soldiership

  • ۰
  • ۰

داکوتای جنوبی

۱۹ مارس ۲۰۱۹
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
یک بشردوست تبدیل به ۲۵ میلیون دلار به وزارت امور سربازان بازنشسته کمک کرده‌است تا آزمایش‌های ژنتیک برای سربازان قدیمی فراهم کند تا به آن‌ها در درمان درمان‌های پزشکی و دارو کمک کند .
The و دنی Sanford ، یک سرباز ذخیره و کهنه‌کار نیروی هوایی داکوتای جنوبی ، در روز ۱۲ مارس این هدیه را اعلام کردند . انتظار می‌رود که این پول تا سال ۲۰۲۲ به ۲۵۰ هزار سرباز کمک کند ، که با افرادی که تشخیص سرطان را دریافت کرده‌اند آغاز شود .



آسیب مغزی فواید تحصیل تست مجوز عناوین نظامی مورد خودکشی موسسه پزشکی





طبق گفته Sanford بهداشت ، سیستم بیمارستانی که به نام Sanford پس از اهدا ۴۰۰ میلیون دلار در سال ۲۰۰۷ نام گذاری شد ، این موهبت را تامین خواهد کرد که برنامه تست را تامین خواهد کرد و آن را " اقدام Pharmacogenomics برای بقا " یا "PHASeR " نامید . هدف از آن استفاده از DNA veteran's برای تعیین رفتار شخصی و کاهش واکنش‌های مضر مواد مخدر است .
به گزارش اهدای کمک در باشگاه مطبوعات ملی در واشنگتن دی سی ، رابرت Wilkie ، وزیر VA ، گفت که این هدیه به شکل درمان آینده برای همه سربازان قدیمی که در VA نگهداری می‌شوند ، کمک خواهد کرد .
Wilkie گفت : " آزمایش pharmacogenetic که ما می‌خواهیم به عنوان نتیجه‌ای از سخاوت آقای Sanford's استفاده کنیم برای سربازان قدیمی ما حیاتی است … ما همگی متعهد به تعامل فعال با پزشکی و علوم هستیم … تا سربازان قدیمی خود را به بهترین شکل درمان کنیم ."
دکتر Deepak Voora ، با مدرسه دانشگاه دوک of برای ژنومیک و پزشکی دقیق ، این برنامه را سرپرستی خواهد کرد ؛ انتظار می‌رود که یک خلبان در اواخر سال جاری در موسسه دوره‌ام ، N.C. VA راه‌اندازی شود .
Voora در رویداد اعلام گفت : " به عنوان یک پزشک ، پیش‌بینی دقیق این که چگونه یک بیمار به دارو واکنش نشان خواهد داد ، دشوار است .
وی افزود که آزمایش‌ها تخصصی pharmacogenetic عمدتا ً به خاطر هزینه ، از دسترس بیماران VA خارج شده‌است .
انتظار می‌رود این برنامه در ۱۲۵ مکان تا سال ۲۰۲۲ موجود باشد . تست در تسهیلات محلی VA و در مرکز درمانی Sanford در داکوتای جنوبی پردازش خواهد شد . این تست‌ها علایم ژنتیکی را برای تعیین نحوه تحمل بیماران و metabolize انواع مختلف داروها از جمله داروهای ضد افسردگی ، داروهای ضد افسردگی و داروهای درد مورد آزمایش قرار خواهند داد .
سازمان بهداشت Sanford برنامه دارد که این هدیه را با تلاش جمع‌آوری کمک‌های مالی تکمیل نماید .
Kelby Krabbenhoft ، مدیر عامل بهداشت Sanford ، گفت : " ما می‌دانیم که بیماران ما که سربازان قدیمی هستند ، با چیزی خاص در ذهن و تجربیات خود به ما مراجعه می‌کنند .
دنی Sanford ۸۳ ساله ثروت خود را بدست آورد ، که توسط فوربس به میزان ۲.۲ میلیارد دلار در شرکت‌های بانکداری و کارت اعتباری تخمین زده شد . او در روز ۱۷ مارس در فاکس‌نیوز گفت که قصد دارد شکست بخورد و ثروت خود را از دست داده‌است . تا به امروز ۱.۶ میلیارد دلار کمک کرده‌است که شامل تحقیقات و خدمات بهداشت و درمان ، کودکان غفلت شده ، دانشگاه مینه سوتا ، آموزش ، باغ‌وحش سن دیگو Children's ، سلول‌های بنیادی و تحقیقات سرطان پستان می‌شود .
او به کریس والاس گفت : " برای کمک به دیگران لذت می‌برم و می‌میرم . همه چیز به سازمان‌های مختلف متعهد است ."
پاتریشیا Kime را می‌توان در Patricia.Kime@Military.com به دست آورد . او را در تویی‌تر دنبال کنید .
موضوعات مرتبط
بخش سربازان قدیمی امور سربازان قدیمی، سربازان قدیمی مراقبت‌های بهداشتی ، سربازان قدیمی را از منافع سربازان قدیمی محروم می‌کند .
Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .

پرداخت پایین پرونده الکترونیک دفاع ملی ستاد مشترک شرایط معافیت موارد خاص سربازی 97 پذیرش نیروی امریه در بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان






منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۴
  • hossein figo

نظرات (۱)

سلام و عرض خسته نباشید

پستهاتون خیلی مفید و کاربردی هستن

اگه براتون زحمتی نیست به وبلاگ من هم سر بزنید

با تشکر از شما

http://learnhtml5.blog.ir/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی