soldiership

  • ۰
  • ۰

با امید به هاج
اگر در ارتش هستید و برای انتقال به زندگی غیر نظامی کار می‌کنید , چشم‌انداز پیدا کردن یک شغل رویایی از یونیفرم می‌تواند ترسناک باشد .
همیشه روشن نیست که چگونه مهارت‌های نظامی به مشاغل غیرنظامی تبدیل می‌شوند و بسیاری از سربازان قدیمی نگران هستند که برای اثبات خودشان , علی‌رغم سال‌ها تجربه نظامی , برای ثابت کردن خود , به کار خود ادامه دهند .
اما این سه سرباز - - دو سرباز نیروی دریایی و یک افسر نیروی دریایی - با توصیف سفره‌ای خود از زندگی در یونیفرم به پست‌های کلیدی کارکنان کاخ سفید , بخشی از این معما را از این روند بیرون می‌کشند . ما از هر سه سوال پرسیدیم و آن‌ها نه تنها چگونه توانستند این مشاغل رویایی را تامین کنند , بلکه چگونه تجربه نظامی آن‌ها به موفقیت آن‌ها کمک کرده‌است . برخی پاسخ‌ها برای طول ویرایش شده‌اند .
سخنگو




انتشار اسناد مدیریت استعداد مدعی خطرات حمایت کارفرما گزینه مراقبت مقامات پنتاگون





برایان گابریل از نیواورلئان , لوئیزیانا , دستیار ارشد عملیات رسانه‌ای و رسانه‌ای در کاخ سفید و خبرنگار جنگی نیروهای دریایی سابق است .
دوران خدمت شما و رتبه ترمینال شما چه بود ?
به عنوان یک گروهبان از تفنگداران خدمت کردم . من از مارس تا مارس در استان هلمند افغانستان مستقر شدم .
پس از اینکه ارتش رو ترک کردی چی کار کردی ?
پس از اینکه من نیروی دریایی خود را ترک کردم , بلافاصله پس از آنکه مدرک علوم سیاسی را با استفاده از صورتحساب ‌های آی . ام . آی . در حالی که در مدرسه , من وقت آزاد خود را برای سازماندهی اولین سازمان کهنه سربازان در مدرسه صرف کردم تا انتقال به زندگی مدنی را کمی ساده‌تر کنم .
چگونه به وضع فعلی خود رسیدی ?
در طول سال اول کالج , برای یک موقعیت وابسته در دفتر کاخ سفید مکاتبات ریاست‌جمهوری استفاده کردم - اداره مسئول رسیدگی به تمام نامه‌های دریافتی , ایمیل , تماس‌های تلفنی , و هدایایی که به رئیس‌جمهور و اولین خانواده فرستاده شد. برنامه در مورد خط اظهار نظر کاخ سفید به من پیشنهاد کرد , جایی که من کارورزان و داوطلبان را مدیریت کردم . شنیدن صدای مردم آمریکا هر روز با توجه به نظرات و نگرانی‌های آن‌ها یک تجربه پاداشی است که به من دیدگاه بهتری نسبت به نحوه کار ما در دولت اوباما می‌دهد .
بعد از گذراندن یک ترم در مکاتبات ریاست‌جمهوری , به من فرصت داده شد که به نقش فعلی خود در دفتر دبیر مطبوعاتی بروم .
روز کاری شما چه می‌شود ? به چه دستاوردهایی افتخار می‌کنید ?
من مسئول هماهنگی پوشش خبری فعالیت‌های رئیس‌جمهور در داخل و بین‌المللی با گروه سیار روزنامه نگارانی هستم که کاخ سفید را پوشش می‌دهند . مسئولیت‌های روزانه من تا حد زیادی به آنچه رئیس‌جمهور در برنامه خود دارد بستگی دارد . وظایف من تضمین این است که مطبوعات هر فرصتی را برای شنیدن پیام رئیس‌جمهور دریافت می‌کنند, چه این امر ممکن است به سادگی ارسال مطبوعات یا سازماندهی هزاران خبرنگار و عکاس در چمن جنوبی برای یک رویداد باشد .
به عنوان کسی که زمانی را برای گوش دادن به مردم آمریکا در دفتر مکاتبات ریاست‌جمهوری گذرانده است و اکنون دائما ً اخبار و داستان‌های روز را در بخش ارتباطات به طور مداوم بررسی می‌کند , زمانی که داستان‌هایی از نحوه سیاستگذاری را می‌شنوم که خانه سفید بر روی همشهریان ما تاثیر مثبت می‌گذارد .


بازیکنان کلیدی احضاریه شهادت افسران وظیفه ای داکوتای جنوبی جزئیات خرید بیمه خدمت سربازی نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی اعلام شد




منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۵
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی