soldiership

  • ۰
  • ۰

سال مالی

برنامه انتخاب ۱ میلیارد دلاری که برای رسیدگی به رسوایی‌های زمان انتظار تنظیم شده‌است , اکنون مشکل زمان انتظار خود را دارد و ماه آینده از دست خواهد رفت مگر اینکه کنگره عمل کند.
به موجب قوانین پیچیده , سربازان قدیمی در این برنامه ثبت‌نام کرده‌اند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به دنبال مراقبت‌های بهداشتی در بخش خصوصی باشند , که این امر به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به تعداد بسیار بیشتری نسبت به اداره امور ایثارگران نیاز داشته باشند .
وزیر و امور خارجه دیوید کامرون , که در ابتدا فکر می‌کرد بیش از اندازه کافی برای ادامه انتخاب مالی وجود دارد , که در حال حاضر پیش‌بینی می‌کند که انتخاب به زودی آغاز خواهد شد مگر اینکه کنگره بودجه اضطراری داشته باشد و در نهایت یک برنامه بلند مدت برای ساده کردن و گسترش برنامه انجام دهد .


لقاح مصنوعی بخش خصوصی سیاه پوست پذیرش رایگان فرهنگ نظامی اختیارات نظامی





از طریق برنامه انتخاب بین ژانویه و ژوئن , هشت میلیون قرار مراقبت اجتماعی از طریق برنامه انتخاب بین ماه‌های ژانویه و ژوئن انجام شد که این رقم در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته تقریبا ً 17 / 4 درصد افزایش داشته‌است .
دوشنبه‌شب , پس از یک جلسه دادرسی کمیته امور ایثارگران در مجلس , یک عمر طول عمر برای افراد جدید به ارمغان آورد . رئیس این کمیته گفت که او هفته آینده در شش ماه بودجه اضطراری برای انتخاب برگزار خواهد کرد .
او گفت که این سرمایه زمانی برای بحث در مورد آینده برنامه خواهد بود .
food sci . عضو رتبه‌بندی در hvac گفت : " ما اطمینان حاصل خواهیم کرد که ثبات در برنامه انتخاب " با تامین بودجه آن برای شش ماه دیگر وجود دارد " و سپس ما باز می‌گردیم و درباره بقیه صحبت خواهیم کرد .
او گفت : " ما یاد گرفتیم که وقتی قرار است برخی از این مسائل بزرگ را حل کنید , باید ائتلاف را بسازید , شما باید سهام داران را از سازمان‌های خدماتی قدیمی بیاورید . "
رو رو گفت : " من به تمام اعضای خانواده‌ام در مورد مسائل مربوط به آن‌ها گوش دادم . ما می‌خواهیم به مدت شش ماه با برنامه کامل پرداخت کنیم . این کار به ما شش ماه فرصت خواهد داد تا " در راه انتخاب " جلسه دادرسی برگزار کنیم .
در اوایل این ماه , در سمت سنا , جان تستر , d - مون , به شمار می‌آمد . عضو عالیرتبه کمیته امور سربازان قدیمی سنا , " دسترسی سربازان قدیمی به قانون مراقبت‌های بهداشتی " را معرفی کرد . "
این قانون پیشنهادی ۵۷ میلیارد دلار را برای انتخاب صندوق به صندوق انتخاب خواهد کرد .
تستر نیز خواستار تغییر اساسی برنامه انتخاب شد . او گفت : " مساله جایی که یک سرباز مراقبت می‌کند و نحوه ساخت آن , سال‌ها بر سر این کمیته آمده‌است . " " ما به بازسازی نمایشی برنامه مراقبت اجتماعی سازمان ملل نیاز داریم . "
با وجود مخالفت با مخالفان , جانی جانی بکوف , رئیس اداره امور خارجه گرجستان , لایحه‌ای را برای دادن به همه سربازان قدیمی ثبت‌نام کرده‌است تا بتواند از یک ارایه‌دهنده خدمات اجتماعی واجد شرایط مراقبت کند . این لایحه " کارت انتخاب " را به آن سربازان قدیمی می‌دهد تا شایستگی شان برای مراقبت خصوصی را نشان دهند .
آخرین دقیقه تلاش برای تامین سرمایه و انتخاب اساسی در تضاد با صحنه در کاخ سفید در ماه آوریل , زمانی که رئیس‌جمهور, دونالد ترامپ با امضای رئیس‌جمهور " دونالد ترامپ " , قانون اصلاح انتخاب سرباز را امضا کرد تا برنامه انتخاب خود را در بودجه مالی تمدید کند , در صورتی که در طرح بودجه ترامپ یک میلیارد دلار برای انتخاب وجود داشته باشد .
او در آن زمان مطمئن بود که تقریبا ً نیم میلیارد دلار باقی مانده در برنامه انتخاب به اندازه کافی برای سال مالی آینده کافی خواهد بود و به او فرصت خواهد داد تا طرحی اصلاحی در پاییز ارائه دهد .


هیات حفاظت گارد ملی توزیع محدود اصلاحات اساسی اخبار معافیت پزشکی از کنکور سراسری تا انتخاب رشته در دانشگاه




منبع

  • ۹۸/۰۴/۱۹
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی