یک نبرد غیر فعال از بازماندگان برآمدگی که دو قلب بنفش اهدا کرده بود - - بدون هیچ حمایت بیرونی یا مزایایی . او در بیمارستان فوت کرد , اما نه قبل از اینکه نیازهای مراقبتی او به سلامت و سلامت مادرم آسیب برسانند .
در حرفه فعلی من به عنوان یک مشاور عالی با داو ( کهنه سربازان قدیمی آمریکایی ) , من کار می‌کنم تا سربازان قدیمی را که سزاوار آن هستند بدست آوریم . روز در و روز , من مراقبان مثل خودم را می‌بینم که اغلب برای بدست آوردن شغل و امرار معاش با کمال میل تلاش می‌کنند تا شغل و زندگی خود را فدای نیازهای عزیزانشان کنند . و مانند پدرم , من شاهد بسیاری از جانبازان و جانبازان بودم بدون اینکه به برنامه‌های حمایتی دسترسی داشته باشم و مراقبان آن‌ها شدیدا ً به آن نیاز دارند , همه به خاطر یک تاریخ اختیاری .
با این حال , بارقه امیدی برای قهرمانان ملت ما وجود دارد . در ماه دسامبر , یک تدارک با حمایت دو حزبی , کمیته امور سربازان قدیمی سنا را به عنوان بخشی از مراقبت سربازان قدیمی ما تصویب کرد و خواستار گسترش برنامه مراقبتی پرستاران به شدت مجروح در تمام نسل‌ها شد . اکنون ما به قانون گذاران در مجلس و رهبران در دولت نیاز داریم تا به طور کامل تشخیص دهند که گسترش برنامه کاری درست نیست , بلکه کار هوشمندانه نیز هست .
بخش بزرگی از این بحث بر سر بودجه است . اما سربازان قدیمی ناتوان در خانه‌هایشان با مراقبان خانوادگی پول مالیات دهندگان را نجات می‌دهند . هزینه حمایتی از یک مراقبت از خانواده در هر سال تقریبا ً ۱۲۵ میلیون دلار است , در حالی که مراقبت در یک خانه پرستاری و پرستاری می‌تواند سالانه بیش از ۴۰۰ دلار هزینه داشته باشد . همچنین نشان داده می‌شود که سربازان قدیمی نسبت به مراقبت از مراقبین خانوادگی , کیفیت زندگی و پیامدهای سلامت بیشتری دارند . آیا ما کهنه سربازان معلول را مدیون نیستیم - - مهم نیست چه دوره‌ای به آن‌ها خدمت می‌کنند - - بهترین شانس ممکن در یک زندگی واقعی چیست?
فداکاری‌های فیزیکی که توسط پدرم , شوهرم و بسیاری از مردان و زنان دیگر انجام می‌شود , کم‌تر از آن‌هایی هستند که توسط سربازان قدیمی پس از جنگ جهانی دوم به دست می‌آیند . زمان آن رسیده‌است که به نابرابری خاتمه دهیم .


غیر مجاز وجود تاخیر خدمت محترمانه سرباز زن پروژه کسری خدمت ترجمه اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی به تفکیک استان




منبع

  • ۹۸/۰۴/۳۰
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی