soldiership

  • ۰
  • ۰

[۳ ژانویه ۲۰۱۹]
نوشته شده توسط تام Philpott
با تصویب سیستم بازنشستگی جدید بازنشستگی ( BRS ) در سال ۲۰۱۶ ، دفتر دفاع Department's of با کمک مدل‌سازی کامپیوتری از موسسه تفکر " رند " ، فرضیاتی برای برنامه‌ریزی الزامات هزینه بازنشستگی ارتش آینده مطرح کرد .
پیش‌بینی می‌شود که بیش از ۸۶۲، ۰۰۰ تن از اعضای فعال وظیفه و پرسنل گارد ملی و پرسنل گارد ملی در طی یک " فصل آزاد " که در روز ۳۱ دسامبر به پایان می‌رسد ، برنامه بازنشستگی دبیرستان خود را برای BRS واگذار کنند .
مشخص شد که این پیش‌بینی‌ها بسیار بالا بوده‌اند .


خط بودجه 0 خدمات مشتری خطوط هوایی آلاینده های هوا داکوتای جنوبی




نزدیک به آخرین آمار اتخاذ شده برای BRS ( از ۱۷ دسامبر ) تنها ۲۸۰، ۰۰۰ تن از اعضای فعال وظیفه فعال و درست بالای ۷۲، ۰۰۰ تن از پرسنل بخش ذخیره انتخاب شدند که از طرح ۳ - ۳ خارج شوند .
بالا - ۳ طرح بازنشستگی more برای اعضایی است که ۲۰ سال یا بیشتر خدمت می‌کنند و مقرری سالیانه خود را به دست می‌آورند . دولت سالانه ۲۰ درصد از درآمد سالیانه خود را تامین می‌کند . اما برای اکثر اعضای خدمات که در شغل‌های تمام‌وقت خدمت می‌کنند ، BRS همچنین یک برنامه پس‌انداز Thrift فراهم می‌کند که توسط تطبیق دولت با مشارکت اعضا تقویت می‌شود .
با فرض اینکه هیچ عجله‌ای برای تغییر برنامه در دو هفته پایانی فصل قبل وجود نداشته باشد - - قبل و بعد از کریسمس - نتایج opt - در نتایج به اندازه دو سوم زیر projections برای نیروهای ذخیره فعال و ذخیره کننده ذخیره شد .
در ژولای ۲۰۱۶ ، وزارت دفاع of ، که مسیول حصول اطمینان از ارزش مناسب صندوق بازنشستگی نظامی وزارت دفاع است ، تخمین Rand's را پذیرفت که در مجموع اعضای مولفه فعال و ذخیره هنگامی که در دسترس قرار گرفتند ، وارد the می‌شوند .
در عین حال هیات‌مدیره به این نتیجه رسیدند که تعهدات بازنشستگی نظامی آینده برای این گروه را می‌توان تا ۲.۹ درصد برای نیروی فعال کاهش داد . ۸ درصد برای مولفه‌های ذخیره ، با توجه به فرمول annuity برای the .
وزارت دفاع ، برآورده‌ای خود را در سال گذشته مورد بررسی قرار داده و در مجموع بیش از ۱۰۰۰۰۰ نفر را مورد بررسی قرار داد تا پیش‌بینی کند که ۱.۰۶ میلیون عضو فعال و ذخیره در طول فصل افتتاح به the نقل‌مکان خواهند کرد .
این فرصت برای تغییر برنامه‌ها به بیش از نیمی از اعضای فعال و جز ذخیره باز شد . اگر آن‌ها در تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۷ کم‌تر از ۱۲ سال داشته باشند ، اعضای فعال وظیفه می‌توانند تغییر کنند . اعضای ذخیره می‌توانند این کار را انجام دهند اگر آن‌ها کم‌تر از ۴، ۳۲۰ نقطه برای بازنشستگی تا آن تاریخ داشته باشند .
اعضایی که در روز ۱ ژانویه ۲۰۱۸ وارد خدمات می‌شوند یا پس از ۱ ژانویه ۲۰۱۸ وارد خدمات می‌شوند، هیچ انتخابی ندارند ؛ BRS به برنامه آن‌ها تبدیل شد . اعضای فعال وظیفه که بیش از ۱۲ سال و سربازان ذخیره با بیش از ۴۳۲۰ نقطه بازنشستگی داشتند ، تا ۳۱ دسامبر ۲۰۱۷ در زیر ۳ سال ماندند .
The به نام " مخلوط " خوانده می‌شود زیرا یک مستمری سالانه اما کوچک‌تر بعد از ۲۰ یا چند سال با یک برنامه پس‌انداز Thrift که توسط تطبیق دولت با مشارکت اعضا افزایش می‌یابد ، ترکیب می‌کند . آن ۴۰۱ ( k ) - مانند یک تخم لانه را می‌توان به یک employer's غیر نظامی ( k ) تبدیل کرد تا از سرویس خارج شود .
تنها ۴۹ درصد از افسران جدید و ۱۷ درصد of به ۲۰ سال خدمت وظیفه دار می‌رسند تا بتوانند بازنشسته شوند . به دلیل افزایش میزان پس‌انداز Thrift ، انتظار می‌رود که اکثریت کسانی که واجد شرایط بازنشستگی خود هستند ، گزینه محبوب تری در نظر گرفته شود ، به خصوص برای اعضای داوطلب در دوره اول یا دومین دوره نام‌نویسی خود و برای افسران به منظور تکمیل تعهدات اولیه خدمت .
وزارت دفاع در گزارش Valuation نظامی خود پیش‌بینی کرد که اکثر افسران وظیفه‌ای فعال و با کم‌تر از ۱۲ سال خدمت وارد the می‌شوند . به عنوان مثال ، انتخاب آن‌ها برای اعضای فعال وظیفه با یک سال خدمت ، ۸۵.۵ درصد از افسران و ۹۵ درصد برای نام‌نویسی بودند . تنها برای افرادی که در خدمت نظام نهم خدمت می‌کنند و برای افسران و افسران در دهمین سال گذشته، فرض بر این است که نرخ بهره کم‌تر از ۵۰ درصد کاهش‌یافته است.



موسسه پزشکی پرداخت پایین پرونده الکترونیک دفاع ملی شرایط معافیت تحصیلی خدمت سربازی 97 ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی – رشته های انسانی




منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۴
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی