soldiership

  • ۰
  • ۰

احتمال قوی

ملوانان کی نتوانستند وضعیت اچ آی وی را به عنوان اتهام حمله جنسی و قوانین دادگاه انکار کنند

دادگاه تجدید نظر نیروهای مسلح که در اینجا نشان‌داده شده‌است ، محکومیت افسر دوم افسر دوم را به نام "جان سی " در رده دوم قرار داد . Riesbeck . تصویر ویکی‌پدیا

دادگاه تجدید نظر نیروهای مسلح که در اینجا نشان‌داده شده‌است ، محکومیت افسر دوم افسر دوم را به نام "جان سی " در رده دوم قرار داد . Riesbeck . تصویر ویکی‌پدیا

۱۱ فوریه - ۲۰۱۹

نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )

دادگاه استیناف نیروهای مسلح آمریکا در نخستین بار در دادگاه نظامی ، محکومیت تجاوز جنسی را برای ملوانی که در رابطه جنسی با رضایت طرفین با چهار زن درگیر بود ، تایید کرد اما نتوانست فاش کند که وی مبتلا به اچ آی وی مثبت بوده‌است .

دادگاه استیناف هفته گذشته حکم قبلی در این مورد ، ایالات‌متحده در برابر فوربس را تایید کرد . دادگاه یافته‌است که این زنان نمی‌توانند " رضایت معنی‌دار و آگاهانه " را تامین کنند تا رابطه جنسی با ملوان ، حفظ هوانوردی و کلاس دوم Lamar فوربس را داشته باشند ، چرا که آن‌ها همه حقایق را قبل از موافقت با دادگاه در اختیار دارند . در نتیجه ، دولت مدعی شد که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند .

محکومیت‌های قبلی ارتش برای عدم افشای وضعیت اچ آی وی مثبت ، برای حمله شدید ، عدم اطاعت از یک دستور قانونی که نیاز به افشای یا اتهام کم‌تر دارد ، بوده‌است .

پس از تحقیقات اداره تحقیقات جنایی دریایی در سال ۲۰۱۵ ، فوربس به اتهامات خود اقرار کرد و به هشت سال حبس و کاهش رتبه ۱ - ۱ و یک تخلیه نادرست محکوم شد . به گفته آقای فوربز ، رابرت Feldmeier ، او بعدها به این اعتقاد متوسل شد مبنی بر اینکه حکم محکومیت بی‌رحمانه است و قاضی نظامی در پرونده اصلی بدون توضیح نکات دقیق اتهام تجاوز جنسی طبق ماده ۱۲۰ قانون یکنواخت عدالت نظامی حکم مجرم را پذیرفت .

Feldmeier گفت که ماده ۱۲۰ هرگز قصد ندارد " تقلب " را ایجاد کند - دروغ مردم ممکن است قبل از درگیر شدن در رابطه جنسی با رضایت طرفین ، از جمله غفلت از مطلع کردن فرد از وضعیت کنترل تولد ، وضعیت تاهل ، بیماری‌های مقاربتی و غیره - - مبنایی برای اتهام تجاوز جنسی .

 " فوربز " چه کسی را توجیه نمی‌کرد و یا به هیچ وجه در مورد ماهیت جنسی اقدامات فیزیکی که در آن با قربانیان ادعا شده درگیر بوده‌است دروغ یا دروغ نگفته است . به همین دلیل او [ به نوع تقلب ] [ که مورد نیاز به محکومیت تجاوز جنسی ] است ، مرتکب نشده است ."

فوربس در سال ۲۰۱۲ مثبت آزمایش اچ آی وی را مورد آزمایش قرار داد و به او توصیه شد به شرکای بالقوه توصیه کند که اچ آی وی مثبت است . Feldmeier گفت که موکلش از داروهای ضد ویروسی در زمان روابط جنسی خطاب به این کت استفاده می‌کند و بار ویروسی او در آن زمان " به سختی قابل‌تشخیص " بود .

Feldmeier در مصاحبه‌ای با Military.com گفت : " او هیچ خطر انتقال را مطرح نمی‌کند . "

دادگاه استیناف حوزه نیروی دریایی در دادگاه استیناف خاطر نشان ساخت که یکی از قربانیان "فوربس " مورد آزمایش قرار گرفته اما به او اطمینان داده بودند که " او پاک است " . یکی دیگر از قربانیان به فوربس گفت که او دارو مصرف می‌کند که سیستم ایمنی او را تضعیف کرده‌است ، زیرا اخیرا ً پیوند کلیه داشته‌است . اما بنا به گفته دادگاه ، " به او اطمینان داد که او هیچ کاری برای به خطر انداختن این کار نمی‌کند . "

NCIS Partridge ، فرمانده نیروی دریایی ، نوشت : " این دو وضعیت ، سنگدلی و خدعه آمیز را فاش می‌کنند و به ویژه تشدید می‌شوند .

فوربس گزینه درخواست استیناف خود به دادگاه عالی ایالات‌متحده را دارد ، یک احتمال قوی که این حکم اولین بار برای سیستم دادگاه نظامی است ، یا چیزی که پارتریج بعنوان " حالت اول " توصیف می‌کند .

منبع سایت

استراتژی لایحه پیامد پوشش ارشد بازار سده بنا کنگره ها تاسیساتی روند رسیدگی به معافیت پزشکی نظام وظیفه نتایج آزمون‌ دکتری «Ph.D» سال 96 - شرایط پذیرش و شهریه
  • ۹۸/۰۲/۱۲
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی