soldiership

  • ۰
  • ۰

Military.com | با برندان نیومن
یک سناتور جمهوری‌خواه پیشرو در کنگره از همکارانش می‌پرسد که ۲ میلیارد دلار در بودجه فدرال برای جبران کاهش پیشنهادی برای حقوق و مزایای سربازان پیدا کنند .
سناتور لیندزی گراه‌ام ، R - S.C. ، عضو کمیته خدمات مسلح سنا ، در طی جلسه دادرسی روز چهارشنبه کمیته فرعی کمیته فرعی نظامی panel's این پیشنهاد را مطرح کرد .
او گفت : " ممکن است ما ۲ میلیارد دلار خارج از دپارتمان دفاع یا حتی در داخل وزارت دفاع بیابیم که از مجبور کردن ما به تصمیم‌گیری ساختاری در مورد انبارهای commissaries ، Tricare و چیزهای دیگر ، در مورد غرامت اجتناب کند ؟ "



منشی متعهد تاریخ نویسان بیمه مسکن مامور اعصاب نیروی داوطلب بازیکنان کلیدی





وزارت دفاع ، بودجه سال مالی ۲۰۱۵ را که از یکم اکتبر آغاز می‌شود ، به ۱ درصد کاهش خواهد داد و در نهایت کمک‌هزینه مسکن را به طور متوسط ۶ درصد کاهش خواهد داد . این تغییرات بخشی از یک تلاش بزرگ‌تر از سوی مقامات پنتاگون برای جلوگیری از افزایش هزینه‌های پرسنل از طریق کاهش غرامت نظامی ، تحکیم برنامه‌های مراقبت بهداشتی و کاهش یارانه‌های دولتی است .
گراه‌ام ، وکیلی که به عنوان افسر ذخیره نیروی هوایی خدمت کرده‌است ، پیشنهاد می‌کند که در سال آینده با استفاده از بودجه سال آینده به عنوان یک " سوپاپ اطمینان " به کمیسیون دستور داده شود تا زمان بیشتری برای مطالعه این موضوع داشته باشد. انتظار می‌رود که این هیات که به عنوان کمیسیون نوسازی ارتش و کمیسیون نوسازی بازنشستگی شناخته می‌شود ، ماه فوریه آینده توصیه‌های خود را انجام دهد .
گراه‌ام گفت : " برای من ، این یک تمرین عالی خواهد بود ، زیرا تغییرات ساختاری که قرار است رخ دهد ، ۵ درصد یا هر چیزی دیگر ، " ما مردم داشتیم ، بهترین ذهن‌های کشور ، خارج از دولت ، خارج از کنگره ، تا به این موضوع نگاه کنیم . " "
باب هیل ، سخنگوی پنتاگون ، که در میان چندین مقام وزارت بود که در جلسه دادرسی شهادت داد، از این پیشنهادها دفاع کرد و گفت که آن‌ها نتیجه بیش از ده جلسه بین مقامات ارشد نظامی و نظامی از جمله ژنرال‌های ارشد هر یک از خدمات بودند .
هیل گفت : " در پایان ، با همه احترام به کمیسیون ، من فکر می‌کنم که آن‌ها [ روسای خدمات ] تخصص زیادی دارند و آن‌ها کسانی هستند که شما می‌خواهید توصیه‌ها را انجام دهید . "
هیل همچنین گفت که طرح پیشنهادی این بخش را وادار به ایجاد برش‌های بزرگ‌تر در پنج سال آینده خواهد کرد که به گفته پنتاگون به عنوان طرح دفاع از آینده شناخته می‌شود .
او گفت : " تنها در سال مالی ۲۰۱۵ - - اگر شما همه اینها را به تعویق بیندازید ، کل بودجه کاهش می‌یابد و بنابراین ما باید ۱۰ میلیارد دلار دیگر یا بیشتر از the برداریم .
گراه‌ام جواب داد : " به آن طرف نگاه می‌کنم . I'm با نگاه به تلاش برای ایجاد تغییراتی در ساختار که کیفیت زندگی را به شیوه‌ای منطقی‌تر تحت‌تاثیر قرار خواهد داد و من فکر می‌کنم ۲ میلیارد دلار کمک خواهد کرد ."
وی افزود : " من قوی‌ترین پشتیبان شما برای تغییرات ساختاری خواهم بود ، زیرا شما باید این کار را انجام دهید ، اما نه به این طریق ."
هیل appeared در کنار جسیکا رایت ، معاون وزیر دفاع برای پرسنل و آمادگی ؛ فردریک Woodson ، معاون وزیر دفاع برای امور سلامت ؛ و ریچارد Wightman ، معاون وزیر دفاع برای امور ذخیره Vollrath .
این جلسه همچنین در مورد طرح بحث‌برانگیز Pentagon's برای کاهش بودجه سالانه Commissary میلیارد دلاری از ۱.۴ میلیارد دلار تا سال ۲۰۱۷ به ۴۰۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷ اشاره کرد ، حرکتی که آژانس را مجبور می‌کند تا تغییرات عمده‌ای را - از جمله تعطیلی گسترده فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایجاد کند .


احضاریه شهادت افسران وظیفه ای داکوتای جنوبی موسسه پزشکی شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی 97 چگونه برای دروس ریاضی در کنکور سراسری ۹۷ ریاضی آماده شویم




منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۵
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی