soldiership

  • ۰
  • ۰

پر کردن یک ادعای جبران می‌تواند کاری بسیار خسته‌کننده باشد . حتی اگر نسخه آنلاین این ادعا را در وب سایت شما تکمیل کنید , ممکن است متوجه شوید که حداقل ۱۰ دقیقه طول می‌کشد تا تمام جاه‌ای خالی را پر کنید, اسناد حمایتی لازم را جمع‌آوری کرده و آن را به جیب بزنید .

در اینجا چند نکته در مورد چگونگی ساده‌تر شدن این فرآیند وجود دارد , و اینکه چطور اطمینان حاصل کنید که همه چیز را درست در اولین زمان دریافت می‌کنید , بنابراین مجبور نیستید آن را دوباره انجام دهید .


کسب مدال اعلان مخالفت بسیار فعال اصلاح مجدد مرکز پزشکی زوج درمانی




آماده‌سازی برای پر کردن یک ادعای معلولیت " ادعای کاملا ً توسعه‌یافته " سریع‌ترین راه برای گرفتن تصمیم از va است , این به این معنی است که شما باید تمام مدارک پشتیبانی خود را با ادعای مزایا تحویل دهید . این مستندات عبارتند از: مدارک پزشکی ( گزارش‌های پزشکی و بیمارستان ) , این شامل هر دو سند نظامی و غیر نظامی ( در صورت وجود ) است که شما باید هر نسخه از اسناد و مدارک خود را ضمیمه کنید .

به یاد داشته باشید اگر تردیدی دارید که آیا باید سندی را تسلیم کنید که همیشه آن را ارسال کنید ! و از همه مهم‌تر اینکه هرگز اسناد و مدارک اصلی را ارسال نکنید .

در شرایط خاصی که می‌توانید برای مزایا قبل از ترخیص از ارتش درخواست دهید , لطفا ً برای جزئیات به برنامه پیش از تخلیه ما مراجعه کنید .

تنها ادعا کنید شرایطی که ناشی از ناتوانی‌های حاد یا بیماری‌های اکتسابی در طول خدمت شما هستند , باعث کاهش تصمیم‌گیری شما می‌شود .

ثبت ادعای خود یکی از سه روش را انتخاب کنید : درخواست آنلاین , استفاده از وب سایت va و یا کار با یک سازمان خدماتی کهنه‌کار . این گروه‌ها پیچیدگی برخورد با va را می‌دانند و می‌توانند به شما کمک کنند اطمینان حاصل کنید که ارسال تان کامل و صحیح است . آن‌ها به شما کمک رایگان خواهند کرد , هر کسی که شما را به خاطر کمک به بایگانی متهم می‌کند , شما را از بین می‌برد .

به یک دفتر منطقه‌ای بروید و یک کارمند برای کمک به شما داشته باشید .

پس از اینکه ادعای خود را ثبت کردید , ادعای خود را ثبت کردید , اکنون نشسته‌اید و منتظر هستید . ممکن است ماه‌ها طول بکشد , اما معمولا ً وقتی به شما یک نامه ارسال می‌کند که : آن‌ها ادعای شما را دریافت می‌کنند , آن‌ها شروع به کار بر روی ادعای شما می‌کنند , اگر آن‌ها به اطلاعات بیشتری نیاز دارند , در حالی که آن‌ها در حال کار بر روی آن هستند .

اگر شما یک ادعای آنلاین داشته باشید می‌توانید وب سایت وب سایت را برای وضعیت چک کنید . اگر از یک سازمان خدماتی قدیمی شکایت کردید می‌توانید وضعیت ادعای خود را از طریق آن‌ها بررسی کنید …

va می‌تواند با dod برای سوابق تماس بگیرد یا اگر به اطلاعات پزشکی بیشتری نیاز داشته باشد , ممکن است از شما بخواهند که آن را تهیه کنید . همچنین ممکن است یک امتحان برای شما جهت ارزیابی ناتوانی‌های شما برنامه‌ریزی شود . در صورت نیاز به یک امتحان پزشکی برای پشتیبانی از ادعای شما در مورد انتصاب , یا ریسک داشتن ادعای شما تا چند ماه آینده . va می‌تواند شما را برای چندین قرار ملاقات پزشکی براساس تعداد یا نوع معلولیت که ادعا می‌کنید قرار دهد .

به غیر از شرکت در امتحانات برنامه‌ریزی‌شده , نیازی نیست که کار دیگری انجام دهید مگر اینکه یک نامه به شما ارسال کند که بگوید به اطلاعات بیشتری نیاز دارد .

موضوعات مرتبط با کهنه‌کار حق کپی‌رایت : همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .

نکاتی برای پر کردن یک ادعای معلولیت



وام گیرنده مطبوعات شنیداری هزاران خبرنگار مقامات پنتاگون قوانین پروژه کسری خدمت سربازی ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان و تربیت شهید رجایی


منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۶
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی