soldiership

  • ۰
  • ۰

توسط برندان نیومن
براساس یک گزارش خبری , رئیس جدید کمیته خدمات مسلح سنا گفت که او مایل است تغییراتی در حقوق و مزایای سربازان ایجاد کند .
با توجه به گزارش کریستینا وونگ از تپه , جان مک کین , جمهوریخواه از آریزونا و نامزد سابق حزب جمهوریخواه , گفت که این تغییرات برای اعضای خدمات آینده اعمال خواهد شد و اینکه نیروهای نظامی در حال حاضر تحت مزایای موجود به کار خواهند افتاد .
مک کین به روزنامه گفت : " من احتمالا ً می‌توانم از تعدادی تغییرات که باید ساخته شوند حمایت کنم . " او گفت : " سیستم مراقبت‌های بهداشتی نظامی باید اصلاح شود . "


شبه نظامی اداره ثبت اعمال خشونت حبس مجرمین افسر ارشد درخواست آنلاین





او توضیح نداد , اما افزود : " هر کسی که پیش از این به ارتش ملحق شده واجد شرایط دریافت و مزایا است , اما به عنوان یک تاریخ مشخص , ممکن است مردم در این مزایا دچار تغییر شوند . "
مک کین به طور خاص به حقوق بازنشستگی اشاره می‌کند .
داستین واکر , سخنگوی کمیته خدمات مسلح مجلس سنا , در ایمیلی گفت : " جبران خسارت نظامی و اصلاحات مزایای بازنشستگی یک مساله بحرانی است که کمیته در حال ادامه حمایت و حفظ همه نیروی داوطلبانه است . "
کمیسیون نوسازی و مدرن‌سازی ارتش , یک هیات مستقل که دو سال را در بررسی حقوق و منافع سربازان گذرانده است , انتظار می‌رود که یافته‌های پیش‌بینی‌شده خود را در اوایل فوریه منتشر کند .
واکر افزود : " سناتور مک کین به دنبال بررسی کامل توصیه‌های کمیسیون مرکزی انتخابات است که موضوع جلسات کمیته خواهد بود . "
این امر با آزادی مورد انتظار دولت اوباما در مورد درخواست بودجه دولت اوباما , آغاز شد , که شاهد بازگشت کاهش‌های بودجه خودکار شناخته‌شده به عنوان ترسیب خواهد بود مگر اینکه کنگره با طرح کاهش کسری دیگر موافقت کند . روشن نیست که آیا طرح هزینه‌های کاخ سفید توصیه‌های کمیسیون را در نظر خواهد گرفت یا خیر.
اداره دفاع در اداره امور مالی , برای کاهش هزینه‌های پرسنل , یک افزایش حقوق نظامی کوچک را به جای ۵۵ درصد نیاز برای مطابقت با رشد دست‌مزد بخش غیر نظامی , کاهش احتمالی ۹۰ درصدی به کمک‌هزینه اولیه برای مسکن , و کاهش قابل‌ملاحظه تامین بودجه در میان سایر تغییرات , توصیه کرد .
قانون گذاران با افزایش حقوق اندک موافق بودند , اما پس از اعمال نفوذ شدید از سوی گروه‌های کهنه سربازان , کاهش کمک‌هزینه مسکن را به ۹۲ درصد کاهش دادند, بودجه لازم برای پرداخت‌ها و تبادلات را حفظ کردند و محدود به افزایش پرداخت‌ها برای نسخه‌های انباشته‌شده در داروخانه‌های سطح خارج شدند .
کنگره تمایل به کاهش حقوق بازنشستگی نظامی در گذشته را نشان داده‌است .
قانون گذاران به عنوان بخشی از قانون بودجه متوازن , توافق کردند که یک درصد کاهش هزینه برای بازنشستگان نظامی آینده کاهش یابد . اما تغییرات بسیار بزرگ‌تری برای سیستم بازنشستگی ارتش می‌تواند در فروشگاه باشد , از جمله طرح‌های ( k ) - مانند برنامه‌ها و پرداخته‌ای یکجا .
پنتاگون برای جبران کاهش میزان مزایای بازنشستگی در طول عمر مزایای بازنشستگی خود را قبلا ً در شغل خود پیشنهاد کرده‌است , از جمله یک مزیت سبک ( k ) - سبک در شش سال خدمت , یک پاداش نگهداری در شش سال خدمت , و یک پاداش خلاصه " انتقال " در سال‌های خدمت . این گزینه‌ها در میان کسانی بودند که در گزارش معاون وزیر دفاع , کریستین فاکس سال گذشته تسلیم کمیسیون شدند .
براساس یک بررسی آنلاین که توسط یک شرکت خدمات مالی انجام شده‌است , شمار فزاینده‌ای از سربازان حرفه‌ای یا همسران آن‌ها از تعمیر سیستم بازنشستگی ارتش حمایت خواهند کرد .
انجمن افسران ارتش آمریکا , یک گروه حمایتی در ویرجینیا , استدلال کرده‌است که هزینه‌های نیروی انسانی نظامی به عنوان درصدی از هزینه‌های دفاعی در سه دهه گذشته تقریبا ً بدون تغییر باقی مانده‌است , در حدود یک سوم بودجه پایه , و در واقع در سال‌های اخیر کاهش‌یافته است .





زوج درمانی وام گیرنده مطبوعات شنیداری هزاران خبرنگار خدمت سربازی پزشکان در وزارت بهداشت راهنمای مطالعه دروس فیزیک برای کنکور سراسری 97





منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۷
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی