soldiership

  • ۰
  • ۰

اطلاعات پزشکی

The - Pilot | توسط کورتنی Mabeus
پژوهشگران نیروی دریایی در حال توسعه سیستمی هستند که می‌تواند به تعیین شدت آسیب مغزی ناشی از انفجار ناشی از انفجار کمک کند .
ابزارهای پوشیدنی ، three - مبتنی بر سنسور و تست - یا BLAST - تحت حمایت دفتر تحقیقات نیروی دریایی مستقر در واشنگتن است و شامل آزمایشگاه تحقیقاتی نیروی دریایی ، دانشگاه کارولینای شمالی ، ناسا و شرکت تحقیقاتی کاربردی موسسه تحقیقاتی کاربردی مستقر در مکزیک است .
اگر چه آسیب مغزی ، آسیب مغزی ناشی از ضربه و یا TBI به عنوان زخم امضا خوانده می‌شود تا از مبارزات نظامی در افغانستان و عراق بیرون بیاید . پنتاگون و وزارت امور خارجه آمریکا میلیون‌ها نفر را صرف تحقیق و توسعه ابزارها برای ردیابی TBI و درمان اعضای خدمات کرده‌اند .



بودجه اوباما رئیس ستاد نظر سنجی کارت انتخاب تحت توافقنامه وظایف مهم




طبق گفته مرکز دفاع Department's دفاع و Injury کهنه سربازان ، بیش از ۳۵۷، ۰۰۰ نفر از سال ۲۰۰۰ تشخیص داده شده‌اند . از این تعداد ، ۲۹۴، ۰۰۰ مورد از انواع خفیف ، که به عنوان ضربه مغزی شناخته می‌شود ، بوده‌اند .
دیوید ای . Hovda ، رئیس دانشگاه مرکز تحقیقات آسیب‌های مغزی در لس‌آنجلس Hovda با ارتش در پروژه‌های TBI گذشته کار کرده‌است ، اما در BLAST دخالت ندارد .
دکتر تیموتی Bentley ، مدیر برنامه ناظر بر BLAST برای اداره عملکرد Research's نیروی دریایی ، گفت که این برنامه پنج ساله ، از حسگرهایی در کلاه‌خود استفاده خواهد کرد تا مقادیر " زمان واقعی " ، اندازه و شتاب جسم را در طول نوردهی اعمال کند .
یک الگوریتم توسعه‌یافته - - بخش دوم برنامه - - آن داده‌ها را به توسعه یک آستانه برای آسیب تبدیل خواهد کرد که برای تعیین اینکه آیا the آسیب‌دیده نیاز به یک امتحان اضافی دارد یا نه ، استفاده خواهد کرد .
اگر در این مورد ، یک ابزار برای ارزیابی جز سوم - - BLAST's مورد استفاده قرار گیرد - - مورد استفاده قرار خواهد گرفت . این ابزار در یک دست medic's قرار می‌گیرد و با ارزیابی اینکه آیا the مجروح به الگوی ارتعاشات منتقل‌شده توسط دستگاه پاسخ می‌دهد یا نه ، کنترل می‌شود .
بنتلی گفت : " وقتی شما به آرامی مجروح شدید ، شما می‌خواهید آسیب دیگری در بالای آن پیدا کنید چون آن‌ها به طور خطی اضافه می‌کنند .
مرگ چندین تن از ورزش‌کاران حرفه‌ای در سال‌های اخیر ، بویژه در میان بازیکنان لیگ ملی فوتبال ، به افزایش آگاهی‌ها درباره TBI کمک کرده‌است . در حالی که ممکن است تاثیرات حتی the خفیف نیز بلافاصله مشخص نباشد ، برخی متخصصان گفته‌اند که قرار گرفتن در معرض انفجار و یا ضربه سر حتی از میدان نبرد یا بازی ممکن است بعدا ً خود را در نشانه‌ها از جمله سردرد ، افسردگی ، تغییر شخصیت یا جنون نشان دهد .
همچنین شواهدی وجود دارد مبنی بر این که TBI ممکن است خطر ابتلا به بیماری‌های فاسد کننده عصبی از جمله Alzheimer's و یا ضربه مغزی مزمن را افزایش دهد که باعث می‌شود مغز لاغر شود و در حال حاضر تنها پس از مرگ تشخیص داده می‌شود .
بنتلی گفت : " هیچ نوع آزمایش پیشرفته یا سرعت برای پیر شدن انسان در مغز وجود ندارد . "
داده‌ها از BLAST نیز می‌تواند منجر به تغییراتی در سیاست پنتاگون شود که در حال حاضر به اعضای سرویس در فاصله ۵۰ متری انفجار نیاز دارد - - حدود نیمی از بلوک شهر - - تا حداقل ۲۴ ساعت استراحت کنند.
بنتلی گفت : " این سیاست یک پایه پزشکی عالی دارد . " اما BLAST می‌تواند واکنش به افشاگری را با دادن اطلاعات بیشتر به فرماندهان و پرسنل پزشکی بهبود بخشد که می‌تواند زمانی که یک warfighter آسیب‌دیده نیاز دارد برای درمان بیرون کشیده شود یا بتواند به مبارزه برگردد ، سیگنال را افزایش دهد .
بنتلی گفت : " این یک سیاست خوب بود ، یک برنامه خوب ، اما اکنون آنچه انجام داده‌ایم این است که ما اطلاعات پزشکی بیشتر ، اطلاعات در معرض قرار گرفتن ، و سپس تست‌های پزشکی بهتر را یاد گرفته‌ایم .


مالیات دهندگان گیاهان نارنجی تعمیر سیستم قانون گذاران اخبار معافیت ایثارگری فراخوان امریه و پروژه کسری خدمت در استان زنجان و قزوین




منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۱
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی