soldiership

  • ۰
  • ۰

گیاهان نارنجی

واشنگتن - - پیشنهاد برای گسترش پوشش بهداشتی برای عامل نارنجی در مواجهه با کهنه سربازان نیروی دریایی در دوران جنگ ویتنام ، از نوع پشتیبانی در کنگره برخوردار است که معمولا ً حامیان را امیدوار می‌سازد .
در مجلس ، لایحه‌ای که این مزایا را اعطا کرده‌است ، حدود ۳۲۰ حامی مالی را به خود اختصاص داده‌است - - تقریبا ً ۷۵ درصد از تمام اعضا در حمایت خود به امضا رسانده‌اند . تقریبا ً نیمی از سناتورها نیز از مزایای گسترش دادن به ملوانان " آب آبی " که در کشتی‌ها در بنادر و اقیانوس اطراف در طول جنگ ویتنام خدمت می‌کردند ، حمایت می‌کنند .



سال تاسیس دستیار ارشد وضعیت مالی تنظیم مجدد آسیب دیدن تعمیر سیستم






نماینده کریس گیبسون ، R - N.Y. ، یک سرهنگ بازنشسته ارتش که حامی لایحه مجلس است ، گفت : " اگر شما فقط ساحلی بودید ، باید پوشش داده می‌شد " اعضای کنگره باید با این پرونده مبارزه کنند … نباید اینگونه باشد ، آن‌ها باید پوشش داده شوند ."
اما این قانون برای یک سال گرد و غبار را جمع‌آوری کرده و موفق به نقل‌مکان از مجلس گذشته و کمیته‌های قدیمی و کارآزموده سنا شده‌است که به عنوان گام اولیه حیاتی در مسیر دستیابی به قانون سود عمل می‌کنند . روسای جمهوری خواهان این کمیته‌ها ، نسبت به علم پشت ادعاهای نوردهی شکاک هستند و نگران هزینه مزایای جدید هستند . این موضوع پیشنهادها و حامیان ناامید کننده را مطرح کرده‌است .
پنجره‌ای که کنگره باید عمل کند ممکن است بسته شود - - با وجود حمایت - - در حالی که قانون گذاران با تعطیلات طولانی تابستان مواجه هستند ، یک برنامه سقوط که توسط انتخابات ریاست‌جمهوری و پایان جلسه قانونگذاری در ماه دسامبر تحت سلطه است .
گیبسون ، قانونگذاران مجلس سنا و گروه‌های سربازان قدیمی ، از جمله سربازان قدیمی سربازان قدیمی آمریکا و کهنه سربازان جنگ‌های خارجی ، روز چهارشنبه به امید اینکه سرانجام لوایح پیش رو را حرکت دهند ، قرار شد روز چهارشنبه در کاپیتول هیل تجمع کنند . برای یک دهه ، گسترش پوشش توسط سربازان قدیمی مورد بررسی قرار گرفته‌است .
گیبسون گفت : " ما هیچ وقت در a قوی ‌تری برای رسیدن به این هدف وجود نداشته ایم . "
برخی از ملوانان کهنه‌کار ادعا می‌کنند که روان آب‌های آلوده به علف‌کش ، از طریق سیستم‌های تصفیه آب their مکیده و با لوله‌کشی به خدمه و گاهی در سطوح متمرکز جذب می‌شوند .
گیبسون گفت : " بسیار واضح است که ملوانان در معرض خطر قرار گرفتند و سوابق پزشکی آن‌ها خطرات بالاتری را برای بیماری‌هایی مانند سرطان ، دیابت و بیماری Parkinson's به عنوان نیروهای زمینی نشان می‌دهد .
اما وزارت امور سربازان قدیمی در ماه فوریه سیاست خود را مورد بررسی قرار داد و تصمیم گرفت که منافع نارنجی را در حدود ۹۰، ۰۰۰ ملوان که بر روی ناوه‌ای هواپیمابر ، destroyers ، cruisers و دیگر کشتی‌های نیروی دریایی خدمت کرده‌اند را انکار کند .
VA در نظر داشتن علف‌کش به طور علف‌کش assume عمل می‌کند و پوشش سلامت را به اکثریت وسیعی از سربازان قدیمی جنگ ویتنام که در زمین یا رودخانه‌ها و راه‌های دریایی داخلی در طول جنگ مستقر شده‌اند ، ارائه می‌دهد . اما این اداره هیچ پایه‌ای برای پوشش ملوانان پیدا نکرد .
با the نمی‌خواهد سیاست خود را تغییر دهد، روسای کمیته‌های قدیمی را متقاعد کرد که اجازه دهند لوایح به جلو حرکت کنند ، می‌توانند کلید حامیان باشند .
جان ولز ، مدیر اجرایی دفاع کهنه سربازان ، یک گروه غیر انتفاعی مستقر در لویزیانا که از جمله شش سازمان کهنه‌کار است که قرار است روز چهارشنبه تظاهرات کنند ، گفت : " ما بهترین تلاش خود را می‌کنیم . "
ولز گفت که او هفته را در جلسه کاپیتول هیل با قانونگذاران و کارکنان کمیته امور قدیمی برای حمایت از این لوایح سپری می‌کند .
این یک نبرد دشوار خواهد بود .
نماینده جف میلر ، R - Fla . طبق گفته کارکنان کمیته ، او معتقد است که علم در مورد اینکه آیا سربازان قدیمی آبی باید واجد شرایط مزایای نارنجی باشند یا خیر ، مطمئن نیست - - موضعی که در پی مطالعات مستقل اخیر به اشتراک گذاشته شده‌است .
در سال ۲۰۱۱ ، موسسه پزشکی بررسی کرد که آیا ملوانان ممکن است در معرض علف‌کش herbicide قرار داشته باشند اما این نتایج بی‌نتیجه بودند . این موسسه نشان داد که سیستم‌های آبی Potable در کشتی‌های جنگی ممکن است آب دریا آلوده به رواناب زمین را جمع‌آوری کرده و the را در عصاره گیاهان نارنجی از طریق تقطیر متمرکز کنند .
هیات یافته‌است که این کمیته نتوانست با اطمینان خاطر نشان کند که پرسنل نیروی دریایی آبی در معرض عامل نارنجی و مرتبط با آن قرار ندارند ."


قانون گذاران سال مالی اختیارات نظامی هیات حفاظت قوانین معافیت کفالت سربازی شرایط جذب نیروی وظیفه و امریه سربازی در سازمان انرژی اتمی




منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۰
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی