soldiership

  • ۰
  • ۰


پایان
نویسنده: پاتریشیا هالی
تماس تلفنی بین رئیس‌جمهور دونالد ترامپ و بیش از ۱۰۰ هزار سرباز قدیمی در روز سه‌شنبه فرصتی را برای رئیس‌جمهور ارائه کرد تا از دپارتمان امور قدیمی خدمات بهداشتی - درمانی خصوصی - - - اما نیازی به دانستن جزئیات نداشت .
این مکالمه به طور گسترده در هفته گذشته به عنوان فرصتی برای سربازان قدیمی برای یادگیری مستقیم از رئیس‌جمهور در مورد عملیات و " نقاط عطف " که از زمان امضای آن در ماه ژوئن گذشته امضا شده بود, تبلیغ می‌شد .


خدمات بهداشت افزایش حقوق کالج حکومت پروژه جنگجو تخلیه نادرست هزاران خبرنگار





با توجه به به روز رسانی ‌ها از دپارتمان , علاقه زیادی به " باز کردن خط دیگری " داشت .
اما در آغاز تماس , مقامات و مقامات به طور ناگهانی گفت و گوهایی را قطع کردند و از اعضای مطبوعات خواستند که بروند .
" از شما برای پیوستن به کنفرانس عملیات ماموریت امروز متشکرم . این درخواست برای مقاصد مطبوعاتی درنظر گرفته نمی‌شود و در پرونده ثبت نمی‌شود . اگر عضوی از مطبوعات هستید لطفا ً حالا قطع کنید . "
ترامپ پس از معرفی او از میانجی تشکر کرد و افزود : " اگر شما عضو مطبوعات هستید , لطفا ً قطع کنید . مطمئنم که آن‌ها جدا شده‌اند . مطمئنم که افراد زیادی از مطبوعات گوش می‌دهند . "
در روزنامه‌نگاری , " خارج از پرونده " توافقی بین طرفین یک مکالمه است که به هیچ وجه نمی‌تواند برای انتشار مورد استفاده قرار گیرد . عبارات باید توسط طرفین یا قبل از شروع بحث مورد توافق قرار گیرند .
محتوای مرتبط :
اعمال محدودیت‌های جدی در درمان افسردگی بر پایه کتامین
ارائه برنامه‌های مراقبت‌های بهداشتی بخش خصوصی جدید
واشنگتن مطمئن است که گسترش مراقبت بخش خصوصی هموار خواهد بود
برای تماس تلفنی ترامپ با سربازان قدیمی , اعضای مطبوعات به طور خاص به این درخواست دعوت شده‌بودند و از " خارج کردن رکورد " از قبل مطلع نبودند .
ترامپ در طی تماس , عملیات یک ماموریت و ماموریت را اعلام کرد که دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی خصوصی برای برخی سربازان قدیمی و نیز خدمات مراقبت فوری برای بیماری‌های حاد و جراحات را گسترش می‌دهد .
او همچنین از va برای استخدام پزشکان بیشتر و ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی تمجید کرد و کارش را به عنوان منشی مورد ستایش قرار داد . ترامپ در پاسخ به سوالات سه سرباز قدیمی بحث کرد که برخی از سربازان قدیمی باید مراقبت و مراقبت کنند , مشکلی که ماموریت این ماموریت حذف آن است . ترامپ همچنین درباره زمان انتظار و زمان انتظار و مشکل خودکشی سربازان قدیمی صحبت کرد .
او همچنین داروهای جدید تجویز شده توسط جانسن , یک شرکت تابعه جانسون و جانسون را که در اوایل امسال توسط fda برای بیماران مبتلا به افسردگی مقاوم درمان شده‌بود , اعلام کرد .
در فرآیند درمان برخی بیماران با داروهای جدید , که براساس یک داروی بی‌هوشی ( و داروی شناخته‌شده ) می‌باشد .
ترامپ گفت : " فکر می‌کردم عالی است . " " من در این باره چیزی شنیدم - - به یاد دارم چیزی را خواندم , چیزی را دیدم , و گفتم : " لطفا ً رئیس شرکت , جانسن و جانسن را صدا کنید , و بیایید ببینیم چه کاری می‌توانیم برای دامپزشکان بکنیم . "
این ماموریت دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی خصوصی را به سربازان قدیمی که باید بیش از ده دقیقه به یک مرکز و یا خدمات بهداشت روانی رانندگی کنند , گسترش داد , یا بیش از سه روز منتظر یک قرار ملاقات ماند . این سازمان همچنین یک منفعت فوری برای سربازان قدیمی ارائه کرد تا خدمات یک روزه را در یک مرکز شبکه خصوصی برای بیماری‌های حاد و صدمات دریافت کنند .
سربازان قدیمی که برای دسترسی به مراقبت خصوصی ثبت‌نام کرده‌اند باید با پزشکان و va خود مشورت کنند که سپس از ابزار تصمیم‌گیری برای تعیین اینکه آیا کهنه سربازان واجد شرایط مراقبت خصوصی هستند یا خیر استفاده می‌کنند .
ترامپ در طول اولین تماس تلفنی به " مطبوعات شنیداری " اشاره کرد , به ویژه پس از صدور بیانیه‌ای درباره استخدام‌های جدید در va .


مقامات پنتاگون بازیکنان کلیدی احضاریه شهادت افسران وظیفه ای شرایط معافیت سربازی در سال 97 چیست ؟ صدور گواهی ‌قبولی ‌آزمون ‌حرفه‌ای مهندسان ‌و ‌کاردان ‌فنی ‌ساختمان – بخش دوم



منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۶
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی