soldiership

  • ۰
  • ۰

زوج‌درمانی


va برای دامپزشکان
مشروب می‌خوری ? آیا کسی در خانواده شماست ?
سربازان قدیمی و اعضای خانواده آن‌ها هنگام بازگشت یا ترک ارتش با تغییرات زیادی مواجه هستند . بسیاری از این تغییرات می‌توانند چالش‌هایی را مطرح کنند که منجر به سو استفاده از الکل می‌شوند .
جری , یک کهنه سرباز نیروی دریایی که چهار سال در ویتنام خدمت کرد, گفت : " من پیش از این که به خدمت برسم , یک مشکل داشتم , اما وقتی بیرون آمدم , دراماتیک بود . " او به خانه آمد و نامزد خود شد و یک سال بعد با زن دیگری ازدواج کرد . گرچه شکست ازدواجش به خاطر ترکیبی از چیزهای زیادی بود , سو استفاده از الکل جری بخشی از مشکل بود . او گفت : " نوشیدن یک عامل در توانایی من برای داشتن رابطه شخصی نزدیک بود . "




نحوه ارتباط هدف شغلی دادگاه استیناف مدیر ملی حمایت اجتماعی وام گیرنده




تشخیص مشکل نوشیدن همیشه آسان نیست . مصرف کنندگان الکل گاهی اوقات به آن فکر می‌کنند . عادات ناسالم و ناسالم می‌توانند شامل نوشیدن هر روز یا نوشیدن زیاد در یک زمان باشند . این عادت‌ها می‌توانند منجر به روابط سخت یا نابود شده , از دست دادن کار , مشکل حفظ شغل و مشکل پایان دادن به آنچه که شروع می‌کنید , باشد . برخی افرادی که با الکل مبارزه می‌کنند نیز مشکلات حقوقی مانند دستگیری‌های مست را دارند .
ریچارد الیزابت گیفورد , یک روانشناس و روانشناس , گفت : " اگر شما یک خانواده دارید , مصرف الکل می‌تواند تاثیر عمیقی بر نقش آن به عنوان پدر و مادر داشته باشد . " او هماهنگ‌کننده بالینی ابتکار تحقیقات ارتقای کیفیت برای اختلالات مصرف مواد ( کف صابون ) در دپارتمان آموزش بهداشت جانبازان , دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد و دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد , کالیفرنیا می‌باشد .
گیفورد گفت : " تجربه بازگشت اغلب انتقال مجدد به نقش خانوادگی آن‌ها را تجربه می‌کند . " افزون بر آن , آن‌ها می‌توانند با درد مزمن , اختلال استرس پس از ضربه , آسیب مغزی و یا فشار مزمن که در خارج از کشور تجربه کرده‌اند , بازگردند . زمانی که مصرف الکل را به مسائل دیگر اضافه می‌کنید , این مشکلات بزرگ می‌شوند . "
هوشیار
وقتی دکترها به جری گفتند که " بیش از شش ماه طول نخواهد کشید " اگر او به نوشیدن ادامه دهد , تصمیم گرفت کناره‌گیری کند . پس از تکمیل درمان کوتاه‌مدت با va , جری در حال حاضر در یک برنامه درمانی بلند مدت و برنامه مسکن موقت برای مردان بی‌خانمان است . از اکتبر تا به حال هوشیار بوده‌است .
جری گفت : " بسیاری از افراد اینجا کهنه هستند , بنابراین آن‌ها می‌دانند که از کجا می‌آیند . " رفاقت بزرگ است . "
تست‌های غربالگری در دسترس من هستند . یک ابزار غربالگری چهار سوالی می‌تواند در کم‌تر از یک دقیقه به شما پاسخ دهد . یک پرسشنامه کمی طولانی‌تر برای سو استفاده از الکل و مواد دیگر مانند تجویز و داروهای غیرقانونی . تمام پاسخ‌ها محرمانه باقی می‌ماند . شما تنها کسی هستید که می‌تواند به اطلاعات دسترسی داشته باشد. هیچ‌کس نمی‌تواند آن را ببیند .
تنها نروید
گیفورد گفت : " منابع زیادی در کار سربازان قدیمی وجود دارد که از الکل سواستفاده می‌کنند و منابع بیشتری برای افراد حاضر در درمان این کهنه سرباز وجود خواهد داشت . " برای مثال یک دوره آنلاین در دسترس اعضای خانواده و همسران جانبازان با کف صابون وجود خواهد داشت . این درس نحوه مقابله , دوری و ایمن ماندن را پوشش خواهد داد . همچنین به این کهنه سرباز کمک می‌کند که به درمان و رسیدگی به مسائل مربوط بپردازد .
مطالعه سربازان ارتش سه تا چهار ماه پس از بازگشت از استقرار به عراق نشان داد که ۸۷ درصد معیارهای مورد سو مصرف الکل را احراز کرده‌اند و خطر بروز رفتارهای مضر مرتبط , مانند نوشیدن و رانندگی و استفاده از داروهای غیرقانونی را افزایش داده‌اند .
موسسه ملی سو مصرف مواد مخدر
تمام مکان‌های مراقبت و درمان , غربالگری اولیه الکل و مداخله برای سربازان قدیمی را ارائه می‌دهند . سربازان قدیمی نیز به درمان سود دسترسی دارند . سربازان قدیمی ممکن است انتخاب کنند که اعضای خانواده را در درمان خود قرار دهند . مشارکت اعضای خانواده ممکن است از یک دیدار منفرد تا یک دوره درمان مانند زوج‌درمانی رفتاری , متفاوت باشد .



مطبوعات شنیداری هزاران خبرنگار مقامات پنتاگون بازیکنان کلیدی مشمولین پروژه کسری خدمت سربازی کارتل : نخستین کاریابی و استخدام تلفنی هوشمند کشور




منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۶
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی