soldiership

  • ۰
  • ۰

احساسی

مهاجرت دسته‌جمعی

فلورا در میان ۸۰۰، ۰۰۰ نفر است که از سال ۱۹۷۵ در یک بحران بین‌المللی انسانی که سال‌ها به طول انجامید از ویتنام گریختند . این مهاجرت در سال ۱۹۷۸ به اوج خود رسید و در آن زمان حدود ۵، ۸۰۰ نفر از پناهندگان در کشورهای آسیایی پیاده شدند و تمایلی به پذیرش آن‌ها نداشتند و تعداد بیشماری از آن‌ها در دریا کشته شدند .

رئیس‌جمهور جیمی کارتر با دستور دادن به کشتی‌های آمریکایی برای نجات پاسخ داد و پس از آن تعداد پناهندگان پذیرفته در آمریکا از ۷۰۰۰ تا ۱۴، ۰۰۰ دلار در ماه ، علی‌رغم رای‌گیری که اکثریت آمریکایی‌ها مخالف آن بودند ، را دو برابر کرد .

فلورا می‌گوید : " من از تصمیم U.S.'s برای پذیرش من در این کشور بسیار لذت بردم .

فلورا از تصور اینکه چه چیزی ممکن بود به او تبدیل شود امتناع کرد ، اداره کارتر تصمیم گرفت که پناهندگان ویتنامی را بپذیرد .

در پایان ، تقریبا ً همه خانواده‌اش از جمله همسر آینده‌اش ، مادرش و یک خواهر از دست رفته او برای پذیرش در ویتنام به آمریکا رسیدند .

فلورا می‌گوید : " من دوست دارم در مورد مسیرهای فرضی زندگی ام فکر کنم . در عوض ، من بر روی آینده و توانایی من برای برگرداندن زمان ممکن و به اشتراک گذاشتن داستانم برای الهام بخشیدن به دیگران تمرکز می‌کنم ."

این داستان شامل بسیاری از سختی‌ها و پیروزی‌های احتمالی خواهد بود .

فلورا می‌گوید که وقتی ۲ ساله شد ، پدرش در یک حمله خمپاره‌ای کشته شد . این مرگ ، خانواده نژاد چینی را چنان گرفتار فقر کرد که مادرش دختر نوزاد خود را به زوج دیگر سپرد .

در ساعت ۱۱ ، همانطور که جنگ ویتنام در سراسر حومه شهر شدت گرفت ، فلورا به عنوان یک مستخدم در یک کارخانه کار می‌کرد . این جنگ در ۳۰ آوریل ۱۹۷۵ پایان یافت ، زمانی که ویتنام شمالی و ویتنام Saigon ، پایتخت Vietnam's جنوبی را به تصرف درآوردند، جنگ را پایان دادند و همه ویتنام را به یک دولت سوسیالیست و تک‌حزبی تبدیل کردند.

دولت جدید کمونیستی " اردوگاه‌های آموزشی " و اقدامات بازدارنده دیگر علیه مخالفان سیاسی و کسانی که با آمریکایی‌ها هم‌کاری کرده بودند را آغاز کرد .

فرار به سمت آزادی

شورش تماس جربزه جهانی شهره مسافر

فلورا و دو برادر از پایتخت سقوط کرده فرار کردند و نام " هو چی مین " را تغییر دادند و در آنجا در معرض خطر سربازگیری نظامی قرار گرفتند . او گفت که برای سه سال در حومه شهر مخفی شده‌اند ، آن‌ها بر روی محصولاتی که کاشته‌اند و حیواناتی که شکار کرده‌اند ، از جمله سوسمارها و porcupines ، جان سالم به در می‌برند .

این دو برادر گاهی ترسیده و اغلب گرسنه بودند ، ولی آن‌ها نیز آزاد بودند .

فلورا می‌گوید : " ما در وسط شب آواز خواندیم ، خیلی جالب بود .

فرار او بعد از یک خواهر و برادر شوهر در سال ۱۹۷۹ به دست آمد و ۱۱ مکان برای خانواده در یک قایق ماهیگیری تنگ و متعفن پیدا کرد . او گفت که سفر وحشتناک پنج روز و شب وحشتناک به طول انجامید و با آب و غذای کمی در برابر طوفان‌ها ، کشتی‌های غرق‌شده و دزدان دریایی آسیب‌پذیر بود . قبل از اینکه آن‌ها در اندونزی فرود بیایند یک کودک نوپا کشته شد .

فلورا می‌گوید : " ما می‌دانستیم که کم‌تر از ۵۰ درصد شانس زنده ماندن وجود دارد .

بیشتر خانواده او در کالیفرنیا ساکن شدند ، که همراه با تگزاس ، بیشتر پناهندگان ویتنامی را پذیرفتند .

اما او Roanoke و زندگی با خانواده اختیاری خود ، جک و آدری فلورا را ترجیح می‌داد .

او در مدت سه سال از دبیرستان فارغ‌التحصیل شد و در حالی که در حال کار نیمه‌وقت بود، مواد غذایی را کیسه کرد و پذیرفته شد .

او به مدرسه spartan که محل تحصیل adoptive بود ، رفت و گفت که یاد دوران کودکی اش در ویتنام را به یاد او می‌اندازد .

وی گفت که He's از زمان ورود به آمریکا دچار تبعیض چندانی نشده است و به آسانی نادیده گرفته می‌شود .

فلورا می‌گوید : " برای ذهن - احساس تاسف می‌کنی . "

از آغاز حرفه نظامی خود ، "Lapthe فلورا " احساسی به خود گرفت . به عنوان ستوان جوان هنگ پیاده ۱۱۶th در سال ۱۹۹۱ ، زمانی که کاپیتان اریک بار با او ملاقات کرد، واضح بود که این داستان پیشینه او بود که او را منحصر به فرد کرد .

منبع سایت

ارمنی توافقنامه غنایم تسلیم ضوابط و مقررات معافیت موارد خاص نحوه خواندن درس ریاضی مخصوص داوطلبان گروه انسانی کنکور سراسری
  • ۹۸/۰۱/۲۶
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی