soldiership

  • ۰
  • ۰

کسب اجازه


توسط برایانت اردن
نامزدهای پیشتاز انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کردند که مخالفت خود را با پشت این لایحه به عقب بر می‌گردانند .
پل مک میلان , افسر اجرایی ارشد اجرایی آمریکا , روز دوشنبه به خبرنگاران گفت : " دو و سه نفر دیگر باید بروند . "
پس از تظاهرات چندین گروه قدیمی و شش نماینده دموکرات در مخالفت با کاهش در کاپیتول هیل , وزیر سابق امور خارجه هیلاری کلینتون از نیویورک و برنی پیل سوختی ورمونت در آخر هفته اعلام کردند که از هیچ گونه کاهش در تحصیل حمایت نمی‌کنند .
کمپین ساندرز در روز شنبه نوشت : " مراقبت از سربازان قدیمی ما هزینه جنگ است و ما باید آخرین تلاش‌ها برای کاهش مزایای سربازان قدیمی را رد کنیم . # ۱ .
در همان روز , کلینتون بیانیه‌ای را صادر کرد که حاکی از آن بود که این لایحه - - که به دریافت کنندگان اجازه می‌دهد تا مزایای خود را انتقال دهند - - باید بخشی ماندگار از قرارداد اجتماعی این کشور با آن‌هایی باشد که خدمت می‌کنند . "


بازرس کل مستمر کنگره هیات امنا گسترش درمان کارمندان منتظر اطلاعات پزشکی







در مبارزات انتخاباتی جمهوری خواهان دونالد ترامپ از نیویورک , " تد کروز " از تگزاس , " جان فرماندار " از اوهایو یا نامزد حزب آزادیخواه گری جانسون , فرماندار جمهوری‌خواه ایالت نیومکزیکو , پاسخی دریافت نکرده است .
نظر سنجی را در نظر بگیرید : تغییر و مزایای انتقال
یک لایحه پیشنهادی در مجلس نمایندگان نیمی از کمک‌هزینه مسکن را به کودکانی کاهش می‌دهد که در یک لایحه قانونی شرکت می‌کنند . این کاهش به معنای از دست دادن هر جایی از چند صد دلار تا نیم دلار برای دانش آموزان است .
کمک‌هزینه مسکن ماهیانه که در این لایحه مورد هدف قرار گرفته‌است , براساس مقرری پایه نظامی برای نرخ مسکن برای یک ایمیل با وابسته‌های کد پستی مدرسه است .
کلینتون در بیانیه خود گفت : " روشن است که جمهوریخواهان کنگره تلاش کرده‌اند تا به این سود برای مردان و زنانی که زندگیشان را وقف خدمت به ما کرده‌اند و خانواده‌هایی که از آن‌ها حمایت می‌کنند , کمک کنند . "
او گفت که هنوز منتظر است تا ببیند آیا برخی از نامزدهای جمهوریخواه ریاست‌جمهوری در این مورد موضع گرفته‌اند یا خیر. برنامه اولیه نیویورک برای سه‌شنبه برنامه‌ریزی شده‌است .
او گفت : " من فکر می‌کنم این یک فرصت عالی برای آن‌ها است تا رای دهندگان دولت نیویورک را نشان دهند که می‌توانند رهبران مسائل امنیت ملی و سربازان قدیمی باشند . " " این لایحه پس از انتخابات است و آن‌ها در دولتی در حال دویدن هستند . "
او افزود نزدیک به یک میلیون سرباز قدیمی در نیویورک وجود دارد و آن‌ها دارند تماشا می‌کنند . "
براساس این قانون , پول پس‌انداز شده توسط کاهش پیشنهادی در مزایای دیگر برنامه‌های قدیمی را تامین خواهد کرد , از جمله بهبود مراقبت پس از زایمان برای سربازان قدیمی , گسترش روش k درمانی برای جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از ضربه , کسب اجازه مجدد از برنامه کار - مطالعه و حذف cap در تضمین وام مسکن .
منتقدان این حرکت اهمیت برنامه‌های جدید و گسترده را تایید می‌کنند , اما می‌گویند که پول باید از جای دیگری بیاید - - نه از لایحه دستگاه گوارش .
او گفت که او در حال فقدان درک این مساله است که چرا کاخ سفید در این مساله موضع نخواهد گرفت و آن را " یک سری کامل " خواند . "
کاخ سفید در مورد کاهش پیشنهادی در روز جمعه اظهار نظر نکرد و روز دوشنبه با وجود مواضع اتخاذ شده توسط کلینتون و ساندرز , باز هم نپذیرفت .
هیچ دلیلی وجود ندارد که رئیس‌جمهور از [ توقف قانون ] حمایت کند , به خصوص اگر هر دموکرات برای رئیس‌جمهور از آن حمایت کند … اگر رئیس‌جمهور شروطی دارد آن‌ها را روی میز قرار دهید . "
" " برایانت " " " " ون " " , " " می ‌توان " " او را در تویتر دنبال کنید .
موضوعات مرتبط
انتخابات مزایایی کهنه سرباز را تصویب کرد
حق تالیف : همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .



وظایف مهم مالیات دهندگان گیاهان نارنجی تعمیر سیستم نحوه دریافت معافیت کفالت خدمت سربازی با انواع تست ها در کنکور سراسری 97 آشنا شوید







منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۱
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی