soldiership

  • ۰
  • ۰

عکس از وزارت امور خارجه آمریکا
Military.com | در اثر برایانت اردن
دو سال پس از فاش شدن نیروهای فعال در مرکز پزشکی سربازان قدیمی در فونیکس به این نتیجه رسید که مشکل در اداره امور سربازان قدیمی فراگیر است ، تحقیقات داخلی در مورد این موضوع در نهایت آزاد می‌شوند .
طبق یک مقاله در USA Today ، که اسناد را از طریق درخواست آزادی اطلاعات به دست آورد ، این گزارش‌ها ، مستند سازی دستکاری در امکانات انتظار در ۱۹ ایالت ، نشان می‌دهند که حداقل هفت مورد از تاریخ‌ها برای ناظران تحریف شده‌اند .



خط بحران قانون اصلی انجمن افسران مورد انتقاد نظر سنجی گیاهان نارنجی





این ۷۱ گزارش در حال حاضر برای بازدید از وب سایت department's موجود است . The حداقل ده دوازده گزارش دیگر را پیش‌بینی می‌کند . جیمز Hutton ، سخنگوی این دپارتمان ، گفت که در حال تکمیل ۳۰ تحقیق ویژه در سایت است که در ماه‌های آینده منتشر خواهد شد .
این گزارش‌ها در نهایت بیمارستان‌ها و بیمارستان‌هایی را شناسایی کردند که در آن‌ها داده‌های انتصاب دستکاری شده‌بود . به طور خاص ، بازرس کل به این نتیجه رسید که تاریخ‌های انتصاب مطابق با دستورالعمل ناظر در تاسیسات در هفت ایالت از جمله آرکانزاس ، کالیفرنیا ، دلاور ، ایلینویز ، نیویورک ، تگزاس و ورمانت می‌باشد .
تحقیقات در سال ۲۰۱۴ پس از آن انجام شد که whistleblowers با اتهامات بازی منصوب شد که منجر به مرگ کهنه سربازان بیمارستان فینیکس شد .
در مجموع ، ۴۰ بیمارستان و کلینیک در سراسر ایالات‌متحده و پورتوریکو پیدا شد که " زمان انتظار " هستند - - به این معنی که آن‌ها قرار ملاقات‌ها را تنظیم خواهند کرد تا به نظر برسد که سربازان به جای آن‌هایی که در دسترس هستند تاریخ‌های انتصاب را دریافت می‌کنند .
این دستکاری تا حدی که امکانات با تقاضای بیمار همخوانی نداشت را پنهان کرده بود. در برخی موارد تایید شده توسط ماموران IG ، زمان صبر به عنوان نتیجه‌ای از آموزش یا آموزش ضعیف دستکاری شده‌بود ، اگرچه نتایج تور ، داده‌های انتصاب نامتوازن را به صورت تخطی از رویه VA قرار دادند .
این بخش ، با پیش‌بینی انتشار این گزارش‌ها ، هفته گذشته گفت که it's " مهم است که توجه داشته باشیم که OIG هیچ پرونده‌ای را اثبات نکرده است که در آن یک مدیر ارشد اجرایی یا دیگر رهبران ارشد داده‌های برنامه‌ریزی را دستکاری کرده‌است ."
او گفت که در حدود یک سوم تحقیقات کلی بازرس ، هیچ مدرکی دال بر دستکاری داده‌های انتصاب نشده وجود ندارد . از میان آن‌هایی که باقی مانده‌اند، محققان ۱۸ نمونه از سو استفاده عمدی از سیستم‌های برنامه‌ریزی را اثبات کرده‌اند .
VA می‌گوید که در بین این ۱۸ مورد ، اداره حسابرسی ، یک سو رفتار فردی را در ۱۲ سالگی پیدا کرده‌است که در نتیجه ۲۹ تن از کارکنان تحت انضباط قرار گرفته‌اند . VA حسابداری دقیقی از اقدامات انجام‌شده را ارائه نکرد و تنها گفت که آن‌ها از admonishment رسمی برای حذف ، از جمله سه کارمندی که بازنشسته یا استعفا داده‌اند، در انتظار عملیات انضباطی هستند .
نماینده "جف میلر "، یک جمهوری‌خواه از فلوریدا و رئیس کمیته امور سربازان قدیمی مجلس ، روز جمعه گفت که بازرس کل گزارش‌ها کلی " فساد اسناد در بخش امور سربازان قدیمی و بازرس کل آن را گزارش می‌کند ."
میلر که در میان قانونگذاران تقاضای اصلاحات و پاسخگویی بیش‌ترین رای را داشته‌است ، این بخش را به خاطر نشستن بر روی گزارش‌ها به مدت طولانی به شدت مورد انتقاد قرار داد .
وی گفت : " این حقیقت که بازرس کل این اسناد را پس از فشار عمومی از سوی رسانه‌ها و همچنین دموکرات‌ها و جمهوری خواهان در هر دو مجلس و سنا منتشر کرد ، اثبات این موضوع است که هنوز چیزهای بیشتری برای یاد گرفتن نیازهای نظارتی است و مالیات دهندگان باید سزاوار آن باشند .




تعمیر سیستم قانون گذاران سال مالی اختیارات نظامی مدارک معافیت کفالت سربازی معرفی منابع رشته روانشناسی بالینی در مقطع کارشناسی ارشد







منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۱
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی