soldiership

  • ۰
  • ۰

موسسه پزشکی

۲۳ آوریل ۲۰۱۰
نویسنده: پاتریشیا هالی
یک آکادمی ملی علوم , مهندسی و پزشکی مطالعه‌ای را بر روی اثرات تنفسی چاله‌های سوختگی و دیگر آلودگی‌های ناشی از نیروهای غیر مسلح در خاور میانه و افغانستان آغاز کرده‌است .
بررسی برنامه‌ریزی‌شده ماه - ماه دومین بار است که کمیته آکادمی‌های ملی موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهد : در واقع , گروهی از پزشکان و دانشمندان تحت آنچه که در آن زمان به عنوان موسسه پزشکی شناخته می‌شد , به این نتیجه رسیدند که شواهد کافی برای ابتلا به بیماری‌های سربازان در معرض دود آتش در پایگاه مشترک در عراق وجود ندارد .
این کمیته نشان داد که میزان آلاینده‌ها در این مناطق بیشتر از مقادیر اندازه‌گیری شده در سایر مکان‌های آلوده در جهان نیست و به این نتیجه می‌رسد که سایر منابع آلودگی مانند مواد معلق و فلزات موجود در ریزگرد در منطقه , ممکن است به مشکلات سلامتی طولانی‌مدت سربازان کمک کنند .



دیدن نواسانات نفوذ ارتش تحقیقات پزشکی منطقه جنگ اقدامات دشمن پرداخت پایین





کمیته جدید , که تنها شامل یک عضو از گروه کنترل می‌شود, همه تحقیقات علمی و پزشکی موجود را درباره سوختگی و خطرات هوایی و بیماری‌های مرتبط بررسی خواهد کرد . سپس آن‌ها را ارزیابی و خلاصه می‌کند و توصیه‌هایی برای اداره امور سربازان قدیمی ارائه می‌کند که این مطالعه را درخواست کرده‌است .
بیش از ۴۰۰ تن از سربازان و سربازان قدیمی از زمان تاسیس پایگاه اطلاعاتی , در خطرات هوابرد و ثبت روباز ثبت‌نام کرده‌اند . مرکز ثبت داوطلبانه شامل اعضای خدماتی است که در نزدیکی گودال‌های آتش یا سایر منابع آلودگی کار کرده یا زندگی می‌کنند , در حالی که از ماه اوت تا کنون در خاور میانه و در افغانستان یا جیبوتی مستقر شده‌اند .
محل ثبت کاواک سوختگی چیست ?
هزاران تن از این نیروها می‌گویند که بیماری‌های ناشی از حفره‌های هوای آزاد را دارند که برای سوزاندن زباله همه نوع مواد مورد استفاده قرار می‌گیرند : زباله‌های خانگی , باتری , بطری‌های پلاستیکی , قطعات کامپیوتری , زباله‌های پزشکی و مواد شیمیایی در میان چیزهای دیگر .
بیش از ۴۰۰۰ حفره سوختگی در عراق و افغانستان مورد استفاده قرار گرفته بود که بزرگ‌ترین آن‌ها نزدیک به چهار جریب زمین بود . آن کاواک در روز به کار می‌رفت .
مطالعات مربوط به بیماری‌های تنفسی مانند آسم , برونشیت مزمن , سینوزیت , برونشیولیت انسدادی و سرطان ریه , بیماری‌های دیگری نیز دارند که بر این باورند که بیماری‌های دیگری نظیر سرطان مغز , لوسمی , لنفوم و نکروز نسج نرم وجود دارد .
محتوای مرتبط
dod و va در کنفرانس دره‌ای بسته روی گودال‌های سوختگی
دامپزشکان عراق بیماری‌های لاعلاج هستند و ممکن است مقصر شناخته شوند .
مجلس به اتفاق آرا لایحه اصلاح ثبت کاواک را تصویب کرد
" گودال‌های سوختگی " , یک گروه حمایتی از سربازان قدیمی که تحت‌تاثیر قرار گرفته‌اند , ثبت شده‌است . مواد و روش‌ها: این مطالعه از نوع کارآزمایی بالینی تصادفی شده بود . یک بیمار دیگر مبتلا به سرطان پوست است .
از ماه ژوئن تا کنون برای جبران خسارات ناشی از جبران خسارت که شامل یک جز کاواک می‌باشد . از این موارد , ادعاهای مربوط به سوختگی مورد تایید قرار گرفت .
به گفته سخنگوی میانی , این اداره به ارزیابی ادعاهای مرتبط با کاواک در مورد یک مورد به صورت موردی ادامه می‌دهد . اما این امر می‌تواند با کنگره در سال جاری تغییر کند و تمرکز خود را بر روی حفره‌های سوختگی و دیگر تماس‌های زیست‌محیطی که نیروهای نظامی با آن مواجه هستند , از جمله ذرات ریز گرد و غبار در مناطق جنگی که حاوی سطوح بالای سرب , کروم , آهن و دیگر فلزات هستند , احیا کند .
رهبران کمیته امور سربازان قدیمی مجلس و سنا گفته‌اند که می‌خواهند اطلاعات بیشتر در مورد این exposure را بشنوند و به روند کار برای اضافه کردن بیماری‌ها به فهرست شرایطی که فرض می‌کند اعضای آن به خدمت نظامی مربوط هستند , نگاه می‌کنند .



پرونده الکترونیک دفاع ملی ستاد مشترک ارشد نظامی درخواست معافیت پزشکی حین تحصیل در دانشگاه شرایط تغییر حضانت فرزندان بعد از طلاق زن و شوهر





منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۴
  • hossein figo

نظرات (۱)

سلام

وبلاگ خوب و پر محتوایی دارید تبریک میگم

به وبلاگ ما هم سر بزنید لطفا

با سپاس فراوان

http://learnhtml5.blog.ir/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی