soldiership

  • ۰
  • ۰

نوشته متیو کاکس
در روز سربازان قدیمی , رئیس‌جمهور اوباما گفت که آمریکا نیاز دارد فراتر از کلام و رژه برود و کاره‌ای بیشتری را برای کمک به نسل جدیدی از سربازان قدیمی که با زندگی خود پس از خدمت به کشورشان می‌گذرد , انجام دهند .
خورشید در مراسم نماز جمعه در آرامگاه ملی آرلینگتون به روشنی می‌درخشد . پرچم‌ها به اهتزاز درآمده و در نسیم پاییز به زمین شناور بودند .
اعضای سرویس ارتش , نیروی دریایی , نیروی هوایی , نیروی دریایی و گارد ساحلی در لباس پوشیدن لباس‌های تمیز و تمیز ساکت ایستاده بودند . سربازان قدیمی در جمعیت به او سلام می‌دادند . "
اوباما گفت : " امروز , برای سربازان قدیمی ما در سراسر آمریکا , چه در سواحل اروپا , جنگل‌های آسیا , صحراهای خاورمیانه ; چه شما در خانه یا در خارج از کشور در زمان جنگ و یا در صلح خدمت کردید - شما بخشی از یک زنجیره شکسته میهن پرستان هستید که به این کشور خدمت کرده‌اند .


منطقه جنگی اعضای خدمات منافع وزارت سیستم آنلاین گسترش مراقبت اجرای بودجه






"
" در این زمین‌های مقدس , جایی که نسل‌های آمریکایی‌ها برای استراحت آمده‌اند , ما همه کسانی را که قربانی نهایی ملت ما شدند , به خاطر داریم . امروز یکبار دیگر برای احترام به همه کسانی که با غرور لباس ایالات‌متحده آمریکا را می‌پوشند به ما درود می‌فرستیم . "
اوباما از سربازان قدیمی جنگ جهانی دوم قدردانی کرد و از سربازان قدیمی جنگ جهانی دوم تشکر کرد .
اما به اندازه کافی برای بزرگداشت این قربانیان در یک روز در سال کافی نیست .
اوباما گفت : " امروز در شهرهای بزرگ و شهرهای کوچک در سراسر کشور , مراسمی در اطراف قطب‌های پرچم برگزار خواهد شد , در حالی که در خیابان اصلی رژه می‌روند تا به درستی حق‌شناسی خود را ابراز کنند … اما اگر توقف کنیم , ادای احترام ما خالی خواهد بود . " " این روز تنها در مورد قدرشناسی از آنچه که برای ما انجام داده‌اند , نیست , بلکه یادآور تمام چیزهایی است که آن‌ها هنوز باید به ملت و وظیفه مان برای آن‌ها بدهند . "
رئیس‌جمهور از اصلاحات پیشنهادی در طول سخنرانی خود اشاره‌ای نکرد , اما مقامات کاخ سفید روز سه‌شنبه طیف وسیعی از برنامه‌های جدید را برای اداره امور سربازان قدیمی ارائه کردند , از جمله حمایت‌های افزایش‌یافته برای مزایای آموزش لایحه آی. آی .
کاخ سفید در بیانیه‌ای بلند در مورد این پیشنهادها گفت : " این مراحل تضمین خواهند کرد که سربازان قدیمی فرصت و کمک لازم برای کمک به رشد اقتصاد و تحقق رویای آمریکایی را دارند . "
یکی از قدم‌هایی که کاخ سفید بر عهده داشت , تصویب توافقنامه جدیدی بین کمیسیون تجارت فدرال و فدرال برای متوقف‌کردن تقلب در لایحه آی تی بود .
آمریکا همچنین یک " ابزار مقایسه " جدید و پیشرفته را راه‌اندازی خواهد کرد که هدف آن ارائه دامپزشکان برای اولین اقدامات پیامد در زمان فارغ‌التحصیلی و نرخ نگهداری در مدارس است .
اداره توسعه و توسعه شهری در کاهش تعداد سربازان قدیمی که در خیابان‌ها زندگی می‌کنند , پیشرفت چشمگیری داشته‌است , اما آن‌ها اذعان داشتند که دولت قادر نخواهد بود تا پایان امسال به هدف پایان دادن به بی‌خانمانی کهنه سربازان دست یابد .
به گفته مقامات کاخ سفید , در خیابان‌ها , بی‌خانمانی کهنه سربازان کاهش‌یافته است , اما هنوز هم برخی افراد بی‌خانمان در خیابان‌ها هستند .
اوباما گفت : " ما سرمایه‌گذاری‌های تاریخی را برای افزایش بودجه و افزایش بودجه , گسترش مزایا , ارائه خدمات بهداشت روانی بیشتر و مراقبت بهتر برای مبتلایان به اختلال استرس پس از ضربه و آسیب مغزی ایجاد کرده‌ایم . " " ما اکنون نرخ معلولیت را تا حدود ۹۷ درصد کاهش داده‌ایم .
با این حال , مشکلات غیرقابل پذیرش که ما مانند زمان‌های انتظار طولانی و برخی سربازان قدیمی شاهد آن بوده‌ایم , این است که اگر ما با اعمال خود با اعمال خود هماهنگ باشیم , برای همه ما چالش محسوب می‌شود . پیام من به هر سرباز قدیمی در سراسر این کشور این است که هنوز راضی نیستم . و [ منشی و منشی ] باب مک‌دونالد هنوز قانع نشده است و ما به دنبال سرمایه‌گذاری در تسهیلات و پزشکان و کارکنان هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که کهنه سربازان ما که به آن نیاز دارید , این وظیفه ماست , و ما نمی‌خواهیم رها شویم . "



زباله های خطرناک تجهیز ملوانان تجربه تحصیلی کسب اجازه نحوه دریافت امریه خدمت سربازی 97 کسری خدمت مناطق امنیتی و مناطق محروم و بد آب و هوا






منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۲
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی