soldiership

  • ۰
  • ۰

تاسیساتی

زایمان زن توسط mourned نظامی در نزدیکی سایت اعتراضی

زنی که توسط ارتش Japan's اسیر شده بود در نزدیکی محل اعتراض سوگواری کرد

سوگواران در روز جمعه ، روز جمعه ، در طی مراسم خاکسپاری خود در مقابل سفارت ژاپن در سئول ، کره‌جنوبی ، روز جمعه ، ۱ فوریه ۲۰۱۹ را برگزار می‌کنند . صدها تن از سوگواران در روز جمعه در نزدیکی سفارت برای مراسم تدفین کیم در یک فاحشه‌خانه و توسط ارتش ژاپن در جنگ جهانی دوم جمع شدند . ( عکس از آسوشیتدپرس / Ahn یانگ - joon ) - - آسوشیتد پرس

۲ فوریه ۲۰۱۹

گزارش اسوشیتد پرس توسط کیم تانگ - Hyung

سئول ، کره‌جنوبی - مراسم تدفین یک زن توسط سربازان ژاپنی در طول جنگ جهانی دوم روز جمعه نزدیک سفارت ژاپن در سئول ، جایی که کیم Bok - دانگ برای دهه‌ها در مقابل آنچه که او به شکست ژاپن در رابطه با خشونت زمان جنگ می‌نامید ، اعتراض کرد .

صدها سوگوار ، که بسیاری از آن‌ها لباس‌های سیاه پوشیده بودند و تعدادی پروانه زرد در دست داشتند که پسر ۹۲ ساله آن‌ها را به عنوان نماد انتخاب کرده بود، در اطراف یک مجسمه برنزی از دختری که به نمایندگی از هزاران نفر از کارشناسان زنان آسیایی به کار گرفته شده‌بود ، جمع شدند .

مراسم یادبود که اندوه آمیخته با خشم جوشان را به سوی توکیو برگزار کرد ، اوج یک راهپیمایی طولانی بود که به مدت پنج روز در این مکان تظاهرات کرده بود تا مردم ژاپن به طور کامل از رنج زنان و دختران که توسط ژاپنی‌ها اسیر شده بودند اعتراف کند و اصطلاحی که برخی از تعداد رو به کاهش قربانیان بر روی " برده سکس " را در بر گرفتند .

رهبران ژاپنی قبلا ً عذرخواهی یا ابراز ندامت را اعلام کرده‌اند ، اما بسیاری از زنان و حامیان آن‌ها خواهان غرامت از توکیو و عذرخواهی بیشتری هستند . از ۲۳۹ زن کره‌ای که قربانی قربانیان شده‌اند ، تنها ۲۳ نفر هنوز زنده هستند .

کیم ، که روز دوشنبه درگذشت و از سرطان رنج برده بود ، یکی از رهبران محبوب جنبش اعتراضی بود که اغلب کنار مجسمه برنزی در تظاهرات هفتگی نشسته بود که از سال ۱۹۹۲ در نواری از پیاده‌رو در سرتاسر محل سفارت برگزار شده‌است .

مرگ او با اندوه در اطراف کره‌جنوبی ، با رئیس‌جمهور ماه جائه وون برای اعتبار دادن به طرفداری بی وقفه او از دادن کره‌جنوبی به " braveness برای رویارویی با حقیقت " ملاقات شده‌است .

هنگامی که لیموزین حامل Kim's همچنان به آرامی به سمت مجسمه رفت ، سوگواران ۹۴ پرچم را حمل کردند که نشان از سن Kim's داشتند و با عباراتی حاکی از تشکر کیم و درخواست غرامت و پشیمانی ژاپنی علامت‌گذاری شدند .

بسیاری از مردم در طی راهپیمایی که در تالار شهر شروع شد ، گریه کردند . راهپیمایان به رهبری یک فعال که از کامیونی فریاد می‌زدند ، شعارهایی را علیه ژاپن سر دادند ، مانند " ژاپن رسما ً عذر خواهی کرد! ژاپن غرامت رسمی را تامین می‌کند . "

لی یونگ پیونگ یانگ، یکی دیگر از بردگان سابق ، هنگامی که کنار مجسمه نشسته بود و گونه و دست‌هایش را نوازش می‌کرد گفت : " تو همیشه به دنبال او بودی و حالا مادربزرگ ( کیم ) در مکان خوبی است . همه ما آن صدا را می‌دانیم که فریاد خواهد زد ( در طول تظاهرات ) . او دیگر نمی‌تواند فریاد بزند و هرگز یک عذر رسمی دریافت نکرده است."

Yoon Meehyang ، که یک گروه فعال به نمایندگی از قربانیان کره‌جنوبی ژاپن را بر عهده دارد ، گفت که کیم " بر جنگ غلبه کرد و همچنین با کمپین او برای برجسته کردن رنج بردن women's در طول جنگ مقابله کرد .

کیم در شهر Yangsan در کره‌جنوبی به دنیا آمد و در ۱۴ سالگی از خانه بیرون کشیده شد و مجبور شد با سربازان ژاپنی در فاحشه‌خانه نظامی چین ، هنگ‌کنگ ، مالزی ، اندونزی و سنگاپور از ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۵ رابطه جنسی داشته باشد . او یکی از اولین قربانیانی بود که در اوایل دهه ۱۹۹۰ سخنرانی کرد و ده‌ها سال سکوت بر ضد بردگی جنسی دوران جنگ را از بین برد .

منبع سایت

باوری هوایی جنگ جویان ردیابی عراقی رندوم مطبوعات کشوف قیچی سرباز پروژه کسری خدمت شامل چه کسانی می شود کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور – رشته مدیریت فناوری اطلاعات بدون کنکور
  • ۹۸/۰۲/۰۲
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی