soldiership

  • ۰
  • ۰

تعمیر سیستم

Military.com | با برندان نیومن
براساس یک گزارش خبری ، رئیس جدید کمیته خدمات نیروهای مسلح سنا گفته‌است که he's مایل به ایجاد تغییراتی در حقوق و مزایای سربازان است .
طبق گزارش کریستینا وونگ از هیل ، سناتور جان مک کین ۷۸ ساله از جمهوری خواهان ریاست‌جمهوری و نامزد سابق ریاست‌جمهوری گفت که این تغییرات برای اعضای خدمات آینده اعمال خواهد شد و نیروهای خدمت که اکنون خدمت می‌کنند تحت مزایای موجود خواهند بود .
مک کین به روزنامه گفت : " احتمالا ً من می‌توانم از تعدادی تغییراتی که باید ایجاد شود حمایت کنم . " او گفت : " سیستم مراقبت‌های بهداشتی نظامی باید اصلاح شود ."



ارشد خدمات تحقیقات متعدد گواهی نامه جنگ خلیج نیروی جامع قانون گذاران




او توضیح نداد ، اما افزود ، " هر کسی که قبلا ً به ارتش پیوسته‌است ، واجد شرایط پرداخت حقوق و مزایای آن است ، اما به عنوان تاریخ مشخصی ، افرادی که در حال پیوستن به ارتش هستند ممکن است در این مزایا تغییراتی ایجاد کنند ."
به خصوص ، مک کین به طور خاص به حقوق بازنشستگی اشاره داشت .
داستین واکر ، سخنگوی کمیته خدمات مسلح سنا ، در ایمیلی گفت : " جبران خسارت نظامی و مزایای بازنشستگی مساله‌ای بحرانی است که کمیته در نظر خواهد گرفت در حالی که به حمایت و حفظ نیروی همه داوطلبان ادامه خواهد داد . "
انتظار می‌رود که کمیسیون نوسازی ارتش و کمیسیون مدرن‌سازی بازنشستگی ، یک هیات مستقل که دو سال در بررسی حقوق و منافع سربازان گذرانده است ، یافته‌های خود را در اوایل فوریه منتشر کند .
واکر افزود : " سناتور مک کین به جلو نگاه می‌کند تا به طور کامل توصیه‌های of را بررسی کند که موضوع جلسات کمیته خواهد بود . "
این همزمان با انتشار درخواست بودجه پیشنهادی اوباما برای سال مالی ۲۰۱۶ ، آغاز اکتبر یکم ، که شاهد بازگشت کاهش بودجه اتوماتیک به عنوان ترسیب کربن است ، مگر این که کنگره با طرح کاهش کسری بودجه دیگری موافقت کند . It's مشخص نیست که آیا طرح مخارج کاخ سفید در نظر گرفته شده‌است یا خیر .
وزارت دفاع در سال مالی ۲۰۱۵ به منظور اصلاح هزینه‌های پرسنلی پیشنهاد کرد که یک افزایش حقوق کم‌تر از ۱ درصد به جای ۱.۸ درصد مورد نیاز برای مطابقت با رشد حقوق بخش غیر نظامی ، کاهش احتمالی ۵ درصد به هزینه‌های اساسی مسکن و کاهش قابل‌توجه بودجه در بین تغییرات دیگر را پیشنهاد کند .
قانون گذاران با افزایش حقوق کم‌تر موافق بودند ، اما پس از اعمال نفوذ شدید از سوی گروه‌های سربازان قدیمی ، کاهش هزینه‌های مسکن به میزان ۱ درصد کاهش یافت، و بودجه آن‌ها به ۳ درصد کاهش یافت و به ۳ دلار افزایش در پرداخت برای نسخه‌های پر شده در داروخانه‌ها باز پرداخت .
کنگره تمایل خود به کاهش حقوق بازنشستگی نظامی در گذشته را نشان داده‌است .
قانون گذاران به عنوان بخشی از قانون بودجه متوازن ۲۰۱۳ ، با کاهش ۱ درصدی برای تعدیل هزینه برای بازنشستگان نظامی آینده موافقت کردند . اما تغییرات بسیار بزرگ‌تر در سیستم بازنشستگی نظامی می‌تواند در فروشگاه وجود داشته باشد ، از جمله ۴۰۱ ( k ) - مانند طرح‌ها و پرداخت‌های lump .
پنتاگون برای جبران کاهش ۱۰ درصدی مزایای بازنشستگی در طول عمر خود پیشنهاد داده‌است که پرداخت پول نقد را زودتر در شغل خود ارائه دهد ، از جمله یک امتیاز ۴۰۱ ( k ) - به عنوان پاداش نگهداری در مدت ۱۲ سال خدمت ، و یک پاداش " گذار " ممکن برای ۲۰ سال خدمت . این گزینه‌ها در بین کسانی بودند که در گزارشی از کریستین فاکس ، معاون وزیر دفاع که سال گذشته به کمیسیون ارائه شده‌بود ، گنجانده شده‌است .
براساس یک نظرسنجی آنلاین که توسط یک شرکت خدمات مالی انجام شده‌است ، شمار فزاینده نیروهای محور یا همسرانشان از تعمیر سیستم بازنشستگی نظامی تا زمانی که آن‌ها یک چک بازنشستگی مجموع پرداخت‌ها را دریافت می‌کنند ، حمایت خواهند کرد .



سال مالی اختیارات نظامی هیات حفاظت گارد ملی نحوه دریافت معافیت ایثارگری خدمت سربازی نحوه مطالعه دروس ادبیات کنکور سراسری سال ۹۷ - بخش اول





منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۰
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی