soldiership

  • ۰
  • ۰

بنا

زبان‌شناس نیروی دریایی در سوریه کشته شد .

گروه جنگاوری : پرسنل گارد احترام تشریفاتی , رنگ‌ها را در یک بنای یادبود که توسط تکنسین فوریت‌های پزشکی ( تفسیری ) شانون m نگهداری می‌شود , نشان می‌دهند . کنت کنت در حالی کشته شد که حمایت مشترک از عملیات مشترک عملیات مشترک بر سر راه حلی بود . سلام .

۲۹ فوریه

ستاره و راه‌راه

واشنگتن

کنت او یک افسر کوچک بود که در یک رستوران در شهر سوریه کشته شد . این پنجمین سفر جنگی او بود .

این سرویس روز جمعه در بیانیه‌ای گفت : " نیروی دریایی درخواستی را برای پیشرفت پس از مرگ کنت تایید کرد . "

قرار است کنت در هفته‌های آتی در آرامگاه ملی آرلینگتون در ویرجینیا به خاک سپرده شود . اعلامیه ترفیع او در مراسم یادبودی در روز جمعه در نمازخانه آکادمی نیروی دریایی ایالات‌متحده آمریکا, گری , md . قاسم علی‌خان , یکی از کارکنان ارتش , گفت :

اوایل این هفته , نیروی دریایی اعلام کرد که تغییرات چندی را در راه‌اندازی معیوب و چشم‌پوشی از فرایندی که به استقرار کنت منجر شد , ایجاد کرده‌است .

پاییز گذشته , کنت قرار بود به جای استقرار در یک برنامه دکترای روانشناسی بالینی شرکت کند . اما نیروی دریایی این حرکت را معکوس کرد چرا که قبلا ً سرطان داشت , درخواست انصراف او را رد کرد و به جای آن دستوراتی مبنی بر استقرار در سوریه دریافت کرد .

او کم‌تر از دو ماه بعد کشته شد .

ویلیام موران , معاون عملیات نیروی دریایی , در نامه‌ای به خانواده کنت نوشت : " من هر جنبه از سیاست‌ها و فرآیندها را در طول کاربرد شانون برای تبدیل شدن به یک روانشناس بالینی بررسی و بررسی کرده‌ام . " " کاستی‌های زیادی در پرونده شانون وجود داشت , که عمدتا ً در ارتباطات ما در طول و در ایرادات اساسی در معافیت و درخواست ما بود - من هیچ بهانه‌ای ارائه نمی‌کنم . "

موران در نامه خود توضیح داد که تغییرات بسیاری که توسط مقامات نیروی دریایی نصب شده‌اند , بیش‌ترین چشم‌پوشی را از ملوانان مستقر خواهند کرد , یک فرآیند درخواست استاندارد شده را با گزینه جستجوی یک نظر پزشکی دیگر ایجاد می‌کنند , و نیاز دارند که همه مراجع پزشکی در یک سیستم نرم‌افزاری برای تضمین تداوم فعالیت کنند.

تغییرات کم‌تر از دو هفته پس از درخواست خانواده کنت از سوی خانواده کنت بود .

موران گفت که چهار تغییر قانون جدید در حال حاضر در مفاد فصل ۸ از راهنمای بخش پزشکی نیروی دریایی منعکس شده‌است که استانداردهای فیزیکی برای معاینات پزشکی را پوشش می‌دهد و چندین شرایط سلامتی شامل سرطان را تحت پوشش قرار می‌دهد که می‌تواند موجب رد صلاحیت از دریافت یک کمیسیون شود .

شوهر و پدر کنت دو فرزند نوپای خود گفتند که خانواده از این حرکت راضی هستند .

جو کنت گفت : " نیروی دریایی تمام این کارها را انجام داده و به سرعت حرکت کرده‌است . " آن‌ها " به همان اندازه که می‌توانند در ظرفیت خود به عنوان یک خدمت مجزا عمل کنند " تغییر کرده‌اند . "

اکنون , یک مبارزه برای خانواده باقی می‌ماند تا یک قانون واحد دفاعی بزرگ‌تر و فراگیر را تغییر دهد که طرح‌های کنت را برای تبدیل شدن به یک افسر خنثی کرد .

وزارت آموزش دفاع , " استانداردهای پزشکی برای انتصاب , نام‌نویسی , یا القا در خدمات نظامی " , نیازمند استانداردهای بالای پزشکی است که برای پیوستن به خدمت در برابر الزامات باقی ماندن در خدمت , رزرو شده‌است .

منبع سایت

سایت میادین اسکان چرخه فوت کنگره ها تاسیساتی رندوم مطبوعات کشوف آیین نامه معافیت پزشکی - مشاوره نظام وظیفه کارنامه آزمون دکتری تخصصی سال 96 - دانشگاه سراسری و آزاد اسلامی
  • ۹۸/۰۲/۰۹
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی