soldiership

  • ۰
  • ۰

احضاریه شهادت

توسط برایانت اردن
دو مدیر ارشد سابق با دپارتمان امور سربازان قدیمی که پس از سواستفاده از موقعیت خود برای گرفتن تکالیف شغل آلو , تنزل درجه داده بودند , مجددا ً تصمیم گرفتند .
براساس گزارش بازرس کل اداره از ماه سپتامبر , دیانا روبنس و کیمبرلی گریوز مدیران ارشد و مدیران منطقه‌ای بودند که متهم به استفاده از القاب خود برای خارج کردن زیردستان از مشاغل تحت تعقیب بودند .
تلاش کرد تا زنان را در ماه اکتبر ثبت کند , اما این پرونده در ماه دسامبر به خاطر تشریفات قانونی پس از اینکه اداره همه اطلاعات لازم را در دوره اختصاص‌داده‌شده به آن‌ها نداد , رد شد .





کالج فنی عضو محافظ مزایای تفریحی ادارات دولتی شهریه رایگان افسران وظیفه ای





و در اوایل این ماه به نظم و انضباط زنان می‌پرداخت . و مجددا , آن‌ها از این حرکت به هیات شایسته حفاظت از سیستم‌های مبتنی بر شایستگی , که تعیین خواهد کرد که آیا سازمان ملل متحد خواهد بود , متوسل شدند .
منشی باب مک‌دونالد در مصاحبه‌ای گفت : " ما خواهیم دید . " " هر دو زن درخواست کرده‌اند و ما خواهیم دید که اگر کالیبراسیون ما از تنبیه چوب باشد . "
دبیر تایید کرد که ممکن است اقدامی نباشد که موجب خشم قانونگذاران جمهوریخواه شود که او را به دلیل اخراج نکردن کارکنان مورد انتقاد قرار داده‌اند .
مکدونالد گفت : " هییت مدیره " می‌تواند بسیار خوب شکست بخورد . "
چنین سناریویی مطمئنا ً باعث ایجاد رابطه بحث‌برانگیز بین کنگره و دولت در مورد چگونگی واکنش دپارتمان به حوادث ناشی از فساد شده‌است .
" جف میلر ", یکی از جمهوریخواهان فلوریدا و رئیس کمیته امور سربازان قدیمی , گفته‌است که اگر تحت تعقیب قضایی قرار نگیرد , او را دوست خواهد داشت. او گفت که تصمیم و تصمیم به جای اخراج کردن زنان نشان می‌دهد که " متعهد به پاسخگویی واقعی کارمندان فاسد نیست " . "
بازرس کل گزارش خود را به دفتر دادستان عمومی برای اتهامات جنایی احتمالی ارسال کرد , اما دفتر در ماه دسامبر از تعقیب قضایی خودداری کرد .
مک‌دونالد در طی مصاحبه اخیر از تصمیمش دفاع کرد .
به گفته مک‌دونالد , صرف‌نظر از اینکه نمایندگان کنگره چه می‌گویند و چه چیزی گزارش می‌دهند , مک‌دونالد گفت که او کارمندان منطقه را اخراج نخواهد کرد مگر اینکه باور داشته باشد که پرونده علیه آن‌ها جامد است و برکناری به آن ادامه خواهد داد .
اگر عضو کنگره هستید , می‌توانید مردم را متهم کنید . او گفت : " شما استاندارد معتبری ندارید . " اگر شما یک بازرس کل هستید , همان چیز . می‌توانید یک گزارش با هر نوع کنایه بنویسید و نیازی به اثبات آن ندارید . "
به گفته بازرس کل , روبنس خودش را در شغل مدیر منطقه فیلادلفیا و گریوز به عنوان رئیس پل پائول , مینه سوتا , استخدام کرد و مدیران قبلی را مجبور کرد که کاره‌ای دیگری را انجام دهند.
در هر دو مورد , زنان با مسئولیت کمتری کار می‌کردند , اما حقوق سطح خدمت بالاتر و ارشد خود را حفظ می‌کردند . همچنین بین این دو نفر از طریق یک برنامه مشاوره جابجایی برای مدیران ارشد , بیش از ۳۰۰ دلار از این بخش اخذ شده‌است .
هنگامی که کنگره تحت احضاریه شهادت داد که " ig " ادعا می‌کند که هر دو گور و روبنس از انجام این کار امتناع کردند , به نقل از حقوق اصلاحیه پنجم خود در برابر جرم مقصر شناخته شدند .
علاوه بر این , آن‌ها حقوق خود را با حذف آن‌ها از وضعیت اجرایی ارشد شان کاهش می‌دهند - - هر چند که هر یک از آن‌ها هنوز بیش از ۷۰۰ دلار در سال درآمد دارند - - و همچنین آن‌ها را به مناطق دیگر منتقل می‌کنند تا به مدیران مورچه کمک کنند.
مک‌دونالد گفت که می‌داند که این تصمیمات برای کنگره غیر محبوب هستند , اما با درخواست معاون و منشی اسلوان گیبسون , که از زمان دانشجویان افسری در وست پوینت بیش از چند سال پیش شناخته شده‌است , ایستاده‌است .
این وزیر گفت که گیبسون قبلا ً به عنوان مدیر عامل اصلی این شرکت , یکی از بزرگ‌ترین بانک‌ها در جنوب خدمت کرده بود, و بعدها با موفقیت ریاست آن را برعهده داشت , جایی که او بیش از دو برابر در سازمان هم‌کاری می‌کرد .
مک‌دونالد گفت : " من اعتماد به نفس و حتی عشق به او دارم . " " وقتی او به من می‌گوید که او مدرک خود را از دست داده‌است و شواهد از شلیک حمایت نمی‌کنند , اما به او اعتماد دارم . "


داکوتای جنوبی موسسه پزشکی پرداخت پایین پرونده الکترونیک قوانین امریه سربازی چیست ؟ معرفی رشته برق – بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی




منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۵
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی