soldiership

  • ۰
  • ۰

فاکس‌نیوز
خانواده او روز دوشنبه گفتند یک سرباز قدیمی ارتش که برای درمان سرطان مبارزه می‌کرد ادعا کرد که از کار بر روی گودال‌های سوختگی در عراق دست برداشته است .
فرمانده سابق ارتش , جان مارشال , که به قبر او رفته بود, معتقد بود که سرطان او با ایستادن بر روی گودال‌های سوختگی که در آن ارتش همه چیز را از وسایل انفجاری دست‌ساز به باتری‌های لیتیوم فرستاده بود , در خانه‌اش در حیرت و حیرت جان باخت . , 31 مارس . همسر و دو فرزند داشت .
همسر (مارشال ) و کهنه سرباز , اشلی , گفت : " جان , مردی بود که حتی اگر مدت زیادی آن‌ها را نمی‌شناخت , به مردم دست می‌زد . " تعداد افرادی که برای ارائه تسلیت آمده بودند شگفت‌انگیز و طاقت‌فرسا بود . می‌دانستم که جان آدم بزرگی است , اما نباید باعث تعجب من بشود . "


تدارکات پزشکی یک جانبه ضرورت اصلاح دفتر منطقه ای دفتر بازرس تجهیز ملوانان



او در ماه فوریه حدود دو سال پیش در مورد درگیری (مارشال ) در مورد مبارزه مارشال نوشته‌است . او ادعا کرد که بیماری اش مربوط به خدمت او نیست و مارشال گفت که او قادر به اعتراض به این حکم نبوده است زیرا او در ماه ژانویه با ذات‌الریه در بیمارستانی بستری شده‌است .
به گفته مارشال , " این تنها یک سیلی بزرگ در چهره است . " من سعی کردم سرباز کامل باشم . هر کاری را که به من گفته بودم انجام دادم و حالا آن‌ها فقط ادعای من را رد کردند و پوشش خبری و مزایای من را رد کردند . "
به گفته همسرش , مقامات و مقامات در آن زمان اعلام کردند که پرونده او را بررسی خواهند کرد , اما تا آن زمان , سرطان مارشال به مرحله نهایی رسیده بود .
خانواده پول را برای درمان پزشکی خصوصی خود از طریق یک صفحه فیس بوک افزایش دادند که در آن دوستان و غریبه‌ها به ارائه پشتیبانی در روز دوشنبه ادامه دادند .
" به عنوان یک ارتش بازنشسته , ما غمگین هستیم که لشکر به دنبال شما نخواهد آمد " . شما و خانواده‌تان در دعاهای ما هستند . خدایا ! "
اشلی مارشال در سایت نوشت : " حمایت از شوهرم بسیار دلگرم‌کننده و فراتر از چیزی است که فکر می‌کردم وقتی این سفر آغاز شد اتفاق بیفتد . "
(مارشال ) به او گفت که شکی ندارد که تومور بافت نرم که در ماه پیش تشخیص داده شده‌بود , نتیجه کار وی بر روی واحدهای خنثی‌سازی وسایل انفجاری دست‌ساز بوده‌است .
او گفت : " ما در طی تور دوم , پرسنل خنثی‌سازی مواد منفجره را تامین می‌کردیم . " " ما نمی‌دانیم که در حال انفجار بودیم , پس ممکن است که ما در معرض یک چیز سمی قرار بگیریم . بالای سنگرها ایستاده بودیم . "
گزارش ماه اکتبر سال ۲۰۱۰ از اداره پاسخگویی دولت ایالات‌متحده , حفره‌های سوختگی باز را به عنوان علت احتمالی مشکلات طولانی‌مدت سلامتی برای بسیاری از سربازان قدیمی که از خدمت در خاورمیانه بازگشته اند , شناسایی کرد .
در این گزارش آمده‌است : " ارتش ترک که از عراق و افغانستان بازگشته است ممکن است دچار مشکلات مزمن و طولانی‌مدت در نتیجه مواجهه با بخارات سمی از حفره‌های سوختگی باشد . " پیمانکاران دفاع از حفره‌های آتش در اکثر پایگاه‌های نظامی در خاور میانه به عنوان روشی برای دفع ضایعات نظامی استفاده کرده‌اند . تمام انواع زباله‌های سمی در این حفره‌های آتش گشوده , شامل زباله‌های انسانی , پلاستیک‌ها , زباله‌های خطرناک پزشکی , باتری‌های لیتیوم , لاستیک , سیالات و وسایل نقلیه - - اغلب با استفاده از سوخت جت به عنوان یک ماده شتاب‌دهنده سوزانده شده‌اند . "
موضوعات مرتبط
سربازان کهنه‌کار اداره مراقبت بهداشتی سربازان قدیمی ارتش در عراق
حق کپی‌رایت : فاکس‌نیوز . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .



تجربه تحصیلی کسب اجازه اطلاعات پزشکی وظایف مهم مشاوره معافیت خدمت سربازی نظام وظیفه تاریخ برگزاری آزمون تعیین صلاحیت متقاضیان تدریس در دانشگاه علمی کاربردی ۹۶





منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۱
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی