soldiership

  • ۰
  • ۰

زمان مناسب

واتسون گفت : " (میک ) نماد جامعه ما بود . "

شهردار فعلی پاتریک Granatosky گفت که او برای اولین بار او را در جلسه Representative در سال ۱۹۹۵ ملاقات کرد و به خاطر می‌آورد که زمانی که او طناب را در Groton یاد گرفت ، او بسیار مهربان و صبور بود . او گفت که در طول سال‌ها او همیشه تماس‌های تلفنی اش را زمانی که سوال می‌کرد ، می‌گرفت و ثروت دانش بود . او توجه زیادی به جزئیات داشت ، همیشه برای بحث آماده بود و منصف بود .

او گفت : " گذر Mick's از دست رفتن به شهر of است . او به کشور ما و جامعه ما با احترام زیاد خدمت کرد و با احترام زیاد برگزار شد ."

سناتور ایالت Heather سامرز ، R - Groton ، گفت که او یک مربی برای او و یکی از افرادی بود که او را متقاعد کرده بودند که برای شورای شهر Groton بدود . او با علاقه به یادش آمد که در حالی که ژاکت زرد لیمویی را پوشیده بود در را با او باز کند .

او گفت که چهره تلاش‌های Council's تاون برای حفظ پایگاه و اختصاص دادن به شهر ، O ، باهوش ، سطح بالا بود و یاد گرفته بود ، اما دارای یک طرف احمقانه و مهربان و اصیل بود .

Somers می‌گوید : " شما می‌توانید یک انسان ظریف‌تر نسبت به (میک ) پیدا کنید . او یک مربی ، یک رهبر ، یک جنتلمن واقعی بود ، و او در شهر ما بسیار تنگ خواهد شد ."

Memento به خانواده خلبان نیروی هوایی که ۵۰ سال پیش کشته شد ، بازگشت .

یک stein سرامیک که به کاپیتان نیروی هوایی پل آل تعلق دارد . Utz ، اف - ۱۰۱ بی وودو ، افسر رادار و افسر رادار که به اسکادران Interceptor Fighter ، پایگاه نیروی هوایی اوتیس ، مراسم عشای ربانی اختصاص داشت . او در ۲۱ مارس ۱۹۶۸ در سانحه سقوط هواپیما کشته شد . The پنج دهه پس از مرگش در طی بازسازی ساختمان کشف شد و به خانواده‌اش بازگردانده شد . ( سر گروهبان Kerri spero / نیروی هوایی آمریکا )

۹ فوریه ۲۰۱۹

از دماغه کد یس تایمز ، Hyannis ، نماز کلیسا . نوشته کریستین Legere

پایگاه مشترک کیپ‌تاون (COD ۴ بعد از ظهر در ۲۱ مارس ۱۹۶۸ ، پرسنل کنترل هواپیما در پایگاه نیروی هوایی اوتیس در ارتباط رادیویی و رادیویی با یک جنگنده جت مافوق صوت که به عنوان وودو F - ۱۰۱ B شناخته می‌شود، از مانورهای پروازی روتین خود بازمی گردد .

معلوم شد که هواپیماهای پرزرق و برق از میان مه سنگین به آب‌های خنک دماغه کد در حدود ۱۲ مایلی ساحل سقوط کرده بودند .

خدمه گارد ساحلی در اولین کشتی که وارد صحنه شدند جسد خلبان ۲۵ ساله ، Randall Toffle ، یک کاپیتان نیروی هوایی با یک همسر و یک کودک ۱ ساله را از آب بیرون کشیدند . خانواده جوان در شرق Falmouth زندگی می‌کردند .

کاپیتان پل navigator و افسر رادار ، کاپیتان پل Utz ، تنها عضو خدمه دیگر ، جایی پیدا نشد .

عناوین خبری بعدی در صدر the در دماغه کد کد قرار دارند : " یکی از مردگان که یکی از افراد مفقود شده Otis جت Crashes است" .

یادبودی با احترام کامل نظامی ، چهار روز پس از سقوط در پایگاه برگزار شد .

هنگامی که سرویس به پایان رسید ، اعضای of ۶۰th - tight با Squadron Interceptor به خلبان و his مفتخر شدند و در آسمان برای یک پرواز در حال پرواز به سمت آسمان حرکت کردند .

روزه‌ای جستجو برای Utz ادامه یافت .

تا ۲۷ مارس - شش روز پس از سقوط هواپیما ، غواصان حرفه‌ای بدنه هواپیما jet's را همراه با بدنه Utz's بازیابی کردند .

این کاپیتان ۳۲ ساله نیروی هوایی پشت سر همسرش و سه کودک ۶ ، ۴ و ۱ را ترک کرد .

علت سقوط ، موضوع حدس و گمان است . ممکن است ترکیبی از شرایط مه‌آلود و خستگی خلبان و خدمه پرواز بوده باشد ، که سعی داشتند ساعات مورد نیاز برای زمان برای زمان برای زمان برای زمان به پایان برسانند . هیچ نشانه‌ای از پریشانی در لحظات قبل از از دست دادن ارتباط صورت نگرفته بود . گمان می‌رود که این مردان در آخرین مرحله روز باشند .

اعضای خانواده مدت‌ها است که انگلستان را ترک کرده‌اند تا زندگی خود را ازسر بگیرند .

منبع سایت

کار فوری خانه دار چشم گیر فرماندار بدون رضایت مدرک تحصیلی احتمال قوی بازار سده بنا مزایا و معایب پروژه کسری خدمت جدیدترین تغییرات ظرفیت پذیرش دانشگاه های سراسری در گروه ریاضی
  • ۹۸/۰۲/۱۵
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی