soldiership

  • ۰
  • ۰

رندوم

سال گذشته کنت برای شرکت در برنامه دکترای روانشناسی در دانشگاه خدمات Uniformed در Bethesda ، قرار گرفت . پس از اینکه نیروی دریایی این حرکت را متوقف کرد ، او به نمایندگان مجلس در کاپیتول هیل برای تغییر تلاش کرد ، اما تلاش‌های او برای تغییر قانون متوقف شد .

حالا خانواده‌اش می‌خواهند مبارزه Kent's را تمام کنند .

جو کنت ۳۸ ساله ، همسر و پدر دو فرزندش ، هفته گذشته گفت : " مقررات هنوز تعمیر نشده اند و چیزی که ما اکنون کار می‌کنیم را تصحیح کرده‌اند .

جو کنت گفت که شانون کنت می‌خواهد در برنامه روانشناسی شرکت کند تا بتواند به اعضای خدماتی که از اختلال استرس پس از حادثه رنج می‌برند کمک کند . با این حال ، او می‌توانست به فرزندانش نزدیک‌تر باشد ، زیرا احتمال کمتری وجود داشت که او به مناطق جنگی اعزام شود .

او اولین مجوز نیروی دریایی را برای شرکت در این برنامه در اوایل فوریه ۲۰۱۸ دریافت کرد، اما آن‌ها در پایان ماه برنامه‌ها را معکوس کردند .

نیروی دریایی اعلام کرد که کنت باید استانداردهای پزشکی بالاتری را رعایت کند که برای پیوستن به خدمات به مراتب بیشتر از شرایط لازم برای باقی ماندن یک عضو خدمات فعال بوده و او را به خاطر سرطان قبلی تحت فشار قرار داده‌است.

مقررات شامل چندین بخش از بخش ۱۵ " راهنمای دارویی " دپارتمان پزشکی است، که استانداردهای فیزیکی برای امتحانات پزشکی را پوشش می‌دهد، چندین شرایط سلامتی از جمله سرطان را لیست می‌کند که می‌تواند اعضای خدمات را از دریافت این کمیسیون سلب کند .

وی در بخش ۱۵ - ۱۵ این بخش می‌گوید : " دلایل رد شدن، شامل " تومور تیروئید یا سایر ساختارهای گردن " ، در فهرست موارد سلامتی قرار می‌گیرد .

جونز ، یکی از مخالفان قدیمی جنگ‌های بعد از ۱۱ سپتامبر که در حال حاضر در مراقبت خانگی با مسائل مربوط به سلامتی خود مبارزه می‌کند ، سال گذشته از اسپنسر پرسیده بود که قانون وزارت دفاع را مورد بازبینی قرار داده‌است که منجر به استقرار Kent's شده‌است.

او در تاریخ ۱۷ اوت سال ۲۰۱۸ در نامه‌ای به اسپنسر نوشت : " من در حال نوشتن برای بررسی تغییر سیاست بالقوه در مورد استفاده از استانداردهای پزشکی اولیه به عنوان " حفظ استانداردهای پزشکی در رابطه با الحاق به افسران " هستم . من فکر می‌کنم این روش‌ها ممکن است تبعیض‌آمیز باشند ، در حالی که تحرک بالا و فرصت‌های پیشرفت را ممنوع می‌کنند ."

در روز ۲۰ سپتامبر اسپنسر به جونز واکنش نشان داد و نوشت که نیروی دریایی نمی‌تواند قانون وزارت دفاع را تغییر دهد ، تحت عنوان "استانداردهای پزشکی برای انتصاب ، نام‌نویسی یا القا در خدمات نظامی " ، اما می‌تواند این روند اسقاط را که درخواست Kent's را متوقف می‌کند ، مورد رسیدگی قرار دهد . قانونگذاران روز جمعه نیز در نامه خود به shanahan و اسپنسر به تبادل نظر پرداختند .

قانونگذاران این گونه نوشتند : " در زمان مرگ وی در سوریه وضعیت چشم‌پوشی او در سوریه هنوز حل‌نشده است . " زمانی که اعضای خدمات مانند CPO کنت به دنبال ادامه خدمات خود هستند ، اما نیاز به چشم‌پوشی جدی و متفکرانه از درخواست‌های آن‌ها ضروری است .

قانونگذاران از اسپنسر خواستند تا در مورد تلاش‌های Navy's برای بازبینی مقررات به منظور حصول اطمینان از مکانیزم شفاف درخواست تجدید نظر و استانداردسازی این فرآیند ، به روز رسانی شود . آن‌ها همچنین خواستار به روز رسانی برنامه چشم‌پوشی خاص Kent's هستند .

قانونگذاران همچنین خواستار یک جلسه توجیهی از سوی مقامات نظامی در مورد نحوه ارتباط آن بین اعضای سرویس هستند که به حفظ و استقرار استانداردها در مقابل استانداردهای مورد نیاز برای ورود به خدمت می‌پردازند .

آن‌ها نوشتند : " ما اهمیت این تمایز را تشخیص می‌دهیم ، چرا که به برخی از اعضای سرویس با چالش‌های پزشکی اجازه می‌دهد در یونیفرم باقی بمانند و ارزش افزوده به ارتش خود را ادامه دهند ، اگرچه آن‌ها صلاحیت پیوستن به یک استخدام جدید را ندارند ."

کنت قسمتی از جامعه اطلاعاتی small بود . او از فورت مید ، Md ، ساخته شده‌بود . افسران نظامی گفته‌اند ، و بخشی از جنگ Navy's Cryptologic ۶۶ ساله است که یک واحد در گروه جنگ Cryptologic ۶ است که بر هوش سطح ملی ، استراتژیک و تاکتیکی متمرکز است .

منبع سایت

اعضا پدر محکومیت دسامبر سوخت مطبوعات کشوف قیچی سرباز احساسی منابع جدید دفترچه پیام نور در کدرشته های امتحانی علوم انسانی ( بخش چهارم ) ساختار سوالات زبان انگلیسی در کنکور سال ۹۷ – بخش دوم
  • ۹۸/۰۲/۰۲
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی