soldiership

  • ۰
  • ۰

بازار

فرانسیس به منظور سازماندهی یک طرح رشوه‌خواری و رشوه‌خواری گسترده که شامل امتیازات افسران نیروی دریایی بود , مجرم شناخته شد . شرکت او , گلن دفاع دریایی , به عنوان نماینده اصلی نیروی دریایی در اقیانوس آرام غربی خدمت کرد و طی چند دهه بیش از ۵۰۰ میلیون دلار بابت هزینه‌های جعلی یا تورمی متهم کرد .

شبکه‌ای از افسران و مقامات نیروی دریایی , از جمله یک مامور سیاسی , سال‌ها برای خنثی کردن تحقیقات متعدد به فرانسیس و شرکت او و هدایت کشتی‌های نیروی دریایی به بنادر کنترل‌شده توسط شرکت او کار کرد . در عوض , فرانسیس شبکه خود از مقامات فاسد را با پول نقد , سفر , ناهار خوب , مهمانی‌های پرزرق و برق و فواحش تدارک دید .

فرانسوا هنوز محکوم به اعدام است . او در سن دیگو دستگیر شده‌است و شاهد پی‌گرد است .

برسلاو یکی از افسران ارشد روابط‌عمومی ناوگان اقیانوس آرام نیروی دریایی بود که مقر آن در بندر مروارید هاوایی قرار داشت . براساس یک ارزیابی تاریخی که توسط " پاتریک والش " , فرمانده ناوگان اقیانوس آرام انجام شد , " بهترین هم‌کار در نیروی دریایی " بود و " باید " برای گروه دریاسالار " انتخاب شود .

در ماه مارس آن سال برسلاو به طور مخفیانه برای فرانسیس کار می‌کرد که تا آن زمان , موضوع تحقیق جنایی گسترده بود .

برسلاو به مدت بیش از یک سال به مدت بیش از یک سال برای او کار می‌کرد . او همچنین برای ارتباطات ایمیل فرانسوای اول به نیروی دریایی خدمت کرد .

فرانسوا به وی پول پرداخت کرد . برسلاو , هرگز این توافق را به مافوق خود فاش نکرد .

فرانسیس در هتلی در هتل سن دیگو دستگیر شد . در پنج سال پیش , دیگران به این طرح متهم شده‌اند . صدها نفر دیگر توسط نیروی دریایی مورد بررسی قرار گرفتند .

مارک زل , وکیل دادگستری , در اظهاراتی که در حین محاکمه محکومیت برسلاو ارائه شد , او را با " اجیر کردن ", با استفاده از قلم به جای شمشیر , مقایسه کرد , زیرا برسلاو از آموزش نیروی دریایی خود برای کمک به فرانسیس استفاده کرد .

او اشاره کرد که برسلاو به جای ایمیل از skype استفاده کرد تا با فرانسیس ارتباط برقرار کند تا فعالیت خود را مخفی کند .

او قوانین را می‌دانست .

به گفته جانیس , قاضی این ناحیه , در تحویل محکومیت برسلاو , جرم او بسیار جدی بود . "

وکلای مدافع برسلاو در این مورد سرنوشت مشتریان خود را با سایرین مقایسه کردند .

افسران دیگری که در رسوایی لئونارد چاق دستگیر شده‌اند از پی‌گرد خارج شده‌اند . از افسران تخمین زده‌شده که توسط وزارت دفاع برای تماس‌های خود با فرانسیس بررسی شده بودند, اکثریت از خطاکاری مجرم تبرئه شدند .

برخی از آن‌ها توبیخ , کاهش رتبه یا توبیخ از نیروی دریایی دریافت کردند .

در ماه دسامبر , یک دریاسالار دو ستاره برای انتصاب ترامپ به وسیله وزیر نیروی دریایی ریچارد اسپنسر توبیخ شد .

در نامه‌اش , اسپنسر جزییات دقیقی را نشان می‌دهد که در آن جناح عقب عقب, مارک مونتگومری وعده‌های غذایی و هتل پذیرفته‌شده در ازای تغذیه اطلاعات مربوط به حرکات کشتی را می‌پذیرد . اسپنسر همچنین در یک بیانیه کتبی به بازرسان دروغ گفت .

مونتگومری در یک ایمیل از کسی در شرکت فرانسیس به نام " فرانسیس بیکن " توصیف شد .

بزرگ‌ترین پی‌گرد قانونی هنوز محاکمه است . نه افسر نیروی دریایی و نیروی دریایی از ناوگان هفتم نیروی دریایی در لندن منتظر محاکمه هستند .

یک وکیل‌مدافع برسلاو به اتحادیه تریبون گفت که دولت از برسلاو برای فرستادن پیامی به آن‌هایی که هنوز با اتهامات فدرال می‌جنگند , استفاده می‌کند .

او گفت : " من فکر می‌کنم که محکومیت امروز تلاش برای اقدام به عنوان یک بازدارنده عمومی بود . " " این مورد برای ارسال پیام به همه موارد حل‌نشده استفاده شد . "

منبع سایت

مهار چارچوب مصیبت میشل پازهر سده بنا کنگره ها تاسیساتی رندوم چه کسانی می توانند معافیت موارد خاص بگیرند شرایط معافیت پزشکی در خدمت سربازی به علت کف پای صاف
  • ۹۸/۰۲/۱۰
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی