soldiership

  • ۰
  • ۰

اجازه توسعه

مصاحبه با آسوشیتد پرس ( متیو Barakat)
ARLINGTON ، Va . آرامگاه ملی آرلینگتون با طرح‌هایی برای گسترش حدود ۵۰، ۰۰۰ فضا به پیش می‌رود و حیات وحش cemetery's را تا سال ۲۰۵۰ طولانی‌تر می‌کند .
گورستان توسط ارتش اداره می‌شود . به مدت چندین سال ، مقامات نظامی تلاش کردند تا در مورد مبادله زمین با بخش Arlington مذاکره کنند که به این گورستان اجازه توسعه و هماهنگی با نیازهای county's را می‌دهد .
بخش آرلینگتون پنجشنبه اعلام کرد که ارتش این مذاکرات را به پایان رسانده‌است و قصد دارد یک جانبه به طور یک جانبه بر روی سایت که به نام پیوست نیروی دریایی مشهور است ، گسترش یابد . این سرزمین برای توسعه در مرز جنوبی cemetery's و در اطراف مرکز نیروی هوایی قرار دارد .
این گورستان در حدود ۵ هکتار ( ۲ هکتار ) از بخش آرلینگتون و ۷ هکتار ( ۳ هکتار ) از ایالت ویرجینیا به دست خواهد آورد .




نامزد احتمالی سایر تنظیمات بدهی فدرال دادگاه نظامی مورد حمایت جنگ خلیج






برایان Stout ، سخنگوی این بخش ، می‌گوید که قانونی که در سال گذشته تصویب شد ، به ارتش این قدرت را می‌دهد که بدون تبادل هر زمینه‌ای به جلو حرکت کند .
مقامات ارتش به درخواست‌ها برای درخواست نظر در روز پنج شنبه پاسخ ندادند .
بخش آرلینگتون و ارتش برای مدت بهتری از یک دهه در حال مذاکره برای تبادل زمین بوده‌اند . تازه‌ترین پیشنهاد در بخش بزرگی برگزار شد ، به دلیل نگرانی‌های ارتش مبنی بر این که این شهرستان از زمین‌هایی که آن را با مبادله کالا و نگهداری اتوبوس به دست آورده‌است ، استفاده خواهد کرد . ارتش در مورد چنین سازگاری facility's با آنچه که زمین مقدس را در نظر می‌گیرد نگران بود . این شهرستان سعی داشت تضمین کند که استفاده از این سرزمین بر قبرستان تحمیل نخواهد شد .
این بخش گفته‌است که در حال حاضر بر سر مذاکره با قیمت عادلانه برای زمینی که ارتش قصد خرید آن را دارد ، تمرکز خواهد کرد .
مارک شوارتز ، مدیر بخش آرلینگتون ، گفت : " در حالی که ما از این که بخش آرلینگتون برای نیازهای کشور از طریق توافقنامه مبادله زمین ، هیچ سرزمینی را دریافت نخواهند کرد، متعهد هستیم که با این قبرستان کار کنیم تا از یکی از مکان‌های مقدس و مقدس our حمایت کنیم .
در گزارشی که در اوایل سال جاری منتشر شد ، ارتش برآورد کرد که گسترش جنوب ۴۰۰۰۰ تا ۶۰، ۰۰۰ فضا را به قبرستان خواهد رساند و تا ۱۵ تا ۱۵ سال بعد از سال ۲۰۵۰ ، زندگی را به مدت ۱۰ تا ۱۵ سال تمدید خواهد کرد .
این گزارش هزینه توسعه جنوب را به ۲۷۴ میلیون دلار تخمین می‌زند .
این گورستان در میانه یک گسترش کامل و تقریبا ً کامل به نام پروژه هزاره قرار دارد که بیش از ۲۷، ۰۰۰ فضای بسته به یک بسته ۲۷ هکتاری را اضافه می‌کند .
این گزارش خواهان گفتمان ملی برای در نظر گرفتن راه‌های دیگر برای گسترش زندگی این گورستان ، چه با محدود کردن صلاحیت برای دفن ، یا انتقال زمین فدرال مجاور ، مانند Hall مشترک مجاور myer - هندرسون است .
بیش از ۴۰۰، ۰۰۰ نفر در آرلینگتون که نزدیک به ۳۰ مراسم تدفین در روز است به خاک سپرده شدند یا به خاک سپرده شدند . خانواده‌ها اغلب ماه‌ها صبر می‌کنند تا یک مراسم تدفین به دلیل تقاضای زیاد انجام شود. در طول دهه‌ها ، این گورستان قوانین شایستگی را تغییر داده ، به طور متناوب صلاحیت را محدود کرده و در حال گسترش است .
burials اولین بار در سال ۱۸۶۴ در طی جنگ داخلی آغاز شد . محل اقامت ژنرال رابرت E بود . لی به عنوان راهی برای مخالفت با خانواده لی برای پیوستن به کنفدراسیون انتخاب شد .
این مقاله به وسیله ماتیو برکات از آسوشییتدپرس نوشته شده‌است و به طور قانونی از طریق شبکه ناشر NewsCred مجوز گرفته شده‌است . لطفا ً تمام سوالات مربوط به مجوز را به آدرس @ قانونی ارسال کنید .
موضوعات مرتبط
Benefits سرباز ارتش Memorials ارتش
حق نسخه‌برداری از آسوشیتدپرس . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .



زمین های مقدس اجرای بودجه زباله های خطرناک تجهیز ملوانان مدارک معافیت سربازی چیست ؟ آگهی روز : فرصت های شغلی و استخدام در رشته حسابداری





منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۲
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی