soldiership

  • ۰
  • ۰

ارشد نظامی

Military.com | با برندان نیومن
مجلس نمایندگان ایالات‌متحده در روز پنج شنبه لایحه دفاعی ۶۰۱ میلیارد دلاری را تصویب کرد که کاهش مزایای نظامی را در سال آینده ، علی‌رغم تهدید وتو از کاخ سفید و مناطق اصلی عدم توافق در مجلس سنا ، تصویب کرد .
مجلس برای سال مالی ۲۰۱۵ ، که اهداف سیاست و اهداف مخارج برای سال مالی اول اکتبر را تعیین می‌کند ، به ۳۲۵ - ۹۸ رای داد .
این لایحه به سربازان اجازه می‌دهد که به استثنا افسران عمومی و پرچم ، ۱.۸ درصد افزایش در حفظ رشد حقوق بخش خصوصی را افزایش دهند . همچنین پیشنهاد دفاع در مورد هزینه‌های پرسنل را رد کرد تا هزینه‌های پرسنل را با کاهش مسکن ، commissary و مزایای Tricare خنثی سازد . این پروژه همچنین تامین بودجه برای بالگردهای توپدار ام - ۱۰ ، EA - ۱۸ G و دیگر برنامه‌های تسلیحاتی را دوباره برقرار خواهد کرد .


لایحه مجلس تیم طراحی فن آوری پیشرفته برنامه ویزا غیر حزبی جمهوری خواه





نماینده مجلس ، هوارد " باک " ، R - کالیفرنیا ، رئیس بازنشسته کمیته خدمات مسلح مجلس ، در بیانیه‌ای پس از تصویب گفت : " این قانون جامد است ، اما این قانون کامل نیست . ما مجبور بودیم که تعداد زیادی از آن‌ها را کاهش دهیم، خیلی کم تجارت ، و بسیاری از کاهش‌ها … من می‌ترسم که این ها مبارزان جنگ ما را از ابزارهای کمتری برای موفقیت رها کنند ."
این لایحه که به مبلغ ۵۲۱.۳ میلیارد دلار برای the به اصطلاح بودجه پایه و دیگر برنامه‌های مربوط به دفاع و همچنین ۷۹.۴ میلیارد دلار در بودجه جنگ مجاز خواهد بود ، از قانون تبدیل به قانون بسیار دور است .
کمیته خدمات مسلح سنا به رهبری سناتور کارل لوین ، D - میشیگان ، هنوز در حال اصلاح است و یا به عنوان نسخه‌ای از این قانون . کمیته فرعی کمیته فرعی روز چهارشنبه با زبان موافقت کرد که درخواست ۱ درصد از افزایش حقوق را افزایش دهد، رشد مزایای پایه مسکن را کند کرده، و افزایش داروخانه برای prescriptions که در خارج از امکانات درمانی ارتش قرار دارند را افزایش دهد .
سناتور کریستن Gillibrand ، از نیویورک ، در طی جلسه دادرسی روز چهارشنبه با اشاره به کاهش اجباری بودجه اجباری ، گفت : " من امیدوار هستم که بتوانم برخی یا همه این مقررات را ، یک‌بار که این بحث بر روی زمین است لغو کنم و از آن بحث استقبال کنیم ."
علاوه بر این ، رئیس‌جمهور اوباما تهدید کرده‌است که نسخه House's قانون گذاری را وتو خواهد کرد ، چرا که دولت وی گفته‌است که این لایحه حدود ۵۰ میلیارد دلار صرفه‌جویی پیشنهادی در پنج سال آینده را حذف خواهد کرد . بیش از ۶۰ درصد پس‌انداز از توصیه‌ها برای اصلاح غرامت نظامی نشات می‌گیرد .
دفتر مدیریت و بودجه کاخ سفید در بیانیه‌ای در اوایل این هفته اعلام کرد : " برای دستیابی به تعادل مناسب بین تعهد DOD's برای ارائه بهترین آموزش و تجهیزات ممکن ، ضروری است که رشد حقوق اساسی و کمک‌هزینه مسکن ، مدرن‌سازی خدمات بهداشتی نظامی و اصلاح نحوه عملکرد آن‌ها را کاهش دهد . "
این بیانیه افزود که دولت در انتظار توصیه‌های کمیسیون نوسازی ارتش و کمیسیون مدرن‌سازی بازنشستگی است که انتظار می‌رود یک گزارش جامع در ماه فوریه منتشر کند ، اما " به تاخیر انداختن بسته جامع تغییرات اولیه پیشنهادی تنها منجر به افزایش هزینه‌ها و خطرات این نیرو خواهد شد ."
مقامات ارشد نظامی و غیرنظامی مدعی شده‌اند که کاهش هزینه‌ها برای جلوگیری از هزینه‌های پرسنلی ضروری است ، که در سال آینده ۱۷۷ / ۱۷۷ میلیارد دلار خرج شده‌است - بیش از یک سوم بودجه غیر جنگی department's میلیارد دلار . با احتساب پرسنل غیر نظامی ، درصد تقریبا ً نیمی از برنامه مخارج است .



اجازه توسعه جنگ خلیج زمین های مقدس اجرای بودجه اخبار پروژه کسری خدمت آنچه در مورد نحوه شکایت از سرقت تلفن همراه باید بدانید





منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۳
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی