soldiership

  • ۰
  • ۰

سهم تطبیق

Military.com | با برندان نیومن
گروه‌های مدافع حقوق سربازان با یکدیگر بر سر تغییرات پیشنهادی در زمینه بازنشستگی نظامی ، مراقبت‌های بهداشتی و مزایای دیگر درگیر هستند .
ائتلاف نظامی ، یک گروه چتر متشکل از تقریبا ً سه جین نظامی ، کهنه سربازان و سازمان‌های خدماتی که یونیفرم به دست دارند، براساس توصیه‌های کمیسیون نوسازی نظامی mandated و کمیسیون نوسازی بازنشستگی به توافق رسیدند .
مایک هایدن ، یکی از اعضای گروه که به عنوان رئیس روابط دولت انجمن افسران نظامی آمریکا عمل می‌کند ، روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت : " در حالی که اکثر نیروهای ائتلاف در یافتن پست‌های مشترک برای پیشنهادها کلی گرد هم آمدند ."



اثر جراحات نگهداری خاص تحقیقات خاننوادگی واکنش هماهنگ دسترسی سریعتر کف صابون




این سازمان‌ها ایده‌های متمایزی را در مورد نحوه کمک و یا صدمه زدن به آمار مختلف نیروهای مسلح که نماینده آن‌ها هستند ، دارند . این تفاوت‌ها در روز چهارشنبه زمانی رخ خواهند داد که هایدن و مقامات از چندین گروه دیگر در برابر کمیته فرعی کمیته فرعی نظامی کمیته فرعی نظامی ، به ریاست جو هک ، نماینده نوادا ، شهادت دادند .
هایدن گفت : " همانطور که پیش می‌رویم ، این یک گفتگوی بسیار جالب خواهد بود . "
برای مثال ، MOAA ، بزرگ‌ترین انجمن افسران ، با ایده ارائه یک طرح بازنشستگی ۴۰۱ ( k ) - مانند طرح بازنشستگی ، جالب است . در حالی که هایدن گفت که این پیشنهاد " تجزیه و تحلیل بیشتر و مطالعه بیشتر" را تضمین می‌کند ، او همچنین هشدار داد که کاهش ارزش طرح موجود " انگیزه بیشتری را برای رفتن به جای ماندن فراهم می‌کند " .
از لحاظ تاریخی ، تحت برنامه سود تعریف‌شده کنونی ، افسران و پرسنل نظامی که حداقل ۲۰ ساله را از یکدیگر جدا می‌کنند نیمی از آخرین حقوق اولیه خود را پس از بازنشستگی دریافت می‌کنند . کمیسیون پیشنهاد کاهش این رقم را از ۵۰ درصد به ۴۰ درصد ، بخشی از طرح مشارکت ۴۰۱ ( k ) - مانند طرح مشارکت تعریف‌شده برای بیش از هشت نفر از ۱۰ عضو خدمات که ارتش را بدون پرداخت حقوق بازنشستگی ترک می‌کنند ، پیشنهاد داد .
انجمن ذخیره دریایی نیروی دریایی ، که متشکل از پرسنل امنیتی است ، از ایده ثبت‌نام سربازان در برنامه پساندازهای وثیقه Thrift استقبال می‌کند ، به این دلیل که سهم هماهنگی تا ۵ درصد را ارائه می‌دهد و می‌تواند به یک طرح بخش خصوصی برای خروج از ارتش تبدیل شود .
استفن سندی ، مدیر اجرایی association's ، در یک مصاحبه تلفنی گفت : " It's قصد دارند برای اولین بار به enlistees ، یا آن‌هایی که می‌خواهند برای شغل خود بمانند ، کاری انجام دهند . "
با این حال ، هم انجمن ذخیره Enlisted نیروی دریایی و اتحادیه افسران نظامی آمریکا نگرانی مشابهی را به اشتراک می‌گذارند که سهم تطبیق که توسط کمیسیون پیشنهاد شده‌است ، پس از حمله ۲۰ ساله به نیروهای نظامی پایان خواهد یافت .
هایدن در سخنان نوشتاری خود می‌گوید : " این کار باعث ایجاد یک disincentive بزرگ برای خدمت به بیش از ۲۰ سال و کاهش ارزش بازنشستگی آن‌ها می‌شود … در مقایسه با مزایای بازنشستگی موجود از صخره - vesting .
در ماه ژانویه ، پس از نزدیک به دو سال بررسی ، کمیسیون نوسازی ارتش و کمیسیون نوسازی بازنشستگی گزارشی را با ۱۵ پیشنهاد طراحی کردند تا به سربازان ، بازنشستگان و خانواده‌های آن‌ها مزایای بیشتری ارائه دهد در حالی که در سال ۲۰۴۰ ، ۱۲ میلیارد دلار هزینه پرسنل وزارت دفاع را حفظ خواهد کرد.
برخی از سازمان‌های قدیمی نیز در مورد طرح‌های دیگر از جمله مراقبت‌های بهداشتی اختلاف‌نظر دارند .
برای مثال انجمن‌های ذخیره برای مثال ممکن است برای فکر کردن با سه برنامه Tricare برای خانواده‌های نظامی ، سربازان ذخیره و بازنشستگان دوران کار و به جای دادن انتخاب کنندگان گزینه انتخاب از فهرست برنامه‌های تجاری را داشته باشند .
کریستوفر کارنی ، کمیسر بخش روبان آبی و یک سرباز ذخیره نیروی دریایی ، هنگامی که درباره مشکلات خود در یافتن ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی در شبکه Tricare شهادت داد ، یک خط محبوب داشت : " به عنوان یک سرباز ذخیره که دسترسی خوبی به Tricare نداشت ، آن را Tricare برای ما خواند . به آن " مراقبت برای یافتن " گفته شد .




دست مزد ساعتی طبق قانون موسسات مالی غیر مجاز تفاوت معافیت موقت پزشکی با معافیت دائم چیست صدور گواهی ‌قبولی ‌آزمون ‌حرفه‌ای مهندسان ‌و ‌کاردان ‌فنی ‌ساختمان - بخش اول





منبع

  • ۹۸/۰۴/۳۰
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی