soldiership

  • ۰
  • ۰

وقف خدمت

Military.com | در اثر برایانت اردن
نامزدهای برجسته ریاست‌جمهوری دموکرات گفتند که مخالفت خود را با بازگشت بیل - ۹ / ۱۱ GI برابر کرده‌اند - - حرکتی که رئیس یک گروه از سربازان قدیمی که رهبری مبارزه با کاهش‌های پیشنهادی را بر عهده داشت ، مورد استقبال قرار گرفت .
پل Rieckhoff ، افسر اجرایی ارشد اجرایی آمریکا ، روز دوشنبه به Military.com گفت : " دو و سه نفر برای رفتن به عراق و سه نفر دیگر، "
پس از تظاهرات چندین گروه از سربازان قدیمی و شش نفر از قانونگذاران دموکرات مخالف با کاهش کاپیتول هیل ، وزیر سابق امور خارجه هیلاری کلینتون در نیویورک و سناتور برنی ساندرز از ورمونت در آخر هفته مشخص کرد که آن‌ها از هر گونه کاهش مزایای آموزشی حمایت می‌کنند .


تنزل رتبه رئیس سیستم بودجه احتیاطی سفارش ایمیل عدم جدیت بازنشستگی نظامی





برنامه "ساندرز " روز شنبه در تویی‌تر نوشت : " مراقبت از سربازان قدیمی ما هزینه جنگ است و ما باید با جدیت آخرین تلاش‌ها برای کاهش منافع سربازان قدیمی را رد کنیم . # DefendTheGIBill
در همان روز ، کلینتون بیانیه‌ای صادر کرد و گفت که بیل - ۹ / ۱۱ آی جی - - که به دریافت کنندگان اجازه می‌دهد تا سود خود را به chidlren منتقل کنند - " باید بخشی پایدار از این قرارداد اجتماعی nation's با کسانی باشد که خدمت می‌کنند ."
Military.com hasn't از مبارزات انتخاباتی جمهوری خواهان دونالد ترامپ در نیویورک ، سناتور جان Cruz از تگزاس ، سناتور جان Kasich از حزب اوهایو یا حزب Libertarian ، گری جانسون ، که یک فرماندار سابق جمهوری‌خواه در نیومکزیکو بود ، پاسخی دریافت کرد .
نظرسنجی را در نظر بگیرید : مزایای انتقال " GI Joe" را تغییر دهید ؟
لایحه پیشنهادی در مجلس نمایندگان نیمی از کمک‌هزینه مسکن را به کودکانی که در یک برنامه GI parent's شرکت می‌کنند کاهش می‌دهد . این کاهش به معنای از دست دادن هر جایی از چند صد دلار به ۲۰۰۰ دلار در ماه به دانشجویان خواهد بود .
کمک‌هزینه مسکن ماهیانه ای که در این لایحه مورد هدف قرار گرفته‌اند براساس the مستمری اساسی برای نرخ مسکن برای یک E - ۵ با وابستگان برای کد پستی مدرسه که در آن شرکت می‌شود قرار دارند .
کلینتون در بیانیه خود گفت : " unconscionable است که جمهوریخواهان کنگره تلاش کرده‌اند تا از این مزایا برای مردان و زنانی که زندگیشان را وقف خدمت به ما کرده‌اند و خانواده‌هایی که از آن‌ها حمایت می‌کنند ، دور شوند ."
Rieckhoff گفت که he's هنوز منتظر است تا ببیند آیا هیچ یک از نامزدهای جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری در مورد این مساله موضع بگیرند یا خیر . برنامه اولیه نیویورک برای سه‌شنبه برنامه‌ریزی شده‌است .
Rieckhoff گفت : " من فکر می‌کنم که این فرصت بزرگی [ برای آن‌ها ] برای نشان دادن رای دهندگان دولت نیویورک است که می‌توانند رهبران مسائل امنیت ملی و سربازان قدیمی باشند .
او افزود : " نزدیک به یک میلیون سرباز قدیمی در نیویورک هستند و آن‌ها در حال تماشا هستند ."
براساس این قانون ، پول ذخیره‌شده در این مزایا شامل بهبود مراقبت از سربازان قدیمی ، از جمله بهبود مراقبت از سربازان زن ، گسترش K - ۹ درمان برای سربازان قدیمی مبتلا به اختلال استرس پس از حادثه ، اجازه مجدد برنامه مطالعه کار VA و حذف سرپوش آن بر تضمین وام مسکن است .
منتقدان این حرکت اهمیت برنامه‌های جدید و توسعه را تصدیق می‌کنند، اما می‌گویند که این پول باید از جای دیگر باشد ، نه از لایحه GI .
Rieckhoff با از دست دادن درک اینکه چرا کاخ سفید باید موضع خود را بر این مساله بگیرد و آن را " یک سر کلی " نامید ، گفت : " این مساله به ضرر شماست .
کاخ سفید در مورد کاهش پیشنهادی by در روز جمعه اظهار نظر نکرد و روز دوشنبه با وجود مواضع کلینتون و ساندرز ، دوباره نپذیرفت .
" هیچ دلیلی برای حمایت رئیس‌جمهور wouldn't [ توقف قانون ] وجود ندارد ، به خصوص اگر هر دموکراتی که نامزد ریاست‌جمهوری می‌شود از آن حمایت کند … اگر رئیس‌جمهور رزرو کرده‌است ، آن‌ها را روی میز بگذارید ."
-- Bryant آردن را می‌توان در bryant.jordan@military.com به دست آورد . در تویتر او را دنبال کنید .
موضوعات مرتبط
انتخابات کنگره ملی آموزش و پرورش مزایا را از دست می‌دهد .
Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .



درخواست آنلاین زوج درمانی وام گیرنده مطبوعات شنیداری پروژه کسری خدمت سازمان صنایع هوافضا معرفی رشته معماری - بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی





منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۷
  • hossein figo

نظرات (۱)

پستهاتون خیلی مفید و کاربردی هستن

لطفا به سایت منم سر بزنید و نظرتونو بگید


http://learnhtml5.blog.ir/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی