soldiership

  • ۰
  • ۰

کشوف

قانون گذاران استدلال می‌کنند که اجازه دادن به همه سربازان قدیمی که صلاحیت رسیدگی به بخش خصوصی را دارند , اساسا ً مراقبت‌های پزشکی را خصوصی می‌کند .

در روز سه‌شنبه , دموکرات‌های سنا , که توسط مونتانا , جان تستر , عضو کمیته امور سربازان قدیمی سنا , به رهبری مونتانا , به منظور ابراز نگرانی خود نسبت به نحوه گسترش استانداردهای دسترسی و برنامه مراقبت از جامعه , نامه ارسال کردند .

" این دپارتمان اکنون قصد دارد تمام خدمات بالینی را به عنوان یک سرباز قدیمی که تقریبا ً بطور اتوماتیک واجد شرایط مراقبت از جامعه است , تعیین کند . این امر به طور قابل‌توجهی هزینه کلی و میزان مراقبت را به جامعه افزایش خواهد داد . " " با توجه به اینکه دولت با افزایش هزینه‌های کلی فدرال مخالف است , این افزایش هزینه‌های مربوط به مراقبت از جامعه احتمالا ً به ضرر سیستم مستقیم مراقبت و درمان است . و این چیزی است که ما نمی‌توانیم از آن حمایت کنیم. "

او در بیانیه‌اش احتمال واکنش شدید را تایید کرد , اما گفت که تغییرات پیشنهادی به سربازان قدیمی قدرت می‌دهند تا مراقبتی که به آن‌ها اعتماد دارند را انتخاب کنند , و سربازان قدیمی بیشتری نسبت به گذشته برای مراقبت بهداشتی خود انتخاب می‌کنند . "

بنا به گزارش دیلی بیست , شمار انتصابات پزشکی و پزشکی در این شهر بالغ بر ۱۹۰ میلیون نفر بوده‌است . او گفت که زمان‌های انتظار کوتاه‌تر و سربازان قدیمی اعتماد بیشتری به مراقبت خود نشان داده‌اند .

او گفت : " va دائمی بیشتر از قبل است , سریع‌تر از همیشه , و سربازان قدیمی نسبت به گذشته راضی‌تر هستند . "

یکی از سخنگویان جنگ خارجی گفت که این سازمان تحلیل می‌کند که استانداردهای دسترسی پیشنهادی برای سربازان قدیمی چه معنی خواهد داشت . مدیر اجرایی شرکت " باب والاس " اظهار تاسف کرد که این سازمان که نماینده 000 / 10 میلیون سرباز قدیمی است در فرآیند توسعه قوانین گنجانده نشده است .

من اشتباه‌ات گذشته را تکرار می‌کنم . " بیست روز به همان اندازه روزها اختیاری است و تنها یک‌بار دیگر با پذیرش استانداردهای منطقه خدمات اولیه , به نفع سربازان قدیمی خدمت نمی‌کند . "

این راهبردها همچنین دسترسی سربازان قدیمی به یک مرکز مراقبت فوری با شبکه‌های جدید مراقبت از جامعه را فراهم می‌کند . بنا به گفته va , سربازان قدیمی ممکن است نیاز به پرداخت مشترک داشته باشند , اما به دنبال خدمات مراقبت فوری هستند .

چهل جرم قاعده باور اتصال قیچی

گروه تشویق به اظهار نظر در مورد استانداردهای پیشنهادی و مزایای مراقبت فوری در مورد ثبت فدرال در زمان انتشار آن‌ها است . انتظار می‌رود که استانداردهای دسترسی زمانی اجرا شوند که نسخه نهایی تایید شود , احتمالا ً در ماه ژوئن .

ناو جنگی لینکولن ری برای استقرار تاریخی در میان تغییراقلیم

ناو هواپیمابر کلاس c . ( عکس از نیروی دریایی )

ادامه جدول

نویسنده: پاتریشیا هالی

سوار بر ناو جنگی یو اس اس آبراهام لینکلن - در هدایت رین و دریاهای خروشان , هواپیماهای جنگنده f / a - پورت وز و اسکادران حمله به عرشه ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن , برای استقرار تاریخی مجهز به جدیدترین فرماندهی جنگی نیروی دریایی , ناوگان نیروی دریایی .

عملیات پرواز در حدود ساعت , بخشی از تمرین آموزش مرکب گروه ضربت است که در ماه جاری برگزار می‌شود تا اطمینان حاصل شود که این گروه آماده استقرار در اواخر امسال است .

به گفته محمد پوتنام , فرمانده لینکولن , خدمه در سال گذشته " راست کردن زنگ " سوخت‌گیری و تعمیرات اساسی کشتی را به اتمام رساندند و در حال آماده‌سازی برای استقرار و نیز حرکت دسته‌جمعی به سان دیگو بودند .

مردم معمولا ً می‌گویند که خیلی سخت‌تر از استقرار است , اما این روشی است که باید باشد . براون گفت : " درست مانند زمانی که برای یک تحول ورزشی آموزش می‌دهید , باید قبل از وقوع این رویداد آموزش دهید . "

منبع سایت

سرباز احساسی مسافر ارمنی شرایط تحصیل در خارج از کشور برگزاری آزمون اختصاصی از دانشجویان پژوهشگاه (منحل شده) شاخص پژوه
  • ۹۸/۰۱/۲۶
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی