soldiership

  • ۰
  • ۰

غیر مجاز


۲۰ ژوئن ۲۰۱۸
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
ناظر مستقل VA's متهم شده‌است که وزیر موقت ترامپ دسترسی به اطلاعات علیه complaints فعال در تخطی احتمالی از قانون را مسدود کرده‌است .
در تبادل تند تند تند نامه ، مایکل Missal بازرس کل ای VA و Peter O ، وزیر موقت VA ، از هر انگیزه other's و مقامات در مسائل مربوط به اجرای قانون حمایت و حفاظت از whistleblower سوال کرده‌اند .
این لایحه که در سال گذشته تصویب شد ، توسط رئیس‌جمهور دونالد ترامپ به عنوان یکی از دستاوردهای اجرایی دولت وی در تلاش برای ریشه‌کن کردن مجریان ضعیف در وزارت امور سربازان قدیمی مورد استقبال قرار گرفت .


سرهنگ ذخیره دسترسی سربازان دلایل قانونی ستاره برنزی منشی سابق وجود تاخیر





In در نامه‌ای ۵ ژوئن به لینگ مدعی شد که دفتر بازرس کل ( OIG ) در شش ماه گذشته توسط دفتر پاسخگویی و حفاظت whistleblower ( OAWP ) مسدود شده‌است که قبلا ً توسط لینگ اوروک راه پیدا کرده بود .
Missal گفت : " علی‌رغم تضمین‌های مکرر مبنی بر اینکه این اسناد در دسترس قرار خواهند گرفت ، the هنوز این اطلاعات مهم را ارائه نکرده است .
O در پاسخ ۱۱ ژوئن به این موضوع اشاره کرد که Missal's demands عامل اصلی هستند . او گفت که بازرس " عدم هم‌کاری " به " ترویج فرهنگ ناقص " پاسخگویی VA و قانون حمایت از whistleblower " به منظور رسیدگی به " عدم هم‌کاری " تشکیل شده‌است .
Rourke به Missal گفت : " همچنین به نظر می‌رسد که شما ماهیت مستقل نقش خود را درک کرده‌اید و به عنوان یک آژانس مستقل مستقل آزاد عمل می‌کنید . "
پاسخ O گرم بود .
" شما به شما یادآوری می‌کنید که [ بازرس کل ] به صورت آزاد به VA tethered شده‌است ، و در مورد خاص شما به عنوان بازرس کل ، من ناظر بلافصل شما هستم . O گفت : " به شما دستور داده شده‌است که بر طبق آن عمل کنید . "
در ۱۸ ژوئن ، Missal نوشت که او به کنگره O منفی notifying اجازه می‌دهد تا به او اجازه دسترسی به پایگاه‌داده شکایت را بدهد .
O اظهار داشت : " لینگ هیچ پایه واقعی یا قانونی برای عدم امکان اجازه به دفتر من برای اجازه دسترسی به سوابق OAWP ارائه نکرده است و مشخص نیست که چرا این اداره در برابر دسترسی ما به این رکوردها مقاومت می‌کند . "
او گفت : " عدم دسترسی غیر مجاز به پرونده‌های OAWP نگرانی‌های جدی را ایجاد می‌کند و ادعاهای پشتیبانی نشده و نادرست شما در رابطه با عدم هم‌کاری و تحقیقات غیر استاندارد به همان اندازه مربوط به آن است ."
Missal این اتهام را تکرار کرد که لینگ در حال نقض قانون در ماموریت نظارت OIG's بود .
Missal گفت : " اداره هیچ اساسی برای پنهان کردن مواد OAWP درخواستی از سوی the ندارد و امتناع مداوم آن از ارائه این اطلاعات مغایر با قانون است ."
نماینده تیم walz ، نماینده مینه سوتا در بیانیه‌ای گفت که نامه O به Missal یک " حمله بی‌سابقه " به بازرس کل در تلاش‌های خود برای رسیدگی به شکایات کارمندان VA بود که رهبری جدید در the " با استفاده از لایحه [ پاسخگویی ] برای پاسخ نادرست علیه whistleblowers " که می‌تواند در مدیریت ترامپ ایجاد شود " بود .
walz ، یکی از اعضای کمیته امور سربازان قدیمی مجلس ، گفت : " نامه‌ای که از آقای O گرفته تا بازرس کل Missal گرفته شده‌بود ، از رنگ‌پریده و حتی برای این دولت فراتر رفته‌است ."
O در نامه‌اش تلاشی صریح برای ترساندن بازرس کل و جلوگیری از اجرای وظیفه قانونی Inspector به مقامات آمریکایی و سربازان قدیمی در میان آن‌ها کرد . این بسیار غیرقابل‌قبول است ،


خدمت محترمانه سرباز زن شامل قانون بهداشت جهانی شرایط معافیت ایثارگران سربازی آگهی روز : فرصت های شغلی و استخدام مشاور در کشور





منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۹
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی