soldiership

  • ۰
  • ۰

شبکه خارج


۲۷ فوریه ۲۰۱۸
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
یک مبارزه سیاسی مداوم بر سر بودجه برنامه انتخاب کهنه سربازان ، دستور کار روز سه‌شنبه را در اولین سری از جلسات دادرسی کنگره با سازمان‌های خدماتی بزرگ قدیمی داد .
جلسات مشترک کمیته امور سربازان قدیمی مجلس و سنا ، با شهادت رهبران سربازان قدیمی آمریکا ، روز دوشنبه پس از دیدار روز دوشنبه در کاخ سفید با رئیس ستاد جان کلی ، برگزار شد . در این جلسه ، رهبران of شکایات خود را پخش کردند مبنی بر اینکه appointees های سیاسی



جلسه توجیهی گروه های قدیمی اثرات صرفه جویی سیستم مراقبت حالت روانی سهم تطبیق





رئیس‌جمهور "دونالد Trump's " نسخه‌ای از انتخاب را منتشر کردند که بخش مراقبت‌های بهداشتی را از اداره امور سربازان قدیمی بیرون می‌آورد و منجر به " خصوصی‌سازی " می‌شد .
گری Augustine ، مدیر اجرایی دفتر قدیمی سربازان قدیمی معلولان آمریکا ، به این جلسه گفت که کلی ، ژنرال بازنشسته نیروی دریایی ، " به ما نشان داد که he's قصد دارد در چند هفته آینده جلسه‌ای را با رئیس‌جمهور برقرار کند . "
جمهوری خواهان و دموکرات‌ها در جلسه رسیدگی به نگرانی‌های سازمان‌ها مبنی بر اینکه گماشتگان سیاسی در کاخ سفید و در داخل VA به شدت به دنبال اصلاح انتخاب هستند ، که به سربازان قدیمی اجازه می‌دهد تا مراقبت‌های خصوصی را انتخاب کنند که نقش VA را به عنوان پرداخت‌کننده اولیه و ارائهکننده خدمات بهداشتی برای سربازان قدیمی تضعیف می‌کند .
سناتور جان تستر ، یک دموکرات مونتانا و عضو ارشد کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا ، گفت : " نیروهای outsize وجود دارند و برنامه‌های سیاسی وجود دارند که بر علیه ما کار می‌کنند . Dysfunction در دولت به to خونریزی دارد ."
او گفت که گماشتگان سیاسی از اصلاحات انتخاب حمایت می‌کنند که " به جای سربازان قدیمی ، به آن‌ها و حامیان مالی آن‌ها خدمت می‌کند ."
نماینده مجلس بروس Poliquin ، R - مین ، یکی از اعضای کمیته امور سربازان قدیمی گفت که او به نفع یک برنامه انتخاب است که " the " را به طور خاص در زمینه دسترسی به مراقبت‌های خصوصی در جوامع روستایی که در آن سفر به تسهیلات VA برای سربازان قدیمی مشکل است فراهم می‌کند .
Poliquin در مورد خصوصی‌سازی the گفت : " این کار تا زمانی که این کمیته در این کمیته برگزار خواهد شد، اتفاق نخواهد افتاد ."
The به طور مستقیم ادعا می‌کنند که گروه مدافعه از سربازان قدیمی آمریکا ، که توسط سازمان برادران محافظه‌کار کوچ Koch تامین می‌شود ، پشت تلاش‌های گماشتگان سیاسی قرار گرفته تا the را تضعیف کنند .
cva این اتهامات را رد کرده‌است . دان Caldwell ، یک سخنگوی cva ، روز دوشنبه به ستاره‌ها & Stripes گفت : " ما به دنبال ادامه کار با رئیس‌جمهور ترامپ و تیم او برای پیشبرد اصلاحات در the هستیم که در نهایت به سربازان قدیمی ما کمک خواهد کرد ."
سناتور جانی Isakson ، جمهوری‌خواه گرجستان و رئیس کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا ، گفت که این کمیته یک لایحه اصلاحات انتخاب در سال گذشته را با رای ۱۵ - ۱ تصویب کرد که مربوط به نگرانی‌های of بود. این لایحه به تدریج انتخاب انتخاب را افزایش خواهد داد و بودجه کافی برای مراقبت‌های بهداشتی VA فراهم می‌کند .
یک رای نه از سناتور جری موران ، R - کانزاس ، که بعدها با سناتور جان مک کین ، R - آریزونا ، رئیس کمیته خدمات مسلح سنا ، در ارائه لایحه جایگزین به او پیوستند ، حاصل شد . این نتیجه یک بن‌بست قانونی بوده‌است .
نماینده مجلس ، فیل رو ، R - تنسی ، از هر دو طرف بحث خواست تا تشخیص دهند که مراقبت خصوصی و اجتماعی ، زمانی که به درستی با سیستم مراقبت‌های بهداشتی VA's ادغام شود، در بهترین منافع سربازان قدیمی گرفتار شده در لیست انتظار قرار گرفته ، یا اینکه چه کسی به درمان تخصصی در the محلی نیاز دارد .
رو گفت : " من فکر می‌کنم که یک راه پیش رو داشته باشید ، گاهی اوقات شما باید از شبکه خارج شوید . ما قطعا ً از سربازان قدیمی می‌خواهیم که گزینه‌هایی برای مراقبت از خود داشته باشند . من فکر می‌کنم که می ‌توان آن را عملی کرد ."
این جلسه برای دریافت نظرات dav leadership's در مورد درخواست White میلیارد دلار برای the در سال مالی ۲۰۱۹ آغاز شد که افزایشی ۱۲ میلیارد دلاری نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد . سایر VSOs در اواخر این هفته در مورد بودجه شهادت خواهند داد .


کف صابون دست مزد ساعتی طبق قانون موسسات مالی روش های درمان زود انزالی در مردان با قوانین جدید بیمه خودرو آشنا شوید



منبع

  • ۹۸/۰۴/۳۰
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی