soldiership

  • ۰
  • ۰

سده

او گفت : " افغان‌ها باید تصمیم بگیرند که افغانستان چه شکلی است . shanahan به گزارشگران که با او از واشنگتن سفر می‌کنند ، گفت : " در مورد آمریکا ، it's در مورد افغانستان صحبت نکنید . "

زلمای ایوبی ، نماینده ویژه سازمان ملل برای مذاکرات صلح افغانستان ، روز جمعه گفت که اگرچه گفتگوها در مراحل اولیه هستند ، او امیدوار است که تا ماه جولای معامله انجام شود . این زمانی است که افغانستان قرار است در انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار شود .

shanahan ، یکی از مدیران اجرایی سابق بوئینگ که تا روز دوشنبه هرگز در افغانستان نبوده است ، قرار بود با غنی و دیگر مقامات ارشد دولتی دیدار کند .

پس از آنکه جیم mattis استعفای خود را در ماه دسامبر تسلیم کرد ، shanahan در تاریخ یکم ژانویه به عنوان وزیر دفاع منصوب شد . shanahan شماره ۲ mattis بود .

نظرات Shanahan's در مورد جنگ افغانستان به طور گسترده شناخته‌نشده است . او گفت که از این دیدار week's برای اطلاع دادن به تفکر وی و گزارش دادن به ترامپ استفاده خواهد کرد .

ژنرال جوزف Votel ، فرمانده فرماندهی مرکزی ایالات‌متحده ، در شهادت خود در برابر کنگره در هفته گذشته ، دیدگاه بسیار خوش بینانه ای نسبت به افغانستان ارائه داد و گفت که مانور فعلی بین مذاکره کنندگان آمریکا و طالبان " اولین فرصت واقعی ما برای صلح و آشتی از زمان آغاز جنگ است ."

Votel اشاره کرد که طالبان هنوز قادر به وارد کردن تلفات قابل‌توجهی به نیروهای دولتی افغان هستند . درست هفته گذشته ، شورشیان حدود دو جین سرباز افغان را در حمله‌ای به پایگاه ارتش در استان کندوز در شمال افغانستان کشتند .

علاوه بر مبارزه با طالبان ، نیروهای ایالات‌متحده و ائتلاف در افغانستان بر یک گروه وابسته به دولت اسلامی که در دولت اسلامی "ISIS - خراسان " تشکیل شده‌است ، متمرکز شده‌اند و در گزارش خود به کنگره ، دولت و دولت در این کشور " به رشد خود به عنوان تهدیدی برای میهن خود ادامه خواهد داد ."

shanahan در اظهارات خود خطاب به گزارشگران در حین پرواز خود به کابل گفت که با وجود این که حضور دولت اسلامی در سوریه " نابود شده‌است " ، نیروهای امنیتی محلی سوریه برای تضمین ثبات مورد نیاز هستند . او گفت که هنوز وجود جهانی دارد .

او گفت : " اگر چیزی کاملا ً ریشه‌کن شده باشد ، خطر بازگشت آن وجود دارد .

ترامپ یک رویکرد دوگانه در قبال افغانستان اتخاذ کرده‌است و می‌گوید که غریزه‌اش مبنی بر ورود به اداره در سال ۲۰۱۷ کناره‌گیری کرد . با این وجود او در عوض اضافه کردن ۳۵۰۰ سرباز در سال ۲۰۱۷ - ۲۰۱۸ برای تقویت تلاش آمریکا برای آموزش و مشاوره به نیروهای افغان ، انتخاب کرد . پس از استعفای mattis در ماه دسامبر ترامپ اصرار داشت که او از نحوه برخورد mattis با افغانستان ناراضی بوده‌است . از آن زمان ، دولت گفته‌است که به یک " چارچوب آزمایشی " برای مذاکرات صلح کامل با طالبان دست یافته‌است .

ترامپ در سخنرانی هفته گذشته خود در کنگره گفت : " ما نمی‌دانیم که آیا به توافقی دست خواهیم یافت یا خیر " ، اما ما می‌دانیم که پس از دو دهه جنگ ، این ساعت به حداقل تلاش برای صلح می‌رسد ."

مانند پدر ، مانند پسر : ۸۲ سرباز با هم به براگ حمله می‌کنند

یک Jumpmaster از تیم مبارزه تیپ سوم ، ۸۲ هوابرد a بازرسی پرسنل Jumpmaster را در ۱ فوریه ۲۰۱۹ در پایگاه سبز فورت براگ اجرا می‌کند . چتربازان یک رشته رزمی تجهیزات رزمی را اجرا کردند که عملیات پرواز را بر روی منطقه انداختند فورت براگ انجام دادند تا مهارت آن‌ها را حفظ کرده و نقش خود را در طول ماموریت‌های بعدی تمرین کنند . ( گروهبان تیلور Hoganson / گروه مبارزاتی تیپ سوم ، ۸۲ nd )

۱۰ فوریه ۲۰۱۹

The Fayetteville ، N.C. | توسط ریچل رایلی

گروهبان مایکل Mabry از زمان پیوستن به ارتش در سال ۲۰۰۵ بیش از صد بار از هواپیماهای نظامی بیرون پرید .

با این وجود ، جهش در ژانویه همان چیزی است که ۴۵ ساله به عنوان برجسته‌سازی کار نظامی خود توصیف می‌کند . That's ، پسر ۱۸ ساله خود ، ویلیام Mabry ، در پرش ششم خود و اولین بار در بخش ۸۲ هوابرد شرکت کرد .

منبع سایت

ورودی اطلاعاتی موبایل سرطان جابز بنا کنگره ها تاسیساتی رندوم مطبوعات چه کسانی می توانند معافیت تحصیلی بگیرند شرایط تحصیل در رشته داروسازی ٬ پزشکی و دندان پزشکی هندوستان
  • ۹۸/۰۲/۱۰
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی