soldiership

  • ۰
  • ۰

جمهوری‌خواه

وزیر VA ، رابرت مکدونالد در روز دوشنبه ، ۸ سپتامبر ۲۰۱۴ در یک کنفرانس خبری در وزارت امور سربازان بازنشسته در واشنگتن سخن می‌گوید . مانویل Balce Ceneta / AP
Military.com | در اثر برایانت اردن
قانونگذاران خشمگین هستند که اداره امور سربازان دیگر از سیستم ردیابی سریع برای اخراج کارکنان استفاده نخواهد کرد که کنگره آن را بیش از یک سال پیش انجام داد .
مقامات وزارت امور خارجه روز جمعه به قانونگذاران اطلاع دادند که در لایحه پاسخگویی وسیع در سال ۲۰۱۴ در حال رد شدن هستند . مسئولان هنوز این حرکت را توضیح نداده اند و سابقه کیفری تادیب کارکنان تحت این قانون مشخص نیست .
قانونگذاران بارها از وزیر VA باب مک‌دونالد به خاطر آنچه می‌گویند ناتوانی در اخراج کارمندان مشکل است ، از جمله یکی از کسانی که پس از دستگیری در ارتباط با سرقت مسلحانه در پورتوریکو به سر کار بازگشته اند ، انتقاد کرده‌اند .



آمار پرسنل رشوه خواری ایجاد آشوب تحت نظارت نرخ سالانه اجازه توسعه




به عنوان مثال ، سناتور جانی Isakson ، یک جمهوری‌خواه از گرجستان و رئیس کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا ، گفت که تصمیم مبنی بر استفاده نکردن از قدرت موثر قانون پاسخگویی ، " ظالمانه و ظالمانه " است .
او گفت : " دو سال پیش ، سربازان قدیمی مجبور شدند برای مراقبت از مدیران نالایق برای مراقبت بیش از حد صبر کنند . در حالی که برخی از پیشرفت‌ها برای نگه داشتن افراد مسئول انجام شده‌است ، هنوز راه طولانی برای رفتن وجود دارد و انتخاب برای نادیده گرفتن این اصلاحات کلیدی ، سیلی به چهره سربازان قدیمی ما است ."
نماینده جمهوریخواه جف میلر ، یک جمهوری‌خواه از فلوریدا که ریاست هیات همراهش در مجلس را بر عهده دارد ، گفت که این بخش " در تربیت کارکنان بسیار خوب است ، اما این تصمیم مستلزم این است که آیا رهبران بخش به این کار علاقه‌مند هستند یا خیر.
او گفت : " این تصمیم بر نیاز مبرم به اصلاحات خدمات شهری در سراسر دولت فدرال است که رهبران را قادر می‌سازد تا به سرعت و به طور موثر آن‌هایی که شغل خود را انجام می‌دهند و یا توانایی آن‌ها در حال حاضر وجود ندارد را به نظم و انضباط درآورد .
آریل شارون ، مدیر سابق مرکز پزشکی VA در فونیکس در ارتباط با رسوایی زمان انتظار و یافته‌های department's که حداقل شش سرباز قبل از اینکه بتوانند در این ساختمان قرار ملاقات داشته باشند کشته شدند .
Helman به هیات محافظت از سیستم "لیاقت " متوسل شد، اما تنها به این دلیل که مقامات VA دریافت که او حدود ۵۰ هزار دلار را از فروشنده‌ای که خواهان انجام کسب‌وکار با مرکز پزشکی هستند ، پذیرفته‌است .
با این حال ، چند ماه پیش ، اقدامات انضباطی دیگر قضات MSPB را بر علیه دو مدیر ارشد اجرایی کرد - مک‌دونالد با قانونگذاران ملاقات کرد تا درباره تغییراتی که او می‌خواهد در این بخش ببیند بحث و تبادل نظر کنند .
مک‌دونالد از مدیران بیمارستان و دیگر مدیران ارشد که تحت عنوان ۳۸ - - همان رده شغلی به عنوان پزشک و پرستار قرار دارند را می‌خواهد . این کار به منشی VA اجازه می‌دهد تا کارمندان را به علت معلول ، بدون آن‌ها که توانایی درخواست استیناف را ندارند ، لغو کند .
مک‌دونالد در آن زمان گفت : " [ این ] انعطاف‌پذیری بیشتری برای پرداخت بیشتر به آن‌ها می‌دهد ، اما این به ما انعطاف بیشتری در موضوعات انضباطی بدون تمام چیزهایی که با کارکنان SES اتفاق افتاد می‌دهد ."
برایانت اردن
موضوعات مرتبط
دانشکده حقوق سربازان کهنه‌کار کنگره - VA کنگره
Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مواد ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی شوند و یا redistributed.can در Bryant.jordan@military.com به دست آیند . در تویتر او را دنبال کنید .




جنگ خلیج زمین های مقدس اجرای بودجه زباله های خطرناک اخبار امریه سربازی معرفی رشته موسیقی بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی





منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۲
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی