soldiership

  • ۰
  • ۰

مصاحبه مطبوعاتی اسوشیتد پرس توسط استیو مردم
لس‌آنجلس - - دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری امیدوار به مراقبت‌های بهداشتی خصوصی برای سربازان کهنه‌کار است و ادعا می‌کند که مهاجران در کشور به طور غیرقانونی از سربازان مجروح nation's مراقبت بهتری دریافت می‌کنند .
این اظهارات که سه‌شنبه در یک کشتی بازنشسته جنگ جهانی دوم در harbor لس‌آنجلس منتشر شد، در آستانه مناظره دومین رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه در دره Simi نزدیک شد ، جایی که انتظار می‌رود برخی از رقبای اصلی حزب جمهوریخواه ، معانی آتشین خود را در مورد مهاجرت به چالش بکشند .



نقطه صفر ماری جوانا پزشکی ارتش فیلیپین حرکات خودکار کودکان نظامی احضاریه شهادت





ترامپ اعلام کرد : " ما مهاجران غیرقانونی داریم که به مراتب بهتر از سربازان قدیمی ما درمان می‌شوند ."
پیشتاز جمهوریخواه هیچ گونه جزئیاتی درباره نحوه پرداخت دست‌مزد نیروهای مسلح - یا مراقبت‌های بهداشتی سربازان قدیمی - که هنوز دستور کار سیاست خارجی او هنوز یک لوح سفید است ، ارائه نداد .
او خواستار افزایش گسترده نیروهای نظامی شد که هیچ دشمنی با آمریکا مبارزه نخواهد کرد و همچنین یک معامله مراقبت‌های بهداشتی جدید برای سربازان قدیمی که در لیست انتظار در بیمارستان‌ها گرفتار شده‌اند که توسط وزارت امور سربازان قدیمی اداره می‌شوند . در انجام این کار ، او دوباره به افرادی که به طور غیرقانونی در کشور هستند ، حمله کرد .
ترامپ گفت : " یک جنایت عظیم ، با مواد مخدر عظیم که از مرز عبور می‌کنند ، می‌گوید : " ما قصد داریم تا یک دیوار بسازیم .
ده‌ها معترض در محوطه پارکینگ کنار to جمع شدند و به صورت دوره‌ای شعار می‌دادند : " نژادپرستی است ".
برخی از حامیان Trump's از لحن نظرات Trump's ناراحت بودند ، حتی آن‌هایی که گفتند قصد دارند برای او رای بدهند .
کریگ Pahl ، در میان ده‌ها نفر از سربازان قدیمی در میان جمعیت ۵۰۰ نفری که در روی عرشه ship's جمع شده‌بودند ، گفت : " شما باید در مورد این که چطور درباره جمعیت لاتین صحبت می‌کنید ، مراقب باشید . … اسپانیولی‌ها شروع به فکر کردن می‌کنند، واو ، افراد of سفید زیادی آنجا هستند . "
ترامپ با شعارهای سخت به هیجان می‌آید ، اما او تا کنون در راه سیاست‌های دقیق در زمینه امنیت ملی یا سیاست خارجی ، کمی ارائه نداده است .
او همچنین برای پاسخ به سوالات اساسی در مورد بازیکنان کلیدی در خاورمیانه و جاه‌ای دیگر تلاش کرده‌است . برای مثال او در مصاحبه رادیویی اخیر تایید کرد که او می‌تواند تفاوت بین حماس و حزب‌الله را بداند ، اما گفت که he'd به یک متخصص در مورد منافع آمریکا در خارج از کشور تبدیل شده‌است .
رقیب جمهوریخواه ریاست‌جمهوری رند پاول ، یک منتقد برجسته ترامپ ، به این موضوع اشاره کرد که عدم تجربه کافی در امنیت ملی هشدار دهنده است .
آیا شما کسی را می‌خواهید که هنوز در مدرسه درجه یک باشد تا مسئول زرادخانه هسته‌ای باشد ؟ پاول در مصاحبه مطبوعاتی اخیر آسوشیتد پرس گفت : " پل از من پرسید .
با این حال ، عصر سه‌شنبه ترامپ اصرار داشت که مهارت‌های او در مرحله بین‌المللی نسبت به رقبای جمهوری‌خواه او برتر هستند .
وی گفت : " مردم با مردم بسیار خوب مبارزه می‌کنند، اما آن‌ها هرگز قصد انجام هیچ کاری با این کشورها را ندارند . آن‌ها هرگز نخواهند توانست این کار را انجام دهند . مثله غریزه است . یک چیز خیلی خاص را زیر و رو می‌کند . آن‌ها این کار را خواهند کرد ."
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
نویسنده امنیت ملی AP ، رابرت برنز ، این گزارش را از واشنگتن تهیه کرده‌است .
موضوعات مرتبط
کهنه سربازان کهنه‌کار از بودجه Wounded Warriors حمایت می‌کنند.
حق نسخه‌برداری از آسوشیتدپرس . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .
دونالد ترامپ ، نامزد ریاست‌جمهوری جمهوری‌خواه ، روز سه‌شنبه ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۵ در طی یک برنامه تبلیغاتی در کشتی یو اس اس یو اس آیووا در لس‌آنجلس سخنرانی می‌کند . ( عکس از آسوشیتدپرس / Kevork Djansezian )


افسران وظیفه ای داکوتای جنوبی موسسه پزشکی پرداخت پایین مشمولین امریه سربازی چه افرادی هستند ؟ اعزام دانشجو و تحصیل در رشته مدیریت و بازاریابی در کشور آلمان





منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۵
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی