soldiership

  • ۰
  • ۰

اجرای بودجه

برنامه انتخاب کهنه سربازان ( VCP ) - با کسب اجازه از اوکلاهاما سیتی
ستاره‌ها و نوارها : By Nikki
واشنگتن - - قانونگذاران مجلس به دنبال تامین شش ماه بودجه اضطراری برای یک برنامه تقریبا ً ورشکسته هستند که به سربازان قدیمی اجازه می‌دهد تا پس از مذاکراتی که در یک قرارداد چند میلیارد دلاری برای تامین بودجه برنامه برای یک سال کامل و بررسی ساختمان‌های VA در سراسر کشور متوقف شده‌بودند ، مراقبت‌های بهداشتی دریافت کنند .
اعضای کمیته روز سه‌شنبه به بحث در مورد این معامله پرداختند که شامل بودجه اضطراری و چندین اقدام دیگر از جمله بررسی کامل ساختمان VA و مجوز ۲۸ VA است که برخی از آن‌ها به مدت دو سال توسط کنگره برگزار شده‌اند . نماینده ، فیل رو ، R - tenn . رئیس کمیته امور سربازان قدیمی ، چهارشنبه صبح برنامه خود را اعلام کرد تا با شش ماه بودجه برنامه انتخاب قدیمی به جلو حرکت کند و تا فوریه سال ۲۰۱۸ به کنگره کمک کند تا درباره اصلاحات بحث و گفتگو کند و اجازه بحث بیشتر در مورد بررسی دارایی‌های VA را بدهد .



تاخیرات وظایف برنامه اولیه خدمات اجتماعی حمایت عمومی عدم موفقیت زباله های خطرناک





" دیشب برای بحث در مورد آینده با انتخاب یک جلسه داشتیم . رو در یک جلسه کمیته دولتی گفت : " من به همه اعضای نگران آن‌ها گوش می‌دادم . این کار به ما شش ماه وقت می‌دهد تا درباره بقیه لایحه بحث کنیم . ما جلسات استماع را برگزار خواهیم کرد . همه این موارد مورد بحث قرار خواهد گرفت . امیدوارم که با یک محصول بهتر با زمان و درک بیشتر آشنا شویم ."
رو گفت که این کمیته هفته آینده بر روی یک اقدام کار خواهد کرد .
گریفین اندرسون ، دبیر مطبوعاتی نماینده جمهوریخواه تیم walz ، D - مینسوتا . او گفت که این یک " روند پیچیده " خواهد بود .
اندرسون در ایمیلی گفت : " تعدادی از سهامداران وجود دارند که باید با آن‌ها مشورت شود تا اطمینان حاصل شود که مراقبت از سربازان قدیمی تحت‌تاثیر این تصمیمات نیست .
محتوای مرتبط :
ترامپ لایحه توسعه برنامه انتخاب کهنه سربازان را نشان می‌دهد .
سناتور درخواست سرمایه‌گذاری اضطراری برای برنامه انتخاب VA
برنامه انتخاب سریع از سوی کنگره در برنامه انتخاب VA
در روز چهارشنبه ، قانون گذاران تنها هشت روز قبل از تعطیلی monthlong اوت ، هشت روز کاری داشتند . برنامه انتخاب تنها یک ماه از اجرای بودجه براساس تخمین‌های VA فاصله دارد .
دیوید Shulkin ، دبیر VA ، در روز ۱۴ ژوئن به قانونگذاران درباره کسری بودجه غیر منتظره برنامه انتخاب هشدار داد که به محبوبیت فزاینده آن در میان سربازان قدیمی نسبت می‌دهد .
در ماه گذشته ، he's مکررا ً خواستار سرمایه‌های اضطراری یا اختیارات جهت انتقال پول از حساب دیگری بود که هزینه‌های خارج از سلامت را نیز می‌پردازد . Shulkin به قانونگذاران گفت که انتظار می‌رود سرمایه تا اواسط ماه اوت خشک شود .
دکتر Poonam Alaigh ، معاون سرپرست وزارت بهداشت ، پیش‌بینی کرد که این کمبود به زودی به گزینه‌های کمتری برای سربازان قدیمی جهت دریافت مراقبت‌های پزشکی در خارج از سیستم VA منجر خواهد شد و همچنین باعث اخراج کارکنان در شبکه سلامت و TriWest می‌شود که برای کمک به اداره این برنامه کار می‌کنند . روز سه‌شنبه ، یک سخنگوی VA گفت که تعدیل نیرو رخ داده‌است اما در اواسط ماه اوت انتظار می‌رود که برنامه تامین مالی شود .
سازمان‌های سربازان قدیمی می‌گویند که برخی تاثیرات فقدان سرمایه‌گذاری را دیده‌اند .
کارلوس Fuentes ، دستیار قانون کهنه سربازان قدیمی جنگ خارجی گفت : " به دلیل ترکیبی از کمبود پرسنل برای کار کردن با آن‌ها ، کمبود سرمایه اجتماعی و / یا کمبود دانش در مورد گزینه‌های مورد استفاده می‌تواند " در بیمارستان‌ها VA " شنیده شود .
مدیر AMVETS ، جو Chenelly گفت که گروه او همچنین از سربازان قدیمی با مسائل بهداشت و درمان طولانی‌مدت که از برنامه انتخاب استفاده می‌کنند شنیده شده‌است و اهمیت آن‌ها - مانند شیمی‌درمانی یا مراقبت‌های قبل از تولد - قطع شده‌است .


تجهیز ملوانان تجربه تحصیلی کسب اجازه اطلاعات پزشکی اخبار معافیت کفالت با شرایط ادامه تحصیل در اتریش و اقامت در این کشور آشنا شوید




منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۱
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی