soldiership

  • ۰
  • ۰

مدرک تحصیلی

جونز در سال ۲۰۰۵ گفت : " اگر من می‌دانستم که اکنون چه می‌دانم ، من از قطعنامه ای حمایت کرده‌ام که به جنگ برود . " جونز گرمای خود را از همکاران GOP دریافت کرد . او در نهایت ۱۱، ۰۰۰ نامه به خانواده‌های سربازان کشته‌شده را امضا کرد و آن‌ها را به عنوان یک کفاره پس داد .

جونز در مصاحبه سال ۲۰۱۷ با آسوشیتد پرس گفت : " برای من ، it's یک مسئولیت مقدس است که باید با یک خانواده ارتباط برقرار کنم . و برای من بسیار ویژه است ، زیرا به تاسف من برمی گردد که من به رفتن به جنگ عراق رای دادم ."

جونز که از سال ۱۹۹۵ در کنگره خدمت کرده بود ، پیش از این اعلام کرده بود که کمپین سال ۲۰۱۸ آخرین دوره او خواهد بود . مرگ او به این معنا است که فرماندار دموکرات روی کوپر یک انتخابات ویژه را برای کسی برنامه‌ریزی خواهد کرد که دوره دو ساله جونز را در منطقه ساحلی سوم کنگره به پایان برساند .

جونز همچنین طرفدار بی وقفه برای اصلاحات مالی کمپین و کنترل بدهی ملی بود . محافظه‌کاری اجتماعی و اجتماعی در انتخابات عمومی last بعد از پس زدن رقبای اصلی حزب جمهوری‌خواه ، تا حدودی با تمایل جونز به مخالفت با رهبران حزب او تشدید شد . برای مثال او به اصلاحات مالیاتی که از سوی رئیس‌جمهور دونالد ترامپ و یک " لغو و جایگزینی برنامه برای قانون مراقبت‌های بهداشتی رئیس‌جمهور باراک اوباما " ترویج داده شد رای داد .

جونز در مصاحبه با آسوشیتد پرس سال ۲۰۱۸ گفت که او از مخالفت با رهبران حزب جمهوریخواه می‌ترسد " زمانی که من فکر می‌کنم حق با آن‌ها است ."

او گفت : " من کاملا ً در مورد اصل صحبت می‌کنم و وقتی کنگره را ترک می‌کنم ، ترجیح می‌دهم که یک چیز در مورد من بگوید : " من هیچ وقت از درستکاری "والتر جونز " سوال نمی‌کنم . "

رابین Hayes ، رئیس حزب جمهوری‌خواه ایالت ، که چندین سال در کنگره با جونز خدمت کرد ، در یک خبر رسمی اعلام کرد که میراث جونز بدون شک یک حامی صریح برای مردان و زنانی است که در این نیروهای مسلح غیر مسلح خدمت می‌کنند ."

 "تام Tillis "، سناتور جمهوری‌خواه ایالات‌متحده ، افزود : " او به خاطر حمایت خستگی‌ناپذیر اش از شرق کارولینای شمالی ، که او از صمیم قلب عاشق آن است ، و برای همیشه به دنبال محکومیت خود ، بدون توجه به هزینه سیاسی ، به خاطر خواهد داشت . "

جونز یا پدرش ، والتر جونز ، به مدت پنج دهه در کنگره کارولینای شمالی حضور داشتند . The ، یک دموکرات ، از ۱۹۶۶ تا زمان مرگش در سال ۱۹۹۲ نماینده این منطقه بود . والتر جونز جونیور و سپس یک دموکرات ، حزب اولیه حزب را از دست داد تا موفق شود . او یک جمهوری‌خواه شد و دو سال بعد به واشنگتن اعزام شد .

والتر Beamon جونز جونیور در سال ۱۹۴۳ در Farmville متولد شد . او در مدرسه نظامی hargrave در ویرجینیا در طول دبیرستان شرکت کرد و سپس با مدرک کارشناسی‌ارشد از کالج مسیحی آتلانتیک که در حال حاضر به نام کالج بارتون در سال ۱۹۶۶ شناخته می‌شود ، فارغ‌التحصیل شد .

او از سال ۱۹۸۲ تا ۱۹۹۲ در مجلس ایالتی کارولینای شمالی خدمت کرد و در آنجا با رهبران دموکرات درگیر شد . او و کوپر در میان ۲۰ حزب دموکرات بودند که به جمهوری خواهان در سرنگونی سخنگوی دموکرات liston رمزی در سال ۱۹۸۹ پیوستند .

در یک بیانیه ، کوپر در روز یک شنبه ، "جونز " را دوست قدیمی و " مستخدم عمومی " خواند که در برابر عقاید او صادق بود و چه کسی از دست خواهد رفت ."

بازماندگان وی عبارتند از همسرش ، جو ان و یک دختر ، اشلی . تمهیدات خاکسپاری weren't بلافاصله اعلام شد .

Somers می‌گوید : " شما می‌توانید یک انسان ظریف‌تر نسبت به (میک ) پیدا کنید . او یک مربی ، یک رهبر ، یک جنتلمن واقعی بود ، و او در شهر ما بسیار تنگ خواهد شد ."

منبع سایت

خود خوری مرد خانواده پادشاه محترم درخواست دل محل کار احتمال قوی بازار سده بنا کنگره ها مشمولین معافیت ایثارگری چه افرادی می باشند ؟ نشانی و آدرس واحد های دانشگاهی پیام نور تهران
  • ۹۸/۰۲/۱۲
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی