soldiership

  • ۰
  • ۰

موسسات مالی

۱
ستاره و راه‌راه
واشنگتن - - قانونگذاران مجلس روز سه‌شنبه اصلاحات اساسی مهمی را برای اداره امور سربازان قدیمی انجام دادند که شامل بازبینی گسترده برنامه‌های مراقبت بخش خصوصی منطقه بود - - توافقی که بیش از یک سال با مذاکرات شدید مواجه شد .
کمیته امور سربازان قدیمی برای فرستادن این قانون به خانه کامل رای داد . این لایحه , با عنوان " عمل و ماموریت " , معیارهای واجد شرایط برای سربازان قدیمی برای دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی بخش خصوصی را تغییر خواهد داد , مزایایی را برای مراقبان قدیمی گسترش داده و مروری بر زیرساخت و سایر تغییرات ایجاد خواهد کرد . براساس برآورده‌ای اولیه از سوی دفتر بودجه کنگره , این لایحه بیش از ۵ میلیارد دلار در طی یک دوره پنج ساله هزینه خواهد داشت .


ارسال ادعا بازماندگان مستمری حین دویدن آب آلوده دوره معافیت غیر مجاز




رای‌گیری اولین گام مهم برای تغییرات طولانی در برنامه انتخاب و انتخاب بود که پس از رسوایی زمان صبر و انتظار برای سهولت تقاضا برای خدمات و خدمات ایجاد شد . این برنامه با چالش‌های مالی مواجه است و قوانین حاکم بر آن که واجد شرایط دسترسی به پزشکان بخش خصوصی هستند از طریق انتخاب توسط بسیاری از افراد در نظر گرفته می‌شوند .
این لایحه حمایت از کاخ سفید , سفید و سازمان‌های قدیمی قدیمی را دارد .
فیل فیل , آر . رئیس کمیته .
دموکرات‌ها در کمیته از این مساله شانه خالی کردند که برخی از مفاد آن‌ها در پیش‌نویس نهایی لایحه شکست خورد . جمهوریخواهان چندین اصلاحیه را مورد انتقاد قرار دادند که دموکرات‌ها روز سه‌شنبه ارائه دادند . تیم مینه سوتا تیم مینه سوتا , دموکرات رتبه‌بندی کمیته , نگران مشکلات مالی بالقوه برای برنامه‌های مراقبت بخش خصوصی است . او یکی از دموکرات‌ها بود که علیه این اقدام رای داد .
یک سیاست که برای ایجاد یک راه‌حل دائمی برای مراقبت از جامعه طراحی شده‌است , فاقد منبع تامین مالی پایدار برای اطمینان از تامین و محافظت از آن در طولانی‌مدت است . "
"
او گفت : " این یک لایحه واقعا ً خوب است . " " آیا این چیزی است که من می‌خواهم ? " ما این کار را کردیم تا بتوانیم یک توافق چهار گوشه بگیریم و آن را به میز رئیس‌جمهور برسانیم و عدم اطمینان حاصل از آن را بدست آوریم . "
احساس فوریت برای هل دادن این لایحه از طریق کنگره تا ماه مه که روز یادبود است , وجود دارد .
وزیر بازیگری و بازیگری در روز دوشنبه نامه‌ای به قانون گذاران فرستاد و از آن‌ها خواست تا به سرعت این قانون را تصویب کنند , زیرا دیگر کسری بودجه در برنامه انتخاب و انتخاب وجود ندارد . او به قانونگذاران هشدار داد که این برنامه تا اوایل ماه مه از بین خواهد رفت . زمانی که بودجه اجرا شود, سربازان قدیمی نمی‌توانند ملاقات‌های خصوصی خود را از طریق برنامه تضمین کنند .
و تاثیر منفی و منفی بر جمعیت کهنه ما خواهد داشت .
قانون ماموریت شامل ۱۹۰ میلیارد دلار برای برنامه انتخاب و توسعه است که قصد دارد تا زمانی که قوانین جدید برای مراقبت بخش خصوصی اجرا شود , آن را اداره کند .
در یک توئیت دیگر , رئیس‌جمهور دونالد ترامپ همچنین از کنگره خواست تا این لایحه را روز یادبود تصویب کند .
" من فورا ً امضا خواهم کرد ! ترامپ نوشت .
قانون ماموریت مستلزم دسترسی سربازان قدیمی به بخش خصوصی در صورتی است که آن‌ها و پزشک معالج آن‌ها موافق باشند . یک میزبان مسائل زمانی در نظر گرفته می‌شود که تصمیم بگیرد , از جمله اینکه آیا این کهنه سرباز با " بار غیر معمول یا اضافی " برای دسترسی به یک تاسیسات و تسهیلات مواجه است .
این لایحه همچنین احتمال دسترسی سربازان قدیمی به بخش خصوصی را در صورتی مطرح می‌کند که نزدیک‌ترین به آن‌ها " کمبود " در مقایسه با سایر تاسیسات و موسسات مالی و خدماتی باشد .



وجود تاخیر خدمت محترمانه سرباز زن شامل قانون کد سخا نظام وظیفه اعلام نتایج آزمون تولیمو (Tolimo) دوره 122





منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۹
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی