soldiership

  • ۰
  • ۰

پرداخت پایین

اداره امور سربازان قدیمی توسط تیم لوکاس
در حال حاضر بیش از ۱۴۰ میلیون سرباز قدیمی و عضو سرویس در این شهر زندگی می‌کنند , اما تنها حدود ۱۰ درصد از آن‌ها در پنج سال گذشته خانه‌ای را با استفاده از یک وام در خانه خریدند .
این درصد می‌تواند خیلی بیشتر باشد .
کهنه سربازان واجد شرایط اغلب برنامه را به عنوان گزینه‌ای مناسب برای تعدادی از دلایل نادیده می‌گیرند .
اول , آن‌ها تمام مزایا را نمی‌دانند . دوم اینکه , آن‌ها ممکن است فکر کنند که گرفتن یک وام جدید فرآیندی دشوار است . گذشته از این , برخی وام دهندگان وقت خود را صرف آموزش سربازان قدیمی در مورد این برنامه و یا نمی‌دانند . وام خانه یک برنامه غیر نظامی برای خریداران خانه است .
توصیه من : چند دقیقه وقت بگذارید تا این حقایق روشن درباره برنامه را یاد بگیرید , و شما همه چیز را در مورد خرید خانه یا انتخاب دیگری فراموش کنید .



پزشک خصوصی دانش اولیه وام گیرندگان خانواده های مجروح مرکز کنترل پرونده الکترونیک






بدون پرداخت پول , بیمه وام مسکن
این ها احتمالا ً بزرگ‌ترین مزیت برای یک وام است . نیازی به پرداخت پایین نیست . هیچ . اکثر برنامه‌های وام مسکن, مانند وام و وام‌های متعارف , حداقل تا ۵ درصد کاهش دارند . که " اس ای آر سی " را به قیمت یک دلار خریداری می‌کند .
با وام و وام , می‌توانید بلافاصله خریداری کنید تا سال‌ها پس‌انداز برای پرداخت پایین . با وام و وام , شما نیز از هزینه‌های سنگین بیمه وام می‌گیرید . براساس گزارش موسسه مدیریت پروژه pmi, 4 / 4 درصد پایین , بیمه وام مسکن ( pmi ) در هر ماه ۱ دلار هزینه دارد .
با یک وام و وام , این خریدار می‌توانست هزینه اجاره یک خانه را با پرداخت ماهانه یک‌سان تقبل کند . استفاده از وام و وام شما را از پیش پس‌انداز می‌کند و قدرت خرید شما را فوق‌العاده افزایش می‌دهد .
دوباره و دوباره از سود خود استفاده کنید
منفعت وام منزل شما یک کار نیست . می‌توانید هر قدر که می‌خواهید از آن استفاده کنید . اینجا چطور است.
فرض کنید که یک خانه با یک وام و یک وام خریداری کرده‌اید . اما حالا , " خانه را رها کرده و به چیزی بزرگ‌تر نیاز دارید . زمانی که خانه را به طور کامل بفروشید , می‌توانید از سود خود برای خرید خانه دیگری استفاده کنید . حق شما کامل است .
اما این تنها راه برای استفاده مجدد از سود نیست .
سربازان قدیمی واجد شرایط و اعضای خدمت می‌توانند زمانی که از وام و وام پرداخت می‌کنند , یک زمان احیا دریافت کنند , اما خانه را حفظ کنند . اگر این سناریو را مدت‌ها پیش خریداری کردید , این سناریو به اجرا درآمد و این وام را پرداخت کرده‌اید . این قانون همچنین در صورتی اعمال می‌شود که وام مسکن و وام را با یک وام غیر مالی تامین کنید .
در این موارد می‌توانید خانه را نگه دارید و از مزایای خرید خانه خود لذت ببرید .
فراموش کردن مزایا هرگز منقضی نمی‌شود
زمانی که واجد شرایط دریافت وام خانه و خانه هستید , هرگز از بین نمی‌رود . کسانی که در این دوره خدمت کرده‌اند , حتی سال‌ها پیش فکر می‌کنند که اگر از سود خود استفاده نکنند , هنوز می‌توانند یک خانه بخرند . اگر واجد شرایط بودن باشد , پاسخ مثبت است .
واجد شرایط بودن براساس طول مدت خدمت و دوره‌ای است که در آن خدمت کرده‌اید . برای مثال , یک سرباز قدیمی ارتش با حداقل سه روز در طول جنگ ویتنام واجد شرایط است .
برای بررسی صلاحیت , ابتدا فرم dd خود را به دست آورید . با این سند , یک وام‌دهنده تایید شده می‌تواند گواهی صلاحیت برای شما را درخواست کند , یا شما می‌توانید آن را مستقیما ً از وب سایت " va " درخواست کنید . شما ممکن است واجد شرایط خرید خانه‌ای با استفاده از یک وام در منزل باشید , حتی اگر مدت زیادی باشد .
ممکن است همسران باقیمانده واجد شرایط باشند
بیش از نیمی از همسران زنده , خانه‌ای را با شریک سقوط خود خریداری کردند . همسران و همسران اعضای سازمان ملل که در حین عمل کشته شده‌اند می‌توانند خانه‌ای با پرداخت صفر و هیچ بیمه رهنی بخرند . علاوه بر این , هزینه سرمایه‌گذاری va نادیده گرفته می‌شود .
هیچ راهی برای بازپرداخت همسر یک قهرمان سقوط نشده وجود ندارد , اما این مزیت به آن‌ها کمک می‌کند تا پس از تراژدی به جلو حرکت کنند .
نرخ وام و وام کم‌تر است



دفاع ملی ستاد مشترک ارشد نظامی جمهوری خواه مدارک امریه سربازی چیست ؟ آگهی جذب نیروی انسانی شرکت پالایش نفت اصفهان





منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۴
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی