soldiership

  • ۰
  • ۰

سفر دریایی

" آسوشیتد پرس " ( ایوان برانت )
پا پا، پا پا . تا زمانی که فرد بالغی بود و با پدرش به همراه پدرش به سفر ماهیگیری به کانادا رفت . . پسر اخبار مربوط به سرویس جنگ کره در اوکیناوا را با نیروی هوایی آمریکا در اوکیناوا شنیده بود .
DeBlase درباره پدرش گفت : " در این سفر دریایی بود که در اوکیناوا خدمت کرده بود و او و بابا شروع به صحبت کردند و ناگهان ، من تمام این داستان‌هایی را شنیدم که قبلا ً نشنیده بودم . "
بیشتر این تاریخ چهارشنبه اعلام شد ، زمانی که یک عضو کنگره آمریکا از کنار خیابان Hilltop در of بزرگ‌تر توقف کرد و چهار مدال کسب‌شده را در طی آن زمان در اقیانوس آرام تحویل داد - - بیش از ۶۰ سال پس از اینکه او آن‌ها را بدست آورد .




سطح ملی استراتژی مالی مطالعه سلامت نماینده آمریکا بازرس کل وقف خدمت





DeBlase ، ۸۶ ساله ، همانطور که نماینده کنگره رایان Costello در یک میز ناهارخوری که توسط گزارشگران خانوادگی و دوربین‌های بیشماری احاطه شده بود ، گفت : " من هیچ ایده‌ای نداشتم که این اتفاق رخ داده‌است . "
اما پسرش مایک می دونست .
" من در حال بررسی مدارک تخلیه او بودم و دیدم که او این مدال‌ها را بدست اورده است . مایک DeBlase گفت : " من الان کار نمی‌کنم ، پس به این نتیجه رسیدم که من وقت دارم . "
او با اداره سربازان قدیمی در چستر کانتی تماس گرفت ، تمام فرم‌ها را به دست آورد و آن‌ها را به دفتر مناسب در ایلینویز فرستاد .
مایک DeBlase گفت : "و جایی که آن‌ها گیر کردند " .
" بنابراین کاری کردم که آن‌ها همیشه به شما می‌گفتند که چه کار کنید ، من عضو کنگره را صدا زدم و به شما خواهم گفت که سه روز بعد یک تماس از ایلینویز دریافت کردم و آن‌ها گفتند که روی آن کار می‌کنند ."
این مدال‌ها ، مدال خوبی ، مدال سرویس دفاع ملی ، مدال سرویس کره و مدال سرویس سازمان ملل بودند .
Costello گفت : " با روش تفکر من ، ما اینجا هستیم تا به این آقا افتخار کنیم و خدمات او را به رسمیت بشناسیم ، اما همچنین برای آن بچه‌ها یا مادربزرگ‌ها و or که خدمت کرده‌اند و ممکن است موفق به کسب مدال نباشند ، آن‌ها را به دست آورد ، آگاه از اینکه دفتر من ، این کاری است که ما انجام می‌دهیم ، ما می‌توانیم آن مدال‌ها را برای کسانی که آن‌ها را به دست آورده‌اند ، بدست آوریم ."
او گفت : " من فکر می‌کنم برای به رسمیت شناختن و نیز برای تاریخ خانوادگی اهمیت زیادی دارد ، و از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شود ، آن مدال شجاعت ، آن داستان‌های شخصی و آن حس تاریخ خانوادگی که فکر می‌کنم همه ما نزدیکش هستیم و عزیز . "
به نوبه خود ، DeBlase که با درجه of اصلی مرخص شده بود، مهمان خود را با تعدادی از آن داستان‌های شخصی که چند تن از آن‌ها کاملا ً هوشیار نبودند ، به visitors دعوت کرد .
او چهار سال با اسکادران نجات هوایی ۴۷ ساله خدمت کرد که به یکی از چهار اسکادران بمب‌افکن در پایگاه هوایی مادرا در اوکیناوا متصل بود .
هواپیماهای مخصوص B - ۲۹'s مجهز به قایق‌هایی بودند که می‌توانستند به وسیله آتش دشمن در دریا فرود آیند .
DeBlase به خاطر می‌آورد : " هر روز آن‌ها بیرون خواهند آمد و ما از آن‌ها پیروی خواهیم کرد."
" هنگامی که به کره رسیدیم ، بر روی اقیانوس پیش می‌رویم و منتظر بازگشت آن‌ها می‌شویم. و اگر یکی از آن‌ها در اقیانوس توقف کند ، قایق را برای آن‌ها کاهش خواهیم داد ."
خوشبختانه ، آن‌ها هرگز مجبور نبودند این کار را بکنند ، و هرگز یک بمب‌گذار را تحت مراقبت خود از دست ندادند .
او گفت : " من فقط یک MiG دیدم و خلبان روس بود . DeBlase گفت : " شما می‌توانستید ببینید که او اهل کره است ، اما او فقط توسط ما پرواز کرد .
اما در واقع ، DeBlase wasn't قرار بود هیچ کدام از آن‌ها را ببیند .
او با لبخند گفت : " من تصور می‌کردم که در حال پرواز هستم ، اما گاهی یکی از خدمه شب قبل مست می‌شود و بیش از حد آویزان خواهد شد ، بنابراین من و چند نفر دیگر آن‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهند تا به دادگاه نظامی محاکمه شوند ."
DeBlase گفت که او به نیروی هوایی پیوسته‌است زیرا در سفر با اقیانوس اطلس ، چه قدر از بودن در اقیانوس تنفر دارد .
او با خنده گفت : " وقتی برگشتم ، پدرم گفت که این پیش‌نویس به دنبال من بود ، بنابراین من به فیلادلفیا رفتم و برای نیروی هوایی ثبت‌نام کردم ، چون می‌دانستم که می‌خواهم در نیروی دریایی باشم . "
اما او به طور کامل از سفر دریایی جان سالم به در برده‌است .



بازنشستگی نظامی درخواست آنلاین زوج درمانی وام گیرنده مدارک پروژه کسری خدمت سربازی دانلود کنید : لیست سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت




منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۷
  • hossein figo

نظرات (۱)

مطالبتون خیلی جالبه

اگه براتون زحمتی نیست به وبلاگ من هم سر بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی