soldiership

  • ۰
  • ۰

جنگ خلیج

توسط برایانت اردن
یک قانون گذار در روز سه‌شنبه پیشنهاد داد که کنگره باید بخشی از قانون اولیه را تصویب کند که به اداره امور سربازان قدیمی اجازه می‌دهد تا ادعای جبران خسارت سربازان قدیمی جنگ خلیج‌فارس را داشته باشد که بیماری جنگ خلیج را تشدید می‌کند .
پاسخ به شهادت نشان می‌دهد که va جبران خسارت را به بیش از ۹۰ % از سربازان قدیمی که ادعای بیماری جنگ خلیج‌فارس دارند رد کرده‌است .


قانون انتخاب درک حوادث مدیریت پرسنل تامین مالی نبرد دشوار زمین های مقدس






او در طی یک جلسه مشترک از اداره کمک‌رسانی و امور یادبود و کمیته نظارت و تحقیقات گفت : " ما این تله را ایجاد کرده‌ایم . " " به نظر می‌رسد نتیجه ناخواسته آنچه که می‌خواستیم برای کمک به سربازان قدیمی جنگ خلیج‌فارس انجام دهیم … آن‌ها چند نشانه بودند و ما علم و کلمات را نداشتیم " تا آنچه را که می‌خواهیم انجام دهیم .
سربازان قدیمی جنگ خلیج‌فارس و طرفداران جنگ خلیج‌فارس می‌گویند که ۶۰ درصد یا بیشتر سربازان قدیمی جنگ خلیج که برای جبران بیماری جنگ خلیج درخواست می‌دهند , پایین آمده‌اند . مقامات و مقامات رسمی می‌گویند که شکایت سربازان قدیمی برای بیماری جنگ خلیج‌فارس ممکن است زمانی جبران شود که یک علامت یا علامت خاص تشخیص داده شود و مرتبط با سرویس باشد . اما این کمپنزاسیون ممکن است برای علایم مزمن - - سینوزیت یا گاستریت باشد - - اما نه برای بیماری جنگ خلیج .
کنگره در آستانه مجاز به پرداخت خسارت برای دامپزشکان جنگ خلیج‌فارس است که از ناتوانی مزمن ناشی از بیماری شناسایی نشده - - یا ترکیبی از بیماری‌های ناشناخته - - مرتبط با خدمت در جنگ خلیج‌فارس رنج می‌برند . اما این نتیجه حاکی از آن است که این جایزه به خاطر بیماری جنگ خلیج‌فارس است که نشانه‌ها را نمی‌توان تشخیص داد .
او پیشنهاد کرد که کمیته بتواند باب مک‌دونالد را ترغیب کند تا به سمت یک پرسشنامه مزایای معلولیت که برای ادعای بیماری جنگ خلیج‌فارس مناسب است , حرکت کند . بنا به گفته سازمان امنیت و هم‌کاری , در حال حاضر حدود ۱۲۰ هزار نفر وجود دارد .
او گفت : " اما ما ممکن است برای کمک به سربازان قدیمی جنگ خلیج‌فارس در تلاش برای کمک به سربازان قدیمی جنگ خلیج‌فارس نیز تلاش کنیم . "
همچنین در طول دادرسی , قانونگذاران گفتند که نیاز به تمدید مهلت مقرر برای سربازان قدیمی جنگ خلیج‌فارس نیاز به درخواست برای منافع برای بیماری‌های ناشناخته است .
مهلت مقرر در حال حاضر در حال انجام است .
دیوید آر . معاون اداره کمک‌رسانی به معلولیت , به پانل‌ها گفت که مک‌دونالد قدرت را برای تمدید مهلت دارد , اما نتوانست بگوید که این اتفاق خواهد افتاد .
اما رون براون , رئیس مرکز منابع جنگ خلیج‌فارس , در روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت که مک‌دونالد در حال حاضر به او اطلاع داده‌است که تاریخ احتمالی به عقب رانده خواهد شد . او در یک نامه به او گفت که او هم نگران " تاریخ پایان " برای بایگانی است .
مک‌دونالد می‌نویسد : " ما یک‌بار دیگر در نظر داریم تا از مقامات نظارتی موجود برای گسترش تاریخ احتمالی آن فراتر از انتخابات جاری در دسامبر گذشته استفاده کنیم . " این با اعتقادات ما , سیاست و اقدامات گذشته ما سازگار است . "
پس از آن , اریک مک کین , وزیر امور خارجه , از همان قدرت برای تمدید تاریخ استفاده کرد .
ریک پری , مدیر اجرایی سیاست و امور دولت برای سربازان قدیمی ویتنام آمریکا , رفتار و رفتار سربازان قدیمی جنگ خلیج را با تجربه سربازان قدیمی ویتنام تشبیه کرد .
او گفت سربازان قدیمی جنگ خلیج‌فارس سعی دارند تا شرایط خود را به جنگ ربط دهند وقتی که می‌دانند شما نمی‌توانید علت دقیق آن را زمانی که یک محیط چند سم دارید که دقیقا ً همان چیزی است که با جنگ خلیج دارید , به دست آورید . "


اجرای بودجه زباله های خطرناک تجهیز ملوانان تجربه تحصیلی اخبار معافیت سربازی ثبت نام متقاضیان بدون کنکور دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی





منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۲
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی