soldiership

  • ۰
  • ۰

فرمانده بازنشسته نیروی دریایی Rodric جی . هموند Pensacola ، Fla . وی در حالی که یک کمیسیون روبان آبی درباره غرامت نظامی ماه فوریه گذشته اعلام کرد که سود سه‌گانه سه‌گانه " شکسته " است ، گفت که وی گیج شده بود.
این لایحه جایگزین TRICARE برای خانواده‌های فعال و بازنشستگان تحت نظر برنامه‌های بیمه تجاری ، مانند آنچه که به شهروندان فدرال پیشنهاد شده بود ، به غیر از این که خانواده‌های فعال وظیفه ، برای پوشش دادن حق بیمه خود حداقل برای برنامه‌های کوتاه‌مدت ، یک مستمری بهداشتی جدید دریافت خواهند کرد .


دیگر نقاط خطر خودکشی بازرس کل معاون وزیر سازمان دهنده هیات حفاظت






کل این ایده هم Hammond ، ۷۷ ساله ، و دوستان بازنشسته را که می‌پرسند چرا .
من از سال ۱۹۹۳ از TRICARE برای همسرم استفاده کرده‌ام . او گفت : " من شخصا ً از آن سال تا ۶۵ سالگی از آن استفاده کردم و هرگز مشکلی با هیچ جنبه از برنامه نداشتم . و TRICARE برای زندگی ، " مکمل بیمه برای بازنشستگان واجد شرایط ، " حتی بهتر است . این pols در واشنگتن و در وزارت دفاع باید آن را به تنهایی ترک کنند ."
کنگره احتمالا ً بسیاری از این شکایات را از ذینفعان راضی دریافت کرده‌است، زیرا اجماع بر سر ساختمان کنگره است که نیاز به کنار گذاشته شدن ندارد بلکه بهبود یافته و بهتر است با بیمارستان‌ها و کلینیک‌های نظامی ادغام شود که به عنوان underused و ناکارآمد تلقی می‌شوند .
همانطور که سنا و کمیته‌های خدمات مسلح مجلس از متخصصان مراقبت‌های بهداشتی و گروه‌های ذی‌نفع درخواست بازخورد کرده‌اند ، طرح‌های اصلاحی آن‌ها برای سال آینده به نظر می‌رسد دور از توصیه‌های کمیسیون نوسازی ارتش و توصیه‌های کمیسیون مدرن‌سازی است .
اما در صورتی که بین رئیس کمیته , سناتور جان مک کین , سناتور جان مک کین ( R - Ariz ) و نماینده مجلس مکس Thornberry ( R - تگزاس ) توافقی وجود داشته باشد , تغییری در لحن صدا وجود داشته‌است . مک کین می‌خواهد هزینه‌های بهداشتی را تشدید کند , که می‌تواند به معنای هم‌کاری ذی‌نفع بالاتر به عنوان رهبران دفاعی سال‌ها باشد .
مک کین در جلسه دادرسی هفته گذشته گفت : " اگر ما هیچ کاری انجام ندهیم ، دفتر بودجه کنگره می‌گوید که هزینه‌های دفاع از سلامت در حدود ۱۱ درصد از بودجه دفاعی در ۲۰۲۸ را در بر خواهد داشت . این سرسام‌آور است . هر دلاری که وزارت دفاع صرف مراقبت بهداشتی می‌کند یک دلار است که صرف آموزش و تجهیز مبارزان جنگ ما می‌شود ."
مک کین اضافه کرد که " تمرکز اصلی تلاش‌های اصلاح ما باید ایجاد یک سیستم مراقبت بهداشتی بهتر برای اعضای خدمات ، خانواده‌های نظامی و بازنشستگان از طریق بهبود دسترسی به مراقبت ، کیفیت مراقبت و پیامدهای بهداشتی باشد ."
در مقابل ، Thornberry و نماینده جو هک ( R - Nev ) ، یک پزشک ذخیره ارتش که ریاست کمیته فرعی پرسنل نظامی را برعهده دارد ، اصرار دارد که هدف اصلاحات بالای آن‌ها کاهش هزینه‌ها یا افزایش هزینه‌های کاربر نخواهد بود .
من می‌خواهم روشن باشم که این روند تحت‌تاثیر نگرانی‌های بودجه‌ای قرار نگرفته است . ما از همان فرمت استفاده می‌کنیم که در بازبینی موفق تغییرات بازنشستگی ارتش استفاده کردیم ، که توسط بودجه به کار برده شد ، اما با آنچه که بهترین منفعت ممکن را برای استخدام و حفظ بهترین و روشن‌ترین نیروی کار ما به ارمغان خواهد آورد ."
دریابان نور برت رایان ، پس از ۱۳ سال به عنوان رئیس اتحادیه افسران نظامی آمریکا کناره‌گیری کرد ، نقاط قوت و ضعف خود را از بررسی اخیر بیش از ۳۰، ۰۰۰ تن از اعضای MOAA تشریح کرد .
بیش از نیمی از پاسخ دهندگان ۶۵ سال یا مسن‌تر بودند و از TRICARE برای زندگی استفاده می‌کردند و از مزایای benefit راضی بودند بدون تغییر باقی می‌ماندند .
اما ۸۶ درصد کسانی که از استاندارد TRICARE استفاده می‌کنند ، گزینه هزینه برای خدمات ، هم راضی بودند و ۸۱ درصد از enrollees ها در TRICARE نخست‌وزیری ، شبکه‌های مدیریت‌شده هستند . " رایان گفت : "ما فکر می‌کنیم مهم است که what's را حفظ کنیم و what's را ثبت کنیم " .
رایان اظهار داشت که ناکارآمدی عظیم مراقبت از سلامت نظامی به ارتش ، نیروی دریایی و نیروی هوایی اجازه می‌دهد تا به اداره خدمات پزشکی جداگانه ادامه دهد و به " هیچ یک از اختیارات و اختیارات نظارتی " اجازه ندهد .



گارد ملی توزیع محدود اصلاحات اساسی مدرسه فنی تعداد پروژه کسری خدمت سربازی 5 گام اصلی انتخاب رشته دانشگاه بعد از کنکور سراسری




منبع

  • ۹۸/۰۴/۱۹
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی