soldiership

  • ۰
  • ۰

آوردن شغل


Military.com | در اثر برایانت اردن
صدها نفر از اعضای لژیون آمریکایی در روز چهارشنبه در برابر جلسه مشترک کمیته امور سربازان قدیمی مجلس و کمیته امور سربازان گارد ملی گرد هم آمدند تا به آن‌ها بگویند که مسئول عدم پاسخگویی کارمندان خود در قبال رفتاری که می‌گویند باید آن‌ها را اخراج کرده باشند .
به گفته Dale بارنت ، فرمانده ارتش ، " VA پاسخگویی را به عنوان یک اولویت ارشد در عواقب پس از رسوایی‌های مالی برای برخی از سربازان قدیمی ، پرداخت پاداش عملکرد سوال‌برانگیز ، و تلاش‌های شوم برای تادیب مدیران اجرایی که در موقعیت خود سو استفاده قرار گرفته‌اند ، توصیف کرده‌است ."



رهبران ارشد اداره بهداشت حملات کوچک جرایم تجاوز پزشک خصوصی جلسات درمانی





او افزود اما that's چیزی نیست که کهنه سربازان دیده‌اند ، وی افزود که اخیرا ً هنگامی که جنبش VA's برای تادیب مدیران ارشد اجرایی شد ، درخواست تجدید نظر و کارمندان به سر کار ، مشاغل قبلی و حقوق در حال بازسازی بازگردانده شد .
بارنت به قانونگذاران گفت : " سربازان قدیمی این را مسئول تلقی نمی‌کنند . "
سناتور جانی Isakson ، یک جمهوری‌خواه از گرجستان و رئیس کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا ، به Legionnaires گفت که این قانون در حال انجام است که دست department's leadership's را هنگامی که برای تادیب کارکنان به کار می‌رود ، تقویت خواهد کرد .
Isakson گفت : " من خود را متعهد به دیدن آن کرده‌ام که قبل از این دوره ، تا سی و یکم مارس ، we'd روند تصویب لایحه جامع امنی را آغاز کرد که شامل لوایح مورد نیاز ما برای تبدیل شدن به قانون است."
لژیون دو نور در روز چهارشنبه اعلام کرد که جایزه ملی خدمات عمومی Commander's را که سالانه به یک مقام منتخب اعطا می‌شود و یک رکورد برجسته در حمایت از این اصول توسط لژیون آمریکایی ایجاد کرده‌است اعطا کرده‌است .
در جلسه دادرسی ، Isakson گفت که قانون آینده شامل تعدادی از پیشنهادها توسط باب مک‌دونالد ، دبیر اجرایی ارشد اجرایی ، از جمله مدیران و مدیرانی است که مراکز پزشکی agency's را اداره می‌کنند و ۳۸ کارمند از جمله کارکنان پزشکی حرفه‌ای مانند دکترها و پرستاران را در اختیار دارند .
عنوان ۳۸ کارمند همان فرآیند استیناف خدمات شهری به عنوان کارکنان SES را ندارند . دومی می‌تواند اقدامات انضباطی را در هیات محافظت از سیستم نشان دهد ، که در آن اقدامات علیه چندین کارگر اخیر واژگون شده بود.
داور نهایی در یک درخواست انضباطی که شامل Title۳۸ کارگر می‌شود ، the یا designee است .
Isakson گفت که قوانین جامع همچنین شامل زبان برای حفاظت از whistleblowers در تلافی جویانه است که این شکایت مکرر علیه the بوده‌است .
Isakson گفت : " They درصد کارمندان in کار بزرگی انجام می‌دهند و از حوادثی مانند آنچه که در پنسیلوانیا رخ داده‌است ، پایین آورده شده‌اند ، و زمانی که افرادی که تحت انضباط هستند می‌توانند شغل خود را از دست بدهند، به هیچ دلیل مشخصی به این مشاغل بازگشته اند ."
Isakson با اشاره به پرونده دیانا روبنس ، مدیر دفتر منطقه‌ای فیلادلفیا تا زمانی که این کار را تنزل درجه داد و او را برای به دست آوردن شغل به کار برد در حالی که بیش از ۴۰۰، ۰۰۰ دلار از بخش هزینه‌های نقل‌مکان برداشت می‌کند.
او این تنزل مقام را به the که در حق او یافت شد و او را به فیلادلفیا فرستاد .
VA همچنین اقدام انضباطی علیه کیمبرلی گریوز ، که از شغل خود به عنوان مدیر منطقه‌ای سنت پول ، مینه سوتا ، به دلایل مشابه تخصیص داده شده‌بود ، انجام داد . اما این تصمیم نیز توسط هیات‌مدیره واژگون شده بود .
همچنین لژیون دو نشان گفت که the باید کار بهتری انجام دهد تا مطالبات مورد درخواست خود را کاهش دهد . از آنجا که این بخش برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ اولویت را به دست آورده‌است و پول و نیروی انسانی بیشتری برای رسیدگی به کاره‌ای اداری اختصاص داده‌است ، حجم تقاضا برای بیش از ۴۰۰، ۰۰۰ نفر افزایش‌یافته است .
اما به گفته the ، فراتر از رشد ساده در درخواست‌های جدید ، مشکل دیگری است - - قانونی که به سربازان قدیمی اجازه می‌دهد تا سال بعد از سال درخواست استیناف دهند . در یکی از موارد که اغلب ذکر شد ، یک سرباز کهنه‌کار ادعا می‌کند که این ادعا را به مدت ۲۵ سال رد کرده‌است .



پایان سال شبکه خارج سهم تطبیق کف صابون پروژه کسری خدمت سازمان صنایع هوافضا معرفی رشته معماری - بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی





منبع

  • ۹۸/۰۴/۳۰
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی