soldiership

  • ۰
  • ۰

وام‌گیرنده

وام‌های Quicken
بسیاری از سربازان قدیمی می‌گویند که برخی از جنبه‌های گیج‌کننده (more ) که برای یک وام خانه VA استفاده می‌شوند ، الزامات مربوط به سکونت هستند . این معمولا ً از زمانی ناشی می‌شود که یک عضو سرویس دستور PCS را دریافت می‌کند و باید حرکت کند . آیا آن‌ها می‌توانند خانه را اجاره کنند ؟ آیا آن‌ها می‌توانند یک وام دوم در محل جدید خود دریافت کنند ؟ آیا برای برآورده کردن این شرایط جریمه یا جریمه وجود دارد ؟
در حالی که این کار می‌تواند سخت به نظر برسد ، اما درک نیازهای سکونت یک وام VA در واقع بسیار ساده است اگر آن را بشکنید .
۱. نیازمندی‌های اقامت اولیه


خدمات حقوقی امور تجاری تفنگداران دریایی سیستم توزیع شکار ماهی مطبوعات شنیداری




باید گواهی کنید که قصد دارید ملک را به عنوان خانه خود اشغال کنید . خانه‌های دوم و املاک سرمایه‌گذاری واجد شرایط اعطای وام نیستند .
۲. همسر
اگر همسر شما در خانه زندگی کند و یا در غیر این صورت نمی‌تواند به تنهایی خانه را اشغال کند ، نیاز به سکونت برآورده می‌شود . یک همسر هم چنین ممکن است نیاز به سکونت را برآورده کند اگر کهنه سرباز به خاطر مسائل مربوط به استخدام از راه دور نتواند .
۳. سکونت تحت تکفل
یک کودک وابسته ممکن است خانه را اشغال کند در حالی که پدر و مادر و یا والدین آن‌ها در خانه یا وظیفه فعال از خانه مستقر می‌شوند . مهم است که توجه داشته باشید که تنها با داشتن وابسته به خانه ، الزام را ارضا نمی‌کند . شما باید با داشتن وکیل و یا سرپرست قانونی وابسته به شرکت، اقدام بیشتری به عمل آورید . لطفا ً به خاطر داشته باشید که بسیاری از وام دهندگان سکونت وابسته را به عنوان برآورده کردن نیاز اشغال VA به رسمیت نمی‌شناسند .
۴. Deployed عضو خدمات وظیفه فعال
اگر بعد از خرید خانه تان مستقر شوید ، وضعیت سکونت شما تحت‌تاثیر گسترش قرار نمی‌گیرد . شما به عنوان " وضعیت وظیفه موقتی " در نظر گرفته می‌شوند و قادر به ارائه یک قصد معتبر برای گرفتن گواهی‌نامه هستند . این الزام بدون توجه به این که آیا همسر شما در زمان استقرار شما ، دارایی را اشغال خواهد کرد یا نه ، دیده می‌شود .
۵. بازنشستگی بازنشستگی
اگر شما در عرض ۱۲ ماه از تاریخ درخواست وام خود بازنشسته شوید ، باید یک کپی از درخواست خود برای بازنشستگی و اثبات پایداری شرایط را در بر داشته باشید . اگرچه the نیازمند حرکت به سمت خانه در یک " زمان معقول " است ، سربازان بازنشسته ممکن است قادر به مذاکره برای یک حرکت بعدی باشند . شما این گزینه را دارید که برای یک تاخیر ( تا ۱۲ ماه ) در الزامات اشغال درخواست دهید .
۶. به تاخیر انداختن سکونت
به طور معمول ، یک اشغال به تاخیر افتاده از تعمیر ملک و یا بهبود خانه حاصل می‌شود . اگر تغییرات گسترده بر روی دارایی انجام شود که از اشغال آن جلوگیری می‌کند در حالی که کار تکمیل می‌شود ، الزامات سکونت شما به تعویق می‌افتد . با این حال شما باید گواهی کنید که قصد دارید به محض تکمیل کار ، ملک را اشغال کنید .
۷. " زمان معقول " چیست ؟
تحصیل وام نیازمند این است که کهنه سرباز با یک " زمان معقول " وارد خانه شود ، اما این چه معنی می‌دهد ؟ VA نیازمند این است که وام‌گیرنده در عرض ۶۰ روز پس از بسته شدن وام VA وارد خانه شود .
همانطور که مطالعه کرده‌اید ، استثناهایی برای این قانون وجود دارد . در صورتی که شما هر دو شرایط زیر را داشته باشید ، قانون ۶۰ روزه می‌تواند نادیده گرفته شود :
شما گواهی می‌دهید که پس از بسته شدن وام your ، این ملک را اشغال خواهید کرد .
یک رویداد خاص در آینده وجود دارد که آن را برای شما امکان پذیر می‌کند تا بتوانید ملک را در آن زمان اشغال کنید .
به طور کلی ، VA در صورتی که می‌خواهید یک تاریخ اشغال بیش از ۱۲ ماه پس از بسته شدن وام خود تعیین کنید ، استثنا قائل نمی‌شود .
۸. شکست در برآورده کردن الزامات
اگر شما خانه را به عنوان وام your اشغال نکنید ، چیزی که بعد از آن اتفاق می‌افتد در اختیار اداره امور سربازان بازنشسته قرار دارد .
حتی اگر اینطور به نظر می‌رسد که " اگر " قوانین برای تعریف اشغال وجود داشته باشد ، آن واقعا ً آنطور که به نظر می‌رسد پیچیده نیست .



هزاران خبرنگار مقامات پنتاگون بازیکنان کلیدی احضاریه شهادت شرایط پروژه کسری خدمت سربازی 97 کفالت پدر ؛ یکی از روش های معافیت از سربازی





منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۶
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی