soldiership

  • ۰
  • ۰

مراسم یادبود

Guastella گفت : " ما نیروی هوایی ائتلاف را هماهنگ کرده‌ایم تا خلیفه‌گری [ کشور اسلامی ] را تخریب کنیم، از عراق حمایت کنیم و پیشرفت قابل‌توجهی در افغانستان را فعال کنیم ."

ماه‌های سپتامبر و نوامبر مهم‌ترین حملاتی را علیه سازمان‌های تروریستی مانند دولت اسلامی خراسان ، یا دولت اسلامی شام و شام در افغانستان ، با سلاح‌های ۸۴۱ که هر کدام از این ماه‌ها را آزاد کردند ، دیدند .

این اطلاعات نشان می‌دهد که هواپیمایی که تحت فرمان یگان نیروی هوایی نیروهای مشترک کار می‌کند ، در سال ۲۰۱۸ به هواپیماهای ۸، ۱۹۶ پرواز کرد و نزدیک به دو برابر شدن میزان of نسبت به سال ۲۰۱۷ می‌باشد .

محتوای مرتبط :

Airstrikes در افغانستان به دنبال فصل بهار به Big Spike ( Big Spike ) مراجعه کنید .

ژنرال : ایالات‌متحده در حال انتقال Airpower بیشتر به افغانستان در استراتژی تبدیل استراتژی

ستاد کل بمباران هوایی Force's در افغانستان به ۵ تا ۵ سال رسید

رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که آمریکا اعزام نیرو به افغانستان را آغاز خواهد کرد - - جایی که ایالات‌متحده با طولانی‌ترین جنگ خود در تاریخ مبارزه کرده‌است - - تا مبارزه علیه دولت اسلامی عراق و شام ، طالبان و شاخه افغانستان از دولت اسلامی عراق و سوریه را افزایش دهد .

براساس گزارش اسوشیتد پرس ، دولت ترامپ در تلاش برای افزایش ماموریت کمک‌رسانی و کمک به ارتش افغانستان ، قدرت نیروی در منطقه را به میزان ۳۵۰۰ نیرو در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ افزایش داده‌است .

در حالی که طرح ترامپ برای افغانستان در آن زمان به طور کامل مورد بحث قرار نگرفته بود ، رئیس‌جمهور ترجیح داد که آزادی عمل بیشتری به ژنرال‌ها بدهد و به آن‌ها اجازه دهد رویکردی تهاجمی برای سرکوب تهدیدات افراط‌گرایی بردارند .

در آن زمان ژنرال جان نیکلسون ، فرمانده نیروهای آمریکایی در افغانستان و ماموریت پشتیبانی Resolute ناتو ، نیروی هوایی در منطقه را افزایش داده بود .

نیکلسون سهم بسیار عمومی of ۲۱، ۶۰۰ - ۴۳ pound Air ( MOAB ) - - ملقب به "مادر همه بمب‌ها " - - در برابر IS - کی در ولسوالی آچین در استان ننگرهار در آوریل ۲۰۱۷ را تصویب کرد .

این اولین باری بود که MOAB ، که بالاترین بمب اتم - در زرادخانه آمریکایی بود، در جنگ به کار گرفته شد .

حتی زمانی که حملات هوایی به یک دهه زیاد می‌رسد ، دولت ترامپ در ماه‌های اخیر به یک علاقه جدید در مذاکرات با طالبان اشاره کرده‌است .

پس از عزیمت جیم Mattis's ، وزیر دفاع در ماه دسامبر ، رئیس‌جمهور به مذاکرات صلح دیگری با طالبان برای پایان بخشیدن به جنگ ۱۷ ساله تبدیل شده‌است .

ترامپ هفته گذشته در طی سخنرانی سالیانه خود گفت : " در افغانستان ، دولت من گفتگوهای سازنده‌ای با تعدادی از گروه‌های افغان از جمله طالبان برگزار می‌کند . ما نمی‌دانیم که آیا ما به توافقی دست خواهیم یافت - - اما می‌دانیم که پس از دو دهه جنگ ، این ساعت برای صلح حداقل تلاش کرده‌است ."

روز دوشنبه ، پاتریک shanahan ، وزیر دفاع آمریکا ، از کشور بازدید کرد تا با فرماندهان آمریکایی و رهبران افغانستان دیدار کند .

وزارت دفاع در بیانیه‌ای اعلام کرد که shanahan بطور جداگانه با اشرف غنی رئیس‌جمهور دیدار کرده‌است تا " درباره دامنه وسیعی از مسائل دفاعی بحث و تبادل نظر کند ."

به گفته مسئولان ، " در حالی که او در آنجا با نیروهای ائتلاف در حمایت از نیروهای افغان نیز دیدار خواهد کرد ، چرا که آن‌ها برای دفاع از کشورشان تلاش می‌کنند ."

گروهبان Drill در انفجار فورت جکسون که ۲ کشته بر جای گذاشت ، دفاع می‌کند .

سرهنگ دوم جیسون A . Pieri ، گردان دوم ، فرمانده هنگ پیاده ۱۳th ، در طی مراسم یادبودی برای Pvt. تیموتی Ashcraft و Pvt. اتان در ۱۷ اکتبر ۲۰۱۷ در کلیسای مرکزی اصلی سخنرانی کرد . Ashcraft و Shrader در روز ۶ اکتبر در یک حادثه کشته شدند . ( عکس از ارتش آمریکا / رابرت Timmons )

۱۲ فوریه ۲۰۱۹

حکومت ایالتی " | By" ( تدی Kulmala )

هنگامی که گروهبان اندرو Marrow در ششم اکتبر سال ۲۰۱۷ در حالی که در حال رانندگی در فورت جکسون بود در ششم اکتبر سال ۲۰۱۷ به خواب رفت ، نه با شخم زدن کامیون در گروهی از سربازان ، بلکه با جیغ و فریاد آن‌ها .

منبع سایت

زبان شناس عملیات نظامی سخنگوی شهر کار کرد شیوع سرخک زمان مناسب مدرک تحصیلی احتمال قوی بازار سده شهر های جدید در کارشناسی ارشد طرح فراگیر پیام نور سال 97 نشانی سایت ، تلفن و آدرس دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد اسلامی
  • ۹۸/۰۲/۱۵
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی